• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ♡ kaas


    Such a useless spell.

    Mijn hele algoritme is nog steeds heated rivalry. Ga ik binnenkort gewoon al die boeken lezen???


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Zal ik hem wel of niet een berichtje sturen om hem uit te nodigen voor een wandeling, of toch nog even wachten 🥹🥹🥹🥹


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yo waarom droom ik zo vaak over Draco Malfoy selfship gebeurtenissen I don't even like that guy


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    allemaal leuk en aardig dat schrijven en een random zomerse datum noemen omdat het lekker in het ritme van je zin past, maar een heel stel hoofdstukken verder kom je toch elke keer qua timing een beetje in gedrang omdat goh, nee, dit speelt trouwens op een zaterdag en op een zaterdag hebben mensen over het algemeen geen college, ook niet op deze harvard-esque setting. dat wordt effe puzzelen.


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    Met buikpijn in het vliegtuig, violent flashbacks naar drie jaar geleden 🫡


    Dramatic

    Lol, nu begint het bij mij te jeuken, why am I this simple.

    Geen hand geen hand geen hand weer een student met schurft


    Omnia mutantur, nihil interit

    En ja hoor, hij is offended en vind het lastig dat hij me meer energie kost, en dat ik voor dingen als schrijven tijd vrijmaak.. Hopelijk kan hij hierbij ook naar zichzelf kijken en inzien dat sommige dingen van hem me nu meer energie kosten.

    Also, damnit. Nu kan ik zondag wel naar k3, maar ik heb mijn ticket al doorverkocht.. Hopelijk komt er nog eentje beschikbaar. Zet ik een keer een ticket vroeg in de verkoop..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tried to make comfort food, burned it twice. How is your day going?

    Derde poging blijkt de boter niet meer goed te zijn 🫠

    [ bericht aangepast op 3 juni 2026 - 13:56 ]


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    Zoya schreef:
    Tried to make comfort food, burned it twice. How is your day going?

    Derde poging blijkt de boter niet meer goed te zijn 🫠


    Try no bake comfort food, dat kan je niet verbranden :') edit: en ik zou de boter blamen voor de andere 2 keren ook xoxo

    We planned another musical for this year, this month. Ik ben er daarnet dus achter gekomen dat mijn enige vrije weekenddag nog deze maand (zonder verplichtingen ergens) aanstaande zondag is... ik wil schrijven, dice polishen, heb huishouden om te doen, maar ik heb al m'n weekenden nu vol gepland ineens. Help? Hoe werkt adult life? AAAAAAAAH

    [ bericht aangepast op 3 juni 2026 - 13:57 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    I'm sick and tired of this. Don't make me feel like a bad person, just because i don't agree with you. Ik probeer super respectvol te blijven maar als jij je als een klein kind blijft gedragen, ben ik er klaar mee.


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Catmint schreef:
    (...)

    Try no bake comfort food, dat kan je niet verbranden :') edit: en ik zou de boter blamen voor de andere 2 keren ook xoxo

    We planned another musical for this year, this month. Ik ben er daarnet dus achter gekomen dat mijn enige vrije weekenddag nog deze maand (zonder verplichtingen ergens) aanstaande zondag is... ik wil schrijven, dice polishen, heb huishouden om te doen, maar ik heb al m'n weekenden nu vol gepland ineens. Help? Hoe werkt adult life? AAAAAAAAH


    Maar ik wilde zo graag geroosterd brood met basterd suiker 🥺😭


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    goes to cry

    ZO ONGEMAKKELIJK ik ben net zo hard uitgelachen door mijn collega


    Omnia mutantur, nihil interit

    Zoya schreef:
    (...)

    Maar ik wilde zo graag geroosterd brood met basterd suiker 🥺😭


    Omg noooooo, en geen andere boter in huis?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen