• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Zoya schreef:
    Per 1 juni mag ik beginnen als assistent eventmanager bij het theater/poppodium/cultuurhuis *O*

who would've thought I'd actually get a job in my field? not me lmao

Oh, wat tof. Gefeliciteerd!

-

Oké, het gecancelde project met die leuke collega gaat nu eindelijk gebeuren in juni! Maar jeez, dit was al het idee in januari?!?! Wat een organisatie is het hier.. Al was dat ook al te zien met de kabels vanmiddag. Communicatie, wat? xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Oh ja dit moet nog mee morgen, ik moet dit echt uitwerken en niet zitten zombiën op mijn telefoon

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik wil zo graag iets speciaals doen om van het lekkere weer te genieten dat ik nu al voorzie dat ik mezelf vast ga denken en op de bank eindig 💀

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ilse loopt letterlijk nét weg, en meteen duikt er een of andere dude op die veel te dichtbij komt, vraagt wat we gaan doen (rijst halen, dit is een supermarkt) en een "je ziet er goed uit"-speech begint. Droop gelukkig wel af toen ik zei dat ik verloofd ben, maar Y I K E S nu voel ik me icky en staat mijn fight or flight instinct overuren te maken blegh

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

AI-meeting op werk, stuur me geduld en vrede voordat ik mensen ga bijten

Dramatic

Renna schreef:

Ai... sterkte (pun intended)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Renna schreef:

Ik heb dit 2 weken geleden gehad en we werden enorm aangemoedigd om AI (waaronder chat gpt) te gebruiken in ons werk om ons te ontlasten :')

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Wel of niet naar een borrel gaan?

Omnia mutantur, nihil interit

Frodo schreef:
    (...)
    Ik heb dit 2 weken geleden gehad en we werden enorm aangemoedigd om AI (waaronder chat gpt) te gebruiken in ons werk om ons te ontlasten :')

Ik ben ergens opgelucht dat we hier ChatGPT niet mogen gebruiken, enkel Copilot en Gemini

help

Frodo schreef:
    (...)

ngl, dit is mijn grootste angst op werk atm 🥲

--

Rip mijn rib

It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

Volgens mij heb ik unemployment uitgespeeld. I'm so fucking BOREEEED (cat)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

mensen moeten me echt ff met rust laten met hun reminders, my god

--

glowfaery schreef:
    mensen moeten me echt ff met rust laten met hun reminders, my god

Reminder to write xoxo

im so sorry ik kon het niet laten

help

Cabeswater schreef:
    (...)

Reminder to write xoxo

im so sorry ik kon het niet laten