• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 11:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Leodh schreef:
    We're BACK bby!

IK WAS BANG MAN

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik heb nu wel iets tè vaak gehoord dat jullie wel een stelletje lijken in deze outfits. Ik weet dat je een crush op hem hebt (gehad?), maar hij is echt al bijna zeven jaar van mij (bat)

ik laat mijn jaloerse zelf hhhh

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Seksuele opvoeding geven aan anderstalige pubers op een grand total van vier uur tijd en alles van hormonen over seks tot voortplanting en relaties en voorbehoedsmiddelen moeten coveren, boy wordt dit een uitdaging.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Oké, vertrouw je instinct meer. Je gevoel hierbij klopte.
    Al ben ik nog steeds erg afgeleid door Loras. Hopelijk kunnen ze nog iets betekenen voor hem, en dan het liefst eerder dan de 18e.

Wel, morgen musicals gone mad en woensdag Aletta. Yay!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Pff al een uur bezig met de klassen verdeling van volgend jaar... Ik heb in de indeling wederom (2 jaar terug ook al niet) geen brugklas (wat toch wel m'n favoriet is). Maar de puzzel is zo ingewikkeld omdat alle jaarlagen 3 uur hebben behalve de 2e jaars die maar 2 uur hebben. Nu heb ik 2 opties als een collega niet akkoord gaat met mijn voorstel ruil.
    1. Een andere ruil zodat ik 2 brugklassen heb maar dan heb ik 6 verschillende jaarlagen/niveaus ipv 5.
    2. Accepteren dat ik geen brugklas heb komend jaar maar wel maar 5 verschillende jaarlagen/niveaus heb ipv 6.

Vorig jaar had ik voor het eerst 7 klassen ipv 6 in 5 verschillende jaarlagen/niveaus en dat vond ik onwijs zwaar vanwege het nakijkwerk (en een waardeloos rooster). Nu had ik M4 wel voor het eerst (dus moest al mn lessen nog maken). Volgend jaar moet ik weer 7 klassen draaien (als enige... Want de andere 0.8FTE'ers hebben 6 klassen want minder 2e jaars). Is het dan verstandig om 6 verschillende jaarlagen/niveaus te doen (al heb ik ze wel allemaal al een keer eerder gedraaid). Ik weet het niet :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home