• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Het vragen of dit kon is goed gegaan, maar nu daar nog heen lopen terwijl er ook al iemand anders bij zit, is dan weer lastig.. Oude overtuigingen zijn lastig om te doorbreken helaas.

Morgen mijn eerste teamoverleg ook met dit nieuwe team, en blijkbaar met de hoofd van de afdeling erbij. Hopelijk gaat dat oké!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Karl Urban growling >>>>>>>>>>>>>>

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ga ik videobellen met mijn toekomstige kat???

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Still thinking about hoe "experts" jaren geleden dachten dat mannelijke bomen makkelijker te onderhouden waren en dat we daarom nu een overvloed aan mannelijke bomen hebben die stuifmeel produceren.

Hooikoorts? Blame misogyny. 💀

De beheerder van de fietsenstalling vindt mij een knappe vrouw en wil graag een keer koffie met mij drinken 🫡

Gast je bent 50

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    De beheerder van de fietsenstalling vindt mij een knappe vrouw en wil graag een keer koffie met mij drinken 🫡

Gast je bent 50

Ieuw

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

De jurk die ik nooit had kunnen dragen voor mijn borstverkleining en dit is de eerste dag in het jaar dat ik hem aan kan c: I feel so pretty mwihihihi

Caverna schreef:
    Ga ik videobellen met mijn toekomstige kat???

Klinkt pawsome! Hopelijk wordt het een goede en leuke kennismaking. (cat)

-.

Again werk, ik wil best meer programmeren en volgspotten, maar ik zal de andere dingen ook moeten kunnen uiteindelijk. En nu niet vandaag een gesprek, maar morgen op school met mijn stageegeleider erbij.. Spannend!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

huh wtf? Kan ik niet meer gewoon tekst leren? Ik WIL niet leren van een video???? Ik wil gewoon lezen??????????

Tijd voor koffie.

i might have 6 7 rizz bc I'm gen z maar ik wil wel gewoon LEZEND LEREN IK WIL GEEN VIDEO KIJKEN

Tijd voor koffie.

N.a.v. mijn bovenstaande post heb ik officieel de original 67 video gekeken en het voelt alsof ik een wedstrijd met de wereld verloren heb

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    N.a.v. mijn bovenstaande post heb ik officieel de original 67 video gekeken en het voelt alsof ik een wedstrijd met de wereld verloren heb

Gecondoleerd

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Gecondoleerd

[ bericht aangepast op 9 maart 2026 - 17:49 ]

Tijd voor koffie.

Don't ever fucking say again to me that you "love and care about me", when all you've done is proven me otherwise.

Don't walk. Run, you sheep, run.

one of the cats snuggling up between my legs, chin on my stomach, one paw on my arm.
    me: is this heaven?

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime