• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Nou, vanaf maandag ook twee keer per week personal training 💪🏻💪🏻💪🏻

Protect the people.

Catmint schreef:
    (...)

Go by yourselllfffff

Dat heb ik nu ook al zo vaak gedaan 😅

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Oké. Misschien is zeggen 'nou..' te unapologetic me op dat mijn leidingevende zei dat ik de teleurstelling goed oppakte, maar ik weet gewoon dat het waarschijnlijk vanavond nog gaat komen. Zelfs al heb ik de mindset van dat er wel iets anders komt, en probeer ik vooral die mindset en flexibiliteit te laten zien.

2/3e ziet de potentie in elk geval. En nu zeggen ze vlak voor mijn pauze dat het toch wel doorgaat, maar met iemand anders dan met wie ik weet dat ik een klik heb (Die chagrijnig is over de initial cancel, zegt ook wat.)
    Ik kan alleen weinig met deze chaos en niet mijn emoties willen laten zien op werk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben niet klaar voor het einde van het seizoen :( ik heb dit jaar zo veel vooruitgang geboekt en ik ga mijn sport zo hard missen in de zomer :cc

Mijn brein breint zoals het breint.

Eindelijk een herinnering afgemaakt in EMDR, spa-dagje gemaakt in mijn eigen badkamer, en nu met koffie en een dekentje een The Walking Dead S3 rewatch

Good day c:

De 1 decenia geleden datums op de actieve topic lijst. It's baaaaack! *O*
    Grap is dat dat nu dus ook zou kunnen met hoe oud Q is :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Jongens, ik heb net chocolade op!!!!! Cacaovrije chocolade op basis van zonnebloempitten, het bestaat gewoon, wat een uitvinding!

Al snap ik niet waarom mensen dat zo craven want het smaakt naar boter met suiker 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

SPECS schreef:
    De 1 decenia geleden datums op de actieve topic lijst. It's baaaaack! *O*
    Grap is dat dat nu dus ook zou kunnen met hoe oud Q is :W

I just noticed YEEEE

Gouwe ouwe grap, thanks mods :Y)

~dramatic: doessss this ever enddddddddd ohmyGOD. i just want to be alive! and actually live my life! is that toooooo much to ask?????? UHG. and i hate money and i hate the constant pressure to be productive: WE ARE MAMMALS, NOT INSECTS. WE NEED REST AND ENRICHMENT. sit your ass the fuck down, patricia.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

the cat sleeping next to me IS PROVING MY POINT. DO WE LOOK DOWN AT CATS FOR NAPPING? NO.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

In mei naar Londen, zit nu al te kijken om in augustus weer te gaan.. Maar wil ook een nieuwe auto. Met deze huidige benzine prijzen maakt dat het wel lastig. :')

Life is a beautiful struggle

Menstruatie klachten en een gele koorts reisvaccinatie is even dubbel doorbijten 🫠

En dan ook over een paar weken starten met Malaria pillen die een mega waslijst aan bijwerkingen hebben (okay de pil ook en daar heb ik gelukkig niet zoveel last van) iemand ervaring met malariapillen?

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Uuugh, ik ben al de hele week zo gaar en dan hebben we ook nog eens dit nieuwe proces op werk dat veel energie kost om aan aan te passen. I'm really in need of some holiday and jealous af of my bf with his 5 day weekend.

this co-worker is draining my energy

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    this co-worker is draining my energy

Omnia mutantur, nihil interit