• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Huishoudens met kinderen zijn zo random :W Ja natuurlijk wil ik je nieuwe dansje zien terwijl je in je ondergoed rondrent in een huis van tien graden want de voordeur ligt eruit, you go girl! Of ik nu je lego wil zien hell yeah natuurlijk wil ik dat. Rustig naar het toilet? I think not - bekogeld door alle knuffels uit het huishouden zodra ik de deur uit kwam.

Maar ze maken wel koffie voor me ♥️

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)
    This has been my literary process for the last six months too!! Now I'm hooked and I keep reading more non-fiction. It's both amusing/interesting AND you get to learn about a certain time/event/whatever. It's amazing

Rightttt!!! It's making me feel like a kid again, I'd forgotten how fun this is!!

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

All I Want For Christmas op de radio, ik ga stuk :W

Ik vergat hoeveel interesse ik toch echt heb in sterrenkunde en de ruimte. Ben benieuwd naar hoe deze missie verloopt!

En aah. Still need to get this song lyrics right. De ideeën zijn er, alleen het uittypen moet nog. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mn oude apotheek had 1 taak: mijn gegevens doorsturen naar mijn nieuwe apotheek... Aangezien ik niet echt medicijnen gebruik naast de pil zou je denken dat dat een makkelijke opgave is. Nou mooi niet dus want de pil staat niet in het systeem van m'n nieuwe apotheek en ik heb zelf al heel lang geen herhaal recept papiertje meer gekregen dus nu krijg ik de pil niet mee ✨

Nu niet ik helemaal opnieuw naar de huisarts voor een pil die ik al sinds mn 14e neem .-.

Dat en holy moly malaria pillen zijn gelijk ff 63 euro aftikken. Want deze reis wat nog niet duur genoeg luxe probleem Is know

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Neeeeeee godver de apotheek heeft mij 9 pillen te weinig meegegeven en nu kan ik mijn Prednison kuur niet afbouwen zoals het moet

Hoe doen ze de rekensom 6+6+5+4+3+2+1 = 18 like wtf

Edit okay okay ik heb nog genoeg tot maandag en dan dinsdag meteen om half 8 bellen en boos worden

[ bericht aangepast op 3 april 2026 - 19:35 ]

Album van Dermot Kennedy is 🥰🔥

Protect the people.

geniaal

Protect the people.