• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    I am seated, very seated, too seated. In bed, deken eroverheen na een hele lange dag sporten. Maar nu; ik moet nog spullen in de koelkast leggen. Op een andere verdieping. De tanden moeten nog gepoetst worden. Ik ben te moe om op te staan. Probleem. Te moe voor lange zinnen. MOE. PROBLEEM.

mand!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

mand!
    m

Tijd voor koffie.

Such a useless spell.

once again i'm doodmoe en wakker midden in de nacht

Tijd voor koffie.

Mijn maandagen zijn ein-de-lijk weer van mij <3

Omnia mutantur, nihil interit

Nee ik heb al 20+ uur in de voorbereiding zitten, ik wil niet nóg een avond kwijt zijn terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb 🫠

Dramatic

How does one make covers? Hoe dan? F U Canva

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

op naar de spaaaaaa

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Hellfire schreef:
    @ Merrin,

"als je emotie dan niet erkend wordt, voelt het wel alsof je alles buiten proportie blaast"
    "het ook logisch dat je die gaat zoeken in plaats van in een vacuum te gaan proberen dealen met dingen die ook niet in een vacuum op je eentje gebeurd zijn"

I am bamboozled I am in aghast, deze twee fragmenten brachten even wat Grote Beseffen naar boven. Dank je wel <3

Nahw i'm glad to hear that. Wishing u all the best (H)(H)

help

Ja goeeeeed.
    Zeg dat je AD(h)D hebt zonder te zeggen dat je het hebt:
    Ik vond zojuist een komkommer in de besteklade en ik weet dat ik voor de vissen een stuk heb afgesneden.

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    Ja goeeeeed.
    Ik vond zojuist een komkommer in de besteklade en ik weet dat ik voor de vissen een stuk heb afgesneden.

Bruh, dat klinkt zowel als een prestatie als logisch als je AD(H)D in de mix gooit hahaha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

WillByers schreef:
    Ja goeeeeed.

Vervolgens het mes in het aquarium gegooid of viel dat mee? :'DD

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Vervolgens het mes in het aquarium gegooid of viel dat mee? :'DD

Gelukkig niet nee hahahaha

Ich liebe dich 27.12.23

-

[ bericht aangepast op 23 april 2026 - 12:45 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Niet ik die een wekker zet om eventueel bereikbaar te zijn, en dan door mijn wekker heen slaapt.. Nouja, liever dit dan als ik niet afgemeld ben dit probleem krijgen.
    Al ging het de vorige keer anders, dus is dit blijkbaar per persoon anders? Hate it. Want nu moet ik hier weer sociaal over zijn ook..

[ bericht aangepast op 23 april 2026 - 11:41 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn