• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

I too-good-to-go’d too close to the sun bro 💀Ik heb zoveel brood. I feel like a math problem. Wat moet één mens met zoveel brood????

I am in need of several minutes to proces and cope pls.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Achterlijke arrogante hufter! Je weet donders goed dat je een paar minuten te vroeg bent. Ik kwam bij die halte aanrennen en gaat weg en keek me vervolgens met je lelijke hufter kop zo arrogant aan! Ik heb mooi een klachtenformulier naar je geschreven, achterlijke droge zwijn! Ik hoop dat je ontslagen wordt en nooit meer chauffeur wordt!! :@

Leodh schreef:
    I too-good-to-go’d too close to the sun bro 💀Ik heb zoveel brood. I feel like a math problem. Wat moet één mens met zoveel brood????

Wentelteefjes, kaneelrolletjes, etc? :Y) En sowieso invriezen als je plek hebt

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Leodh schreef:

collega's waarschuwen dat je morgen een lading brood meeneemt en dat ze vooral beleg mee hoeven te nemen?

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...) collega's waarschuwen dat je morgen een lading brood meeneemt en dat ze vooral beleg mee hoeven te nemen?

ik ben #teamburnout, de enige collega's die ik heb zijn m'n medemodjes en die wonen vrij ver weg bwhahahaha

SPECS schreef:
    (...)

Wentelteefjes, kaneelrolletjes, etc? :Y) En sowieso invriezen als je plek hebt

Wentelteefjes zat ik zelf ook al aan te denken, hoe maak ik kaneelrolletjes (omg prachtidee) van al bestaand brood? (A) Ik heb in totaal een compleet grof volkoren brood, één zak met zachte witte bolletjes, één zak met pistoletjes, en een zak met sesamzaadjeswittebolletjes.

@my hand: please stop shaking?

Leodh schreef:
    (...)

ik ben #teamburnout, de enige collega's die ik heb zijn m'n medemodjes en die wonen vrij ver weg bwhahahaha

Tripje Amsterdam voor 3 sneden brood, let's go (cool)

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Leodh schreef:
    (...)

Wentelteefjes zat ik zelf ook al aan te denken, hoe maak ik kaneelrolletjes (omg prachtidee) van al bestaand brood? (A) Ik heb in totaal een compleet grof volkoren brood, één zak met zachte witte bolletjes, één zak met pistoletjes, en een zak met sesamzaadjeswittebolletjes.

Oké ik kan de kaneel rolletjes niet vinden zo 1,2,3, maaarrrr, misschien hier nog goede inspiratie?; https://www.lekkervanbijons.be/ideeen-en-tips/oud-brood-verwerken

[ bericht aangepast op 21 april 2026 - 21:08 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Leodh schreef:

Ik was eens met school bij een restaurant en daar had een jongen toen een soep besteld dat in een brood werd geserveerd. Maar echt letterlijk het was een heel brood waar een gat in was geboord tot ongeveer 5 cm dikte van de bodem af en daar zat soep in. Hij at niet snel genoeg en toen werd het echt een knoeiboel.

Dus als je niet meer weet wat je met je brood aan moet: doe er soep in.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Leodh schreef:
    (...)

Heujj, ik ben team semi-uitgevallen. Ik heb verder weinig ideeën. Vooral inderdaad kaneelbroodjes of uh… invriezen? Soms frituren mensen dingen met broodkruimels right

[ bericht aangepast op 21 april 2026 - 22:52 ]

Tijd voor koffie.

Ik moet: tandenpoetsen
    Ik wil: lekker in bed blijven liggen

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Ik moet: tandenpoetsen
    Ik wil: lekker in bed blijven liggen

Dramatic

Oké, ik weet dat nog een dag vrij zijn het beste gaat zijn voor mij en om hier helemaal van af te komen, maar ik vind me ziek melden op werk dus echt enorm lastig. Zeker tussen vrije dagen in.. Al gaat dit hopelijk maar een dag zijn, dus dan kan ik donderdag tm zaterdag wel gewoon op werk zijn. Dus ik moet dit gewoon gaan doen, hoe lastig ook.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben: veel te koppig for my own good.