• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Is er op Q een 1 april grap geweest dit jaar?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Is er op Q een 1 april grap geweest dit jaar?

zie het mods boemen de rest telt topic? :')
    niet echt helaash, mede wegens de stilte vanuit RJ

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

Wel een beetje toch? Topics van 5 decenia geleden enzo

Hellfire schreef:
    (...)

Wel een beetje toch? Topics van 5 decenia geleden enzo

true true!

Leodh schreef:
    (...)

Ik heb verder geen idee wat er achter speelt dus wellicht is dit echt onzin om te vragen, maar ik moest er laatst aan denken. Is er niet een manier om Q van RJ over te kopen? Het is niet een super groot verdienmodel en misschien moeten we wat programmeerervaring binnenboord halen, maar is het überhaupt een optie?

Tijd voor koffie.

ik ben zó moe en ik heb zó'n kuthumeur. Ik wil me niet de rest van mijn leven vervelen

Tijd voor koffie.

Straffe mail voor mijn doen maar ik ben echt done :')

Dramatic

waarom zijn woorden zo moeeeilijk

Leodh schreef:
    waarom zijn woorden zo moeeeilijk

omdat onze prachtige taal door mensen bedacht is en mensen zijn moeilijk.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hellfire schreef:
    (...)

Nou, ik krijg mijn vakantiedagen maandelijks uitbetaald, dus dan zouden ze helemaal apart een loonstrook voor die vergoeding maken. Ik weet het ook niet zeker, want het payrol bedrijf wil niet met mij praten en mijn werkgever... wel, I've been very vocal about him (fish)

Ik wist niet eens dat ik recht had op een transitievergoeding (want ik wist niet dat zoiets bestond) dus die kwam ineens random uit de lucht vallen maar stond wel op een aparte loonstrook, ik had idd een speciale loonstrook 2 maanden na afloop met alleen de transitievergoeding. Maar dat ze niet met je willen praten is wel heeeeeeel erg shady.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Pas woensdag weer werk, heck yes. Na hoe ze met dingen om zijn gegaan deze week toch wel erg fijn. (Al is het jammer dat dit nu nog niet met een collega uitgesproken is, diegene met wie samenwerken fun was geweest.)
    En hey, ik zie vooruitgang in boren en schroeven draaien, dus we gaan vooruit! Al zijn mijn voeten nu niet zo blij met me, en ik moet nog een eerste acte doorspelen vanavond..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Derks schreef:
    (...)

Ik wist niet eens dat ik recht had op een transitievergoeding (want ik wist niet dat zoiets bestond) dus die kwam ineens random uit de lucht vallen maar stond wel op een aparte loonstrook, ik had idd een speciale loonstrook 2 maanden na afloop met alleen de transitievergoeding. Maar dat ze niet met je willen praten is wel heeeeeeel erg shady.

Oh dat geeft mij dan wel weer hoop! Alleen moet ik dan dus 2 maanden wachten 🫠

Ja die mensen van het payrol bedrijf mogen alleen maar informatie verstrekken aan directe klanten (de werkgevers), aan die regels kunnen ze helaas niks doen :c De vrouw van het payrol bedrijf raadde me wel aan om rechtsbijstand te zoeken, dat vind ik ook al veel zeggen.

God, ik heb me aangemeld als werkzoekende zodat ik een uitkering kan krijgen. Ik wist niet dat ze je dan nog net niet als een crimineel gaan behandelen.
    "Bewaar alle bewijsstukken".
    Doe normaal?

This whole situation made me cry today. Ik wil gewoon echt niet weer in een hoekje geduwd worden waar ik niet wil zitten, puur om werk te hebben. I'm a human being and I'd like to be happy at work. Zeker na anderhalf jaar ongelukkig geweest te zijn.

End of rant

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Wat een poep dag. Eerst een boek binnengekregen met dikke waterschade, pakket in een plas water laten vallen ofzo?? Daarna te horen gekregen dat het heel slecht gaat met oma. (Vorig jaar september voor de dood weggehaald ne dankbaar dat we in januari haar 80e verjaardag mochten vieren)
    Wil comfort food halen dus rijd even gauw heen, doen mn remmen het ineens niet meer?????
    Helemaal klaar met vandaag.

Life is a beautiful struggle

Ik zou eens moeten koken.

Mijn brein breint zoals het breint.