• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...) dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door de snelbus van en naar Hoogeveen

Al het OV in Groningen is echt om te jenken. Ik mis het OV van provincie Utrecht ;-;

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Al het OV in Groningen is echt om te jenken. Ik mis het OV van provincie Utrecht ;-;

Wat is OV? Huilt in Zeeuws-Vlaams OV

[ bericht aangepast op 29 maart 2026 - 21:29 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oh my word wáárom heb ik hier ja op gezegd dit gaat echt zo fucking veel tijd kosten ;-;

Dramatic

Hellfire schreef:
    (...)

neeee niet haten op OV in Groningen!!

Protect the people.

Wulp. € 200,- down the drain, na mijn anonieme ov opgeladen te hebben met dubbele hoeveelheid en hem daarna te verliezen.. En hij staat nog niet op OVpay, dus ik kan het geld niet terugkrijgen.
    Misschien op werk toch nog een keer mijn tas uitpluizen.. maar hij was er net niet, terwijl ik echt heb ingechekt ermee. Supergek, en slecht begin van de werkdag zo.. Hopelijk kan ik dit nog uit mijn hoofd krijgen voor werk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Een heel weekend amper op internet gezeten en in plaats daarvan godsgruwelijk veel uur Pokopia en Pokemon Fire Red gespeeld.
    Mijn ziel is zowaar een beetje geheald hiervan.

[ bericht aangepast op 30 maart 2026 - 8:52 ]

Caution first, always.