• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Dat laatste doe ik ook steeds meer :W en "eem" in plaats van "even" stop meee
    Ja same! Zeker ook voor de klas, met die heerlijke Groningse pubers :'D <3

Protect the people.

Al een paar dagen niet helemaal lekker, absurd moe en volgens Garmin staat mijn menstruatie weer voor de deur.

Echt zo geen zin in, uuuugh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Fuuuuck zomertijd 😭 I forgot to schedule an extra hour of sleep smh

Hellfire schreef:

Same now I'm wrecked 🥲

[ bericht aangepast op 29 maart 2026 - 9:19 ]

Dramatic

Hellfire schreef:

Saaame, had geen wekker gezet en bijna m'n bus gemist omdat ik dacht wel op tijd wakker te worden 😭

Last day of employment

Feels weird :c

Unique problem of writer who procrastinates through Pinterest: realizing that most poems and novels are written by people who are similar to me in the sense that they do not have their life together and are psychologically troubled, and so I had not realized how HARD IT ACTUALLY IS TO FIND QUOTES FOR MY PINTEREST BOARDS FOR A CHARACTER WHO IS NOT SEVERELY MENTALLY ILL LIKE I AM AND IS ALSO NOT EVIL LIKE EVERYONE AND THEIR MOTHER'S MUSE

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ergens zijn we wat uit elkaar gegroeid, maar als we elkaar dan weer spreken, voelt het toch weer zo goed! We zijn ook al 18 jaar bevriend...

Protect the people.

Erachter komen dat de woning waar je al 5 maanden woont geen werkende rookmelder heeft 👍🏼 vervolgens er ook achterkomen dat de rookmelder geen vervangbare batterijen heeft... Ben ik nou zo naïef geweest om ervan uit te gaan dat de woning bouw dat controleert bij oplevering? Nu gaat t zeker ook nog dagen duren voordat ik een nieuwe krijg.... lekkere gedachte met een kat die overdag alleen thuis is 🥲

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Erachter komen dat de woning waar je al 5 maanden woont geen werkende rookmelder heeft 👍🏼 vervolgens er ook achterkomen dat de rookmelder geen vervangbare batterijen heeft... Ben ik nou zo naïef geweest om ervan uit te gaan dat de woning bouw dat controleert bij oplevering? Nu gaat t zeker ook nog dagen duren voordat ik een nieuwe krijg.... lekkere gedachte met een kat die overdag alleen thuis is 🥲

Heb je invloed op welke er geplaatst worden? Wij hebben laatst een model geplaatst dat ook op je telefoon een melding geeft.

Omnia mutantur, nihil interit

Geen baan, wel bubbelthee (fish)

Waarom is er rondom Groningen al-tijd vertraging

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Waarom is er rondom Groningen al-tijd vertraging
    dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door de snelbus van en naar Hoogeveen

Tijd voor koffie.

verwondering schreef:
    (...)

Heb je invloed op welke er geplaatst worden? Wij hebben laatst een model geplaatst dat ook op je telefoon een melding geeft.

Oh dat is wel heel handig!

Ik heb net geleerd dat de rookmelder het wel doet alleen dat ie kennelijk via een stroomding in het plafond werk ipv een batterij (dus lop op het aanrecht testen doet inderdaad niets. De batterij die niet vervangen mag worden is enkel voor als de stroom uitvalt :X

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...) dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door de snelbus van en naar Hoogeveen
    maar dan zijn snelbussen ook altijd wel überkut

Protect the people.