• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...) dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door de snelbus van en naar Hoogeveen

Al het OV in Groningen is echt om te jenken. Ik mis het OV van provincie Utrecht ;-;

Hellfire schreef:
    (...)

Al het OV in Groningen is echt om te jenken. Ik mis het OV van provincie Utrecht ;-;

Wat is OV? Huilt in Zeeuws-Vlaams OV

[ bericht aangepast op 29 maart 2026 - 21:29 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oh my word wáárom heb ik hier ja op gezegd dit gaat echt zo fucking veel tijd kosten ;-;

Dramatic

Hellfire schreef:
    (...)

neeee niet haten op OV in Groningen!!

Protect the people.

Wulp. € 200,- down the drain, na mijn anonieme ov opgeladen te hebben met dubbele hoeveelheid en hem daarna te verliezen.. En hij staat nog niet op OVpay, dus ik kan het geld niet terugkrijgen.
    Misschien op werk toch nog een keer mijn tas uitpluizen.. maar hij was er net niet, terwijl ik echt heb ingechekt ermee. Supergek, en slecht begin van de werkdag zo.. Hopelijk kan ik dit nog uit mijn hoofd krijgen voor werk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Een heel weekend amper op internet gezeten en in plaats daarvan godsgruwelijk veel uur Pokopia en Pokemon Fire Red gespeeld.
    Mijn ziel is zowaar een beetje geheald hiervan.

[ bericht aangepast op 30 maart 2026 - 8:52 ]

Caution first, always.

Omatikaya schreef:
    (...)neeee niet haten op OV in Groningen!!

Volgens mij woon jij niet in een klein kutdorp 😂

Ik: Ik ga vandaag een musical kijken die ik nog niet heb gezien
    De streamingsdiensten: Succes! Hier is onze lijst van formulaic geproduceerde titels en nul musicals, maar wel duizendeneen trope-y kerstfilms

Omnia mutantur, nihil interit

Hellfire schreef:
    (...)

OV van provincie Utrecht, als in de belbus die je 4 uur van tevoren moet reserveren, alsnog niet komt opdagen en als die wel komt, eerst nog door drie andere dorpen rijdt ook al heeft niemand daar gebeld omdat die afspraak 525600 jaar geleden gemaakt is en ze daar niet van kunnen afwijken?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Omatikaya schreef:
    (...)maar dan zijn snelbussen ook altijd wel überkut

Echt hoor. Al had ik gisteren wel een chille stoel.
    Hellfire schreef:
    (...)

Maar echt. Het is me oprecht nooit gebeurd dat ik van en naar Groningen ga (en dat doe ik echt met enige regelmaat) en dat ik niet op de heen- of terugweg (minstens even vaak allebei) vertraging heb waardoor mijn reistijd bijna verdubbeld. Het is zó irritant.

Tijd voor koffie.

Maar gelukkig worden de treinkaartjes alleen maar duurder!

Tijd voor koffie.

Derks schreef:
    (...)

OV van provincie Utrecht, als in de belbus die je 4 uur van tevoren moet reserveren, alsnog niet komt opdagen en als die wel komt, eerst nog door drie andere dorpen rijdt ook al heeft niemand daar gebeld omdat die afspraak 525600 jaar geleden gemaakt is en ze daar niet van kunnen afwijken?

Oml that sounds like hell (cat) Ik heb nog nooit een belbus gebruikt want in mijn omgeving (Amersfoort) was echt absurd goede OV coverage dus ik kon overal heen.

Toen ging ik naar een kutdorp in Groningen verhuizen waar zelden een bus kwam. Als je hier ergens heen wilt moet je éérst naar Groningen centraal voordat je ergens anders heen kan :')

Hellfire schreef:
    (...)

Oml that sounds like hell (cat) Ik heb nog nooit een belbus gebruikt want in mijn omgeving (Amersfoort) was echt absurd goede OV coverage dus ik kon overal heen.

Toen ging ik naar een kutdorp in Groningen verhuizen waar zelden een bus kwam. Als je hier ergens heen wilt moet je éérst naar Groningen centraal voordat je ergens anders heen kan :')

Ah jaaa in de buurt van Amersfoort is het allemaal wel goed geregeld idd!

Ik kom uit de buurt van Houten en daar was het echt hel qua OV… ja de trein naar Utrecht was prima maar alles eromheen…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

**bangs head on desk**

WAAROM ZO VEEL RAPPORTEN IK WORD GEEEEEEKK

Dramatic

Leuk dat jullie allemaal midlevels de verantwoordelijkheid geven van seniors/leads, maar verwacht dan ook niet dat wij exact weten wat er nu opeens van ons verwacht wordt qua meetings plannen en shit. De fuck.

[ bericht aangepast op 30 maart 2026 - 16:28 ]

Caution first, always.