• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    I have so much to dooooo

    Gelukkig is iedereen even het huis uit, dus kan ik rustig mijn wasjes draaien en de vloeren schoonmaken 😮‍💨😊


    Such a useless spell.

    Mijn favoriete 9-jarige komt vanavond logeren en dan gaan we morgen naar de Joris en de Draak-musical 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹

    Als z'n ouders weg zijn en het bedtijd is, gaan we stiekem naar de ijssalon en mag hij zoveel bolletjes als dat er in zijn buik passen :Y).

    Oh this is so healing an inner part of me.

    Maar ik moet nu dus wel echt mijn huis gaan opruimen, siiiiiiiiigh.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn vriend die as gay as possible met de girlies meezingt als Golden van K-Pop Demon Hunters op de radio komt >>


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    DoIores schreef:
    Ik heb de afgelopen weken niet veel spierpijn van (intensief) sporten twee keer in de week, maar ik slaap één nacht verkeerd en m'n nek doet pijn. Am I getting old?
    Update: mijn nek doet nog steeds zeer maar nu heb ik óók echt wel spierpijn


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    2k words already written within 24 hours, hell yehhh

    Tot half 12 op de bank gezeten om De camino uit te lezen. Geweldig. ❤️


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    I love it when he grumpily calls me spoiled like babe you've had custody for almost 7 years, you only have yourself to blame :Y)


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Waarom ben ik zo sociaal incapabel. wil echt even schreeuwen in m'n kussen.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ok, nu is het echt tijd om aan de slag te gaan met de dingen van mijn to-do lijst voor dit weekend. Want het is alweer bijna maandag..
    Maar wat in de toevalligheid is dit? Ik bedacht me rond de middag 'misschien is de derde voor mij Persephone', en een uur later komt mama thuis met een halve granaatappel. Talking about signs..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Helemaal gesloooooopt maar dit was het waard


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Om 5 uur wakker worden van je vriend die z'n tanden aan het poetsen is en vervolgens in de slaapkamer een plastic zak met nieuwe shirts in open staat te maken, en je lichaam denkt 'laat ik gewoon denken dat we al aan het opstaan zijn'. 6 uur opstaan? Prima. 5 uur opstaan? Misselijk en zo gaar als well-done biefstuk. Great times voor een maandag.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dilemma, ik weet dat ik niet meer op mijn plek zit bij mijn huidige werk/werkplek. Alleen wil ik de stabiliteit nu nog niet weggooien 😶‍🌫️


    Such a useless spell.

    Dat sommige dingen zo verschrikkelijk oneerlijk zijn :(


    Omnia mutantur, nihil interit

    Wat. De. Fuck. Mijn manager is de meest incapabele persoon die ik ooit heb ontmoet, wat een nalatig mens, ik kan gewoon werkloos worden en ik wist het niet omdat ze het niet belangrijk vond het te vertellen wat de heeeeeeeeeeeellllllll


    Tijd voor koffie.

    Lmao 40 euro vakantiegeld, daar kunnen we het weer mee doen :W


    || Thy hatred only wakes a smile. ||