• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Derks schreef:
    Oeh ik ga gewoon een bananentaart bakken met apenkoppen en een nijntje citroencake ofzo 😄


    Ik heb nu zin in apenkoppen


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    my insta algorithm is all heated rivalry content now

    not complaining


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    andd the go-to-sleep-kitty hath arrived. as always, we shall heed her message.

    #catalwayscomesinaroundthistime #likeclockwork #keepsmehonest


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Ik heb zomaar een vermoeden dat ik niet ga kunnen slapen vanavond 🫠


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    M'n tas is 5 cm te breed voor Ryanair, ga ik de gok nemen dat ik hem morgen in dat vak gepropt krijg of ga ik naarstig op zoek naar een andere tas vandaag :'D


    Dramatic

    Renna schreef:
    M'n tas is 5 cm te breed voor Ryanair, ga ik de gok nemen dat ik hem morgen in dat vak gepropt krijg of ga ik naarstig op zoek naar een andere tas vandaag :'D


    Is het 5 cm die je kan opvouwen? Meestal als het niet te opvallend groot is doen ze er niet moeilijk over en als je kan aantonen dat het in dat vak past, is het prima. Mijn rugzak was op de terugweg van Japan ook wat breed, maar kon hem wel redelijk als kubus vouwen nog, maar is niks van gezegd. Eventueel kan je er een spanbandje of touw omheen doen om het kleiner te laten lijken op het vliegveld zodat ze kunnen zien dat je je best doet?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Is het 5 cm die je kan opvouwen? Meestal als het niet te opvallend groot is doen ze er niet moeilijk over en als je kan aantonen dat het in dat vak past, is het prima. Mijn rugzak was op de terugweg van Japan ook wat breed, maar kon hem wel redelijk als kubus vouwen nog, maar is niks van gezegd. Eventueel kan je er een spanbandje of touw omheen doen om het kleiner te laten lijken op het vliegveld zodat ze kunnen zien dat je je best doet?

    Hmmmm de bodem is net eigenlijk te verstevigd, als ik heel erg m'n best doe lukt het opproppen wel maar ik lees zo veel dramaverhalen over Ryanair dat ik het risico niet durf te nemen :'D Heb nu een andere oude tas uit de krochten van m'n kast getrokken en die kan net wel, dus die neem ik maar mee. Is lang niet zo waterdicht als de andere but fineeeee


    Dramatic

    i still feel dumbdumbdumbdumbdumb

    but hey new camera


    help

    Elke keer denk ik, het kan niet erger..

    Kan het tóch erger 😂


    Such a useless spell.

    Omg aaah we hebben de trouwringen besteld (yeah)


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    be👏🏻grij👏🏻pend
    le👏🏻zen

    Je werkt bij de GEMEENTE. Gebruik je ogen en je brein tegelijk?! Jezus.


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Leodh schreef:
    be👏🏻grij👏🏻pend
    le👏🏻zen

    Je werkt bij de GEMEENTE. Gebruik je ogen en je brein tegelijk?! Jezus.


    Volgens mij is het een eis in de vacatures van de gemeente om tegenwerkend te zijn en niet te kunnen lezen en jezelf boven de ander verheven te voelen ofzo.

    Ik heb hier ook constant ruzie gehad in alles met de gemeente


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Productiefste dag ever gehad. Wat je al niet kan doen als je met je vakgroep een heidag-niet-op-de-hei doet en je na 8 uur je complete onderbouwprogramma aan hebt gepast 💪🏻


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    whoooooooooo wants the next sadge™️ update of my life? Anyy takers?
    got rejected again by a new therapy clinic, lolll. de neutrale upside is dat met hun wachtlijst ik waarschijnlijk toch al weg verhuisd zou zijn uit Amsterdam voordat ze ooit aan me toe zouden komen, de downside is dat we weer eens te meer terug bij af zijn. maargoed. ook hier bieden ze dus voornamelijk veel praattherapie en deze autist is continue te high masking om daar daadwerkelijk iets mee op te kunnen schieten. dusss. rip? i guess?


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Wat hebben wij mooi afscheid van jou kunnen nemen vandaag, opa. Good goan <3


    "Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL