• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Er zijn gewoon reacties in dit topic uit 1981!! Knap, voordat het internet überhaupt werd uitgevonden :W

Protect the people.

En.. een andere college werd enorm boos op iemand anders. Ik geloof dat het 1 april chaos was op werk vandaag.

En ik had het over groeimindset met een collega vanochtend.. Wat een timing. Want ja, de projectverandering ging shit en ik voelde me duidelijk niet optimaal erdoor, maar ik zou vroeger gehuild hebben en niet meer kunnen werken. Nu kon ik wel gewoon mijn ander werk doorzetten. Niet helemaal smooth of op supersnel tempo, maar eel al sneller dan een half jaar terug en met handigheidjes ontdekken terwijl ik bezig was.
    Dus misschien valt de crash-out thuis nog mee. Al is het jammer dat ik iets toch echt moet cancellen en nog wat mails te sturen heb. Grotere stappen dan baby-steps are happening though!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn