• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Er zijn gewoon reacties in dit topic uit 1981!! Knap, voordat het internet überhaupt werd uitgevonden :W

Protect the people.

En.. een andere college werd enorm boos op iemand anders. Ik geloof dat het 1 april chaos was op werk vandaag.

En ik had het over groeimindset met een collega vanochtend.. Wat een timing. Want ja, de projectverandering ging shit en ik voelde me duidelijk niet optimaal erdoor, maar ik zou vroeger gehuild hebben en niet meer kunnen werken. Nu kon ik wel gewoon mijn ander werk doorzetten. Niet helemaal smooth of op supersnel tempo, maar eel al sneller dan een half jaar terug en met handigheidjes ontdekken terwijl ik bezig was.
    Dus misschien valt de crash-out thuis nog mee. Al is het jammer dat ik iets toch echt moet cancellen en nog wat mails te sturen heb. Grotere stappen dan baby-steps are happening though!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

D: irrrrrrritant

Omnia mutantur, nihil interit

interesse tonen is blijkbaar overrated

Heb al helemaal zin in m'n vakantietripje
    (Al weet ik niet eens of ik kan gaan want m'n contract eindigt in mei dus weet niet of ik in juni weg kan)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik gebruik al 2 dagen prednison en het gaat even slecht - terwijl ik binnen een paar uur al verbetering had moeten werken. I'm worried now :c

Why am I such a coward :C I was not ready to face him yet when I spotted him, so I only got one glance. And then I couldn't find him anymore 😭 Not that I was mentally okay talking to him, but I would have liked to be able to take a better look at him. Now I am sad I wasted my chance. Damnit, how can a person after 10 years still impact me this much.
    Which got only proven by the fact that I dreamed about him tonight, even though he got mixed with one of my fictional characters into one person. And oh boy, what a fever dream was that.

Fuuuuuuuuuuuu geen transitievergoeding op mijn loonstrookje... moet ik nu serieus juridische hulp gaan zoeken over driehonderd euro?? Fucking hell

Hellfire schreef:
    Fuuuuuuuuuuuu geen transitievergoeding op mijn loonstrookje... moet ik nu serieus juridische hulp gaan zoeken over driehonderd euro?? Fucking hell

Komt de transitievergoeding niet ná je laatste loonstrook? Dat was bij mij het geval… die kwam tegelijkertijd met de vakantieuren (waarvan het uitzuigbureau wilde dat ik die op zou nemen zodat ze minder hoefden uit te betalen 'en dan betaal je minder belasting').

En anders idd hulp zoeken, hoeveel energie het ook is. Anders blijven ze dit doen, ook bij anderen… dat is vooral de reden dat ik bijna 1,5 jaar na verhuizing nog steeds bezig ben met Huurcommissiezaken met de oude huisjesmelker. Ze naaien honderden mensen per maand en niemand durft wat te doen, nou, dan breng ik de zaak graag aan het licht.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Komt de transitievergoeding niet ná je laatste loonstrook? Dat was bij mij het geval… die kwam tegelijkertijd met de vakantieuren (waarvan het uitzuigbureau wilde dat ik die op zou nemen zodat ze minder hoefden uit te betalen 'en dan betaal je minder belasting').

En anders idd hulp zoeken, hoeveel energie het ook is. Anders blijven ze dit doen, ook bij anderen… dat is vooral de reden dat ik bijna 1,5 jaar na verhuizing nog steeds bezig ben met Huurcommissiezaken met de oude huisjesmelker. Ze naaien honderden mensen per maand en niemand durft wat te doen, nou, dan breng ik de zaak graag aan het licht.

Nou, ik krijg mijn vakantiedagen maandelijks uitbetaald, dus dan zouden ze helemaal apart een loonstrook voor die vergoeding maken. Ik weet het ook niet zeker, want het payrol bedrijf wil niet met mij praten en mijn werkgever... wel, I've been very vocal about him (fish)

[ bericht aangepast op 2 april 2026 - 11:03 ]

Hellfire schreef:
    (...)

Nou, ik krijg mijn vakantiedagen maandelijks uitbetaald, dus dan zouden ze helemaal apart een loonstrook voor die vergoeding maken. Ik weet het ook niet zeker, want het payrol bedrijf wil niet met mij praten en mijn werkgever... wel, I've been very vocal about him (fish)

Je roept als ik m’n advocaat-vader even lief moet aankijken he!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

ik
    ben

moe

Tijd voor koffie.

Leodh schreef:
    (...)

Je roept als ik m’n advocaat-vader even lief moet aankijken he!

<3<3<3

Ik ga het via mijn rechtsbijstandsverzekering spelen, die wijst mij als het goed is een advocaat aan! Ik zou jouw vader namelijk niet zelf kunnen betalen (blush)

Ik heb t paasweekend nodig. Idk how to do all this shit man. I feel dumb asf.

Caution first, always.

Houd eens op met eindeloze "updates" op de agenda van ons werkoverleg te zetten. Ik kan daar namelijk precies niks mee, en als er vijf keer "update" staat zonder enige toelichting lijkt me dat nogal inefficiënt vergaderen