• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Yep, vanavond ga ik ook weer laat thuis zijn, zucht.

Waarom krijg ik mijn werk gewoon niet af binnen werktijd 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Eerder weggaan voelt slecht, maar een collega hintte er op dat ik niet in mijn eentje moest blijven zitten (de rest was al langer weg) en de opdracht is af. Dus het is vast oké. En zo niet, dan blijf ik een andere dag wel een uurtje extra.
    Zo eerst maar eens genieten van theater voor ik morgenochtend weer vroeg moet beginnen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mensen het is alsof mijn brein zich plotsklaps aan het ontwikkelen is want ik ben allemaal dingen in m'n eentje aan het ondernemen. Eerst al in m'n uppie naar Soldaat van Oranje eerder dit jaar, van de week een groepsreis naar Montenegro geboekt en nu net gezien dat Seb Lowe een concert heeft toegevoegd nadat de eerste al snel was uitverkocht, dus....... guess I'm there December 9th.

SURE het is eng om in m'n eentje te gaan maar op de een of andere manier houdt dat me niet altijd meer tegen? :') WILD.

Dramatic

Renna schreef:
    Mensen het is alsof mijn brein zich plotsklaps aan het ontwikkelen is want ik ben allemaal dingen in m'n eentje aan het ondernemen. Eerst al in m'n uppie naar Soldaat van Oranje eerder dit jaar, van de week een groepsreis naar Montenegro geboekt en nu net gezien dat Seb Lowe een concert heeft toegevoegd nadat de eerste al snel was uitverkocht, dus....... guess I'm there December 9th.

SURE het is eng om in m'n eentje te gaan maar op de een of andere manier houdt dat me niet altijd meer tegen? :') WILD.

Pas maar op, voor je het weet wíl je niet eens meer iets samen met een ander ondernemen hahaha #guilty

(Doe wel vaak nog dingen met anderen hoor, maar het initiatief komt eigenlijk nooit uit mijzelf)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

TICKETS VOOR GRACIEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Niet een fan (ventilator) die uit de lucht komt vallen in de Nieuwe Luxor. Het was duidelijk gepland door de voorstelling, en de cijfers die ze erbij noemden waren bs, maar wat een teken voor werken voor Phantom. xD

Nog twee dagen en dan K3, woooooooh.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

wat een schijtweer.

Every villain is a hero in his own mind.

Tocb maar in mijn eentje met sushi vieren dat mijn contract is getekend :') we gaan hier gewoon niet sip en eenzaam over zijn, I refuse to let this spoil my victory

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik voel me ZO fucking verdrietig en leeg

Omnia mutantur, nihil interit

Zoya schreef:
    Tocb maar in mijn eentje met sushi vieren dat mijn contract is getekend :') we gaan hier gewoon niet sip en eenzaam over zijn, I refuse to let this spoil my victory

*supportive cheers in the background* (yeah)
    Gefeliciteerd!

its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

Zoya schreef:

Gefeliciteerd! (flower)

[ bericht aangepast op 4 juni 2026 - 20:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Zoya schreef:

Gefeliciteerd!

Omnia mutantur, nihil interit

verwondering schreef:
    Ik voel me ZO fucking verdrietig en leeg

Digitale knuffel! ❤️‍🩹

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Pff, wat een week en goed einde van mijn twintiger era is dit.. Wat een chaos.
    En arme Loras. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter en knapt hij op! Ben wel erg blij dat ik naar mijn gevoel luisterde, want ik had niet tot morgenochtend moeten wachten hiermee.