• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

God I feel incompetent 😭

Caution first, always.

TW: Naaldenfobie

Erg tevreden dat mijn GGD heeft meegedacht met me en ik niet eerst bloed hoef te laten prikken, maar gewoon direct de benodigde vaccinatie mag halen!! (yay met mijn naaldenfobie)

Omnia mutantur, nihil interit

Wie had verwacht dat ik dingen opruim na een vroege ochtend, omdat ik mijn Wii spellen niet kan vinden? Ik niet xD
    Nu is het wel weer mooi geweest hoor. Straks Aletta!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hartkloppingen als een onbekend nummer je ineens belt. En like the millennial I am: lekker negeren oeps.

Protect the people.

SPECS schreef:
    (...)

Ik 16 jaar deze augustus, bizar :W

Kan niet hoveren vanaf m'n mobiel maar ik dacht dat ik in aug 2012 geregistreerd ben (om een quiz te maken die alleen voor ingelogde mensen beschikbaar was, zwerfde al wat langer rond zonder account) DAT IS OOK AL BIJNA 14 JAAR GELEDEN WTF ik heb in mijn leven al langer een account op Q dan dat ik zonder Q heb geleefd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Jolijn: wilt een retour trip maken op 15 april voor haar verjaardag
    Skyscanner: 127 euro ibiza, 58 euro majorca, 45 euro manchester, 62 euro bologna, 57 euro marseille, 39 euro Praag
    Also Jolijn: wilt niet alleen gaan, maar al haar vrienden hebben werk of verplichtingen RIP (no_chears)

Anyone?

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Ik 16 jaar deze augustus, bizar :W

Ja wow het besef kwam ook even bij mij :') hoe dan haha
    Catmint schreef:
    (...)

Volgend jaar 15 jaar hier :x Meer dan de helft van m'n leven zit ik al op Q...

Bizar, zo had ik het nog niet eens bekeken. Dit jaar word ik 30 en zit in november al 18 jaar op deze site. Absurd hahaha

Life is a beautiful struggle

Elke keer dat ik Beauty and the Beast kijk heb ik weer een newfound appreciation voor die tekenfilm. niet per se zo'n fan van de remake-trend, MAAR: de toevoeging van Evermore als nummer was fucking peak en miste ik zelfs wel een beetje. Nu maar lekker aanzetten tijdens het tandenpoetsen ofzo haha

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Derks schreef:
    (...)

Kan niet hoveren vanaf m'n mobiel maar ik dacht dat ik in aug 2012 geregistreerd ben (om een quiz te maken die alleen voor ingelogde mensen beschikbaar was, zwerfde al wat langer rond zonder account) DAT IS OOK AL BIJNA 14 JAAR GELEDEN WTF ik heb in mijn leven al langer een account op Q dan dat ik zonder Q heb geleefd

Als je naar je badges gaat zie je onderin je statistieken staan, zo kwam ik er ook achter haha

Life is a beautiful struggle