• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Verbazingwekkend dat ik niet doodmoe ben na 8 mondelingen, twee lessen en een oudergesprek 💅🏻

Protect the people.

Ik had dit niet kunnen redden als ik nu ook nog had moeten werken. Something to be thankful for.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik als student: *vindt statistiek een leuk vak* *integriteit is belangrijk*
    Ik, aan het werk: Oké, wat voor analyses kan ik doen zodat ze mijn te voeren beleid gaan rechtvaardigen en ik dit goed kan verkopen?

Omnia mutantur, nihil interit

Is this how one obtains a husband?

Such a useless spell.

Am I crying watching The Passion (NL live editie, not the film) again even though I'm not religious? Perhaps...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Am I crying watching The Passion (NL live editie, not the film) again even though I'm not religious? Perhaps...

Genoten van Milan maar de rest van de cast was ook echt top!

Dramatic

Never realized how easy to read and fun nonfiction can be, I will be doing this more (I yearn for learning random information, apparently)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Never realized how easy to read and fun nonfiction can be, I will be doing this more (I yearn for learning random information, apparently)

This has been my literary process for the last six months too!! Now I'm hooked and I keep reading more non-fiction. It's both amusing/interesting AND you get to learn about a certain time/event/whatever. It's amazing

Tijd voor koffie.

het is tijd om o n v e r a n t w o o r d te doen I guess

Tijd voor koffie.

Ik ben deze man zoo zat... Zit echt geen greintje zelf-nadenkvermogen in. En ik ben er vrij zeker van dat mijn collega's eerder vergelijkbare vragen hebben gesteld en dat ik dus geen nieuwe dingen van hem vraag.

i don't condone the artist anymore but this is too good to pass up:
    mischief managed :Y)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik heb zo’n hoofdpijn en geen zin meer in nog een middag werken. En ik ben alweer geïrriteerd door V. Like, ik heb echt zin om morgen weg te gaan. Maar waarom doet ze altijd zo moeilijk, terwijl ze eigenlijk nooit iets regelt qua vervoer, parkeren, eten… wat dan ook?

Ik ben erg blij dat we na alles toch weer een vriendschap met elkaar hebben kunnen vinden, maar soms sijpelen die irritaties van vroeger toch nog wel door…

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Oja ik maakte me nog niet genoeg zorgen of ik wel goed voor de nieuwe kat zorgde. Gaat het oude baasje ook nog eens vanuit de emotie zeggen dat ze op de filmpjes ziet dat ze diep ongelukkig is en dat dat komt doordat ik haar een nieuwe naam heb gegeven, terwijl ik echt research heb gedaan of het kan.

Ik weet niet of dit triggerend is maar just in case maar een spoiler :')

De paniekaanvallen dat ik waardeloos ben en niks kan en een last naar iedereen waren nog niet heftig genoeg...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Oja ik maakte me nog niet genoeg zorgen of ik wel goed voor de nieuwe kat zorgde. Gaat het oude baasje ook nog eens vanuit de emotie zeggen dat ze op de filmpjes ziet dat ze diep ongelukkig is en dat dat komt doordat ik haar een nieuwe naam heb gegeven, terwijl ik echt research heb gedaan of het kan.

Ik weet niet of dit triggerend is maar just in case maar een spoiler :')
    De paniekaanvallen dat ik waardeloos ben en niks kan en een last naar iedereen waren nog niet heftig genoeg...

Ah, wat vervelend dat het oude baasje van je kat zo reageerde (en dingen roept over of ze al dan niet gelukkig bij jou is!). Klinkt alsof dat uit emotie komt, en dikke kans dat de kat zich ook wat anders gedraagt (3-3-3 regel) dan het oude baasje kent. Maar dat heeft niet direct iets met jou of met de naam te maken.

Dat je je zorgen maakt of je wel goed genoeg voor haar zorgt, geeft dat eigenlijk al aan. Geniet van je lieve kat!

Omnia mutantur, nihil interit

verwondering schreef:
    (...)

Ah, wat vervelend dat het oude baasje van je kat zo reageerde (en dingen roept over of ze al dan niet gelukkig bij jou is!). Klinkt alsof dat uit emotie komt, en dikke kans dat de kat zich ook wat anders gedraagt (3-3-3 regel) dan het oude baasje kent. Maar dat heeft niet direct iets met jou of met de naam te maken.

Dat je je zorgen maakt of je wel goed genoeg voor haar zorgt, geeft dat eigenlijk al aan. Geniet van je lieve kat!

Dankjewel ♥️ Ja het is sws haar emotie omdat ik had verteld dat ze een nieuwe naam heeft en dat kan ze eigenlijk niet aan vgm. Probleem is alleen dat ik momenteel echt in de diepste low van mijn leven zit en me nog nooit zo slecht over mezelf gevoeld heb, dus heb ook direct een meltdown gehad niet alleen hierom maar ook weer omdat ik mijn vriend kwijt ben en alles wat daarbij komt kijken. Dus het is ook veel groter dan het normaliter zijn maar jemig, give me a fucking break

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain