• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Wat een heerlijk chaotische dag, die LSD

Ook op deze school verkozen tot een docent die nog als leerling gezien zou worden <3

Protect the people.

Zin om m'n ouders en katten weer te zien, nieuwsgierig naar de reünie morgen. Maar ik heb absoluut geen zin in de reis die ik zo moet maken...

Omatikaya schreef:
    (...)Ja echr!

Also, jouw username komt me heel bekend voor en ineens hoor ik "Wij zijn de miesmuizers" in me op.. waar is dit van???

Mijn naam komt van Annie M.G. Schmidt's korte verhaal De Miesmuizers, hier is ook een hele korte musical van gemaakt: Fluitje van een cent. In deze musical zit een liedje waar die zin in voorkomt!

/ Lol fuckkkkkk mijn vader fr

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Mijn god wat een kutsituatie

Omnia mutantur, nihil interit

Renna schreef:
    (...)
    DIT!! Volgende week vrijdag ben ik aan de beurt, jij? :'D

WAIT LOIS UR A 2000 KID WTF

help

Merrin schreef:
    (...)

WAIT LOIS UR A 2000 KID WTF

I AM AND PROUD OF IT TOO

Dramatic

Ugh, zatte collega's als ik zelf niet kan drinken...

Mijn brein breint zoals het breint.

godver hij is écht leuk

Protect the people.

Na velen jaren van het advies krijgen van de tandarts of mondhygiëniste om toch (weer) over te stappen naar een elektrische tandenborstel, heb ik toch maar weer een elektrische tandenborstel gekocht. my lord, ik was vergeten hoe erg die klinken als een vibrator lol

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

SPECS schreef:
    (...)

.....I am turning 29 (cat)

I diagnose you with old

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Boyfriend gifted me Tales of the Shire out of nowhere?? 🥺🥺 I cri

Derks schreef:
    (...)

I diagnose you with old

......Well thank you (cat)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik ben 29 en ineens weer single en nog steeds chronisch ziek en echt doodsbang voor de toekomst

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Na bijna 11 jaar toch best ingeburgerd als Groninger. Ik zeg nu (bijna) automatisch 'trekker' in plaats van 'tractor' en ik eindig steeds meer zinnen met 'ja' :')

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Na bijna 11 jaar toch best ingeburgerd als Groninger. Ik zeg nu (bijna) automatisch 'trekker' in plaats van 'tractor' en ik eindig steeds meer zinnen met 'ja' :')

Dat laatste doe ik ook steeds meer :W en "eem" in plaats van "even" stop meee