• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik ♡ kaas

Such a useless spell.

Mijn hele algoritme is nog steeds heated rivalry. Ga ik binnenkort gewoon al die boeken lezen???

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Zal ik hem wel of niet een berichtje sturen om hem uit te nodigen voor een wandeling, of toch nog even wachten 🥹🥹🥹🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Yo waarom droom ik zo vaak over Draco Malfoy selfship gebeurtenissen I don't even like that guy

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

allemaal leuk en aardig dat schrijven en een random zomerse datum noemen omdat het lekker in het ritme van je zin past, maar een heel stel hoofdstukken verder kom je toch elke keer qua timing een beetje in gedrang omdat goh, nee, dit speelt trouwens op een zaterdag en op een zaterdag hebben mensen over het algemeen geen college, ook niet op deze harvard-esque setting. dat wordt effe puzzelen.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Met buikpijn in het vliegtuig, violent flashbacks naar drie jaar geleden 🫡

Dramatic

Lol, nu begint het bij mij te jeuken, why am I this simple.