• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Duendes, Uggla, verwondering, AMuppetOfAWoman,
    dank jullie wel dat jullie dit met mij wilden vieren 🥰🥰🥰

TW grief

En ik mij maar afvragen waarom ik al dagen met een verstikkende bal verdriet thuiskom. Ik dacht maybe vind ik het stom dat ik het alleen moet vieren or maybe it's my incoming period

Surprise motherfucker, it's grief!

Mijn eerste echte grotemensen-baan, en op een droomplek! Dat had ik zó graag met papa willen delen/vieren/bekletsen. Maar wat krijg ik? Twee kranen die unpromted tegelijk aan en uit gaan - bij dat soort dingen kies ik er altijd voor om te geloven dat het papa was.

Kranen die aan en uit gaan. Instead of a dad. Instead of a whole person who was supposed to he here with me to celebrate a huge step in life but who has been dead for nine years. That's not fair man.

[ bericht aangepast op 4 juni 2026 - 22:00 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zoya schreef:

TW grief

En ik mij maar afvragen waarom ik al dagen met een verstikkende bal verdriet thuiskom. Ik dacht maybe vind ik het stom dat ik het alleen moet vieren or maybe it's my incoming period

Mijn eerste echte grotemensen-baan, en op een droomplek! Dat had ik zó graag met papa willen delen/vieren/bekletsen. Maar wat krijg ik? Twee kranen die unpromted tegelijk aan en uit gaan - bij dat soort dingen kies ik er altijd voor om te geloven dat het papa was.

Kranen die aan en uit gaan. Instead of a dad. Instead of a whole person who was supposed to he here with me to celebrate a huge step in life but who has been dead for nine years. That's not fair man.

Trots op hoe je dit doorstaat! ❤️‍🩹

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Zoya schreef:

TW grief

sterkte schatje <3

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime