• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Wat een dag.. Was toch nog wat chaotisch in mijn hoofd vandaag, en wat ze zeiden dat zou komen qua gesprek op werk gebeurde niet..
    Hopelijk heeft degene die mijn chipkaart vond hem trouwens wel zelf gehouden, dan heb ik er in elk geval iemand blij mee kunnen maken. (NS vernietigd de kaart namelijk.) Straks zangles is wel fun, en ik hoop op Hades 2 nog wat te kunnen spelen daarna. Ook leuk. En zondag eindelijk een ballet auditie bij So You Think You Can Dance, ben benieuwd!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waaaat een dag

Life is a beautiful struggle

We houden van leermomentjes ig :W

Caution first, always.

Mijn therapieplan past eindelijk op 2 pagina's, hallelujah *O* examen, here I come

[ bericht aangepast op 30 maart 2026 - 17:20 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Het was weer een maandag hoor.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

DAHT DAHT DAHT DAHT DAHT DAHT DAHT DAHT DAHT

Onderweg naar huis, snel even iets eten, waterfles vullen, bladmuziek pakken en dan de hele avond de altpartij van Mr Blue Sky scanderen DAHT DAHT DAHT DAHT DAHT

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Om even in het thema rookmelders te blijven. Hoezo is het me NET pas opgevallen dat ik ook een rookmelder in mn woonkamer heb hangen (thank god, die knippert gewoon groen, ik vond het al een drama om die in de gang te testen gisteren). Ik denk echt dat ik aan het doordraaien ben. 5 MAANDEN EN IK ZIE DAT DING NU PAS??

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik denk dat dit mijn grootste pet peeve is:

Vriendin: "En hoe is het jou!"
    Lieke: "Deze week was intens, maar komt goed, volgende week is het weer beter! ☺️"
    Vriendin: "Ohnooo what's up? Iets met (..) of (...)?"
    Lieke: *Eén korte zin over wat er kut is.*
    Vriendin: *Begint over iets compleet anders zonder te reageren.*

Then why did you ask if you don't care :c this just makes me feel worse

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

15:30 – sollicitatiegesprek
    17:00 – aangenomen voor schooljaar 2026/2027 en daaropvolgend

🙏🏻

Zie net dat ik al 17 jaar lid ben. Wut?

Life is a beautiful struggle

Esquie schreef:
    Zie net dat ik al 17 jaar lid ben. Wut?

Ik 16 jaar deze augustus, bizar :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.