• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik wil meer stijldansen ❤️❤️

Anderhalfuur gedraaid in de rumba en chacha en good lord, geweldig is die marcus van teijlingen

Protect the people.

Derks schreef:
    (...)

Run girl dit is echt zo'n rode vlag

oh well you are leaving anyway maar toch

Ik kan ook niet onder woorden brengen wáárom het mij zo tegen de haren in strijkt, maar het is echt bad form imo

Dit soort momenten helpen wel met de situatie verzachten ja lol

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Ik kan ook niet onder woorden brengen wáárom het mij zo tegen de haren in strijkt, maar het is echt bad form imo

Dit soort momenten helpen wel met de situatie verzachten ja lol

Tbh als je in zo'n situatie zit dan probeer je alles sowieso goed te praten.

Mijn vorige werkgever heeft echt zwaar misbruik van mij gemaakt qua uitbuiting tegen een hongerloontje en ik heb mezelf bijna een jaar lang wijs gemaakt dat ik blij moest zijn dat een werkgever mij überhaupt in dienst wilde nemen.

Het is nu heel kut dat je ontslagen bent, en dat daar ook gevolgen aan zitten qua inkomen etc, maar ik geloof erin dat er iets beters op je pad komt en dat je dan terugblikt en denkt: wauw, dat ik dat heb volgehouden, al die red flags/zwijgcultuur

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oops, fell for the one more turn trap of Civ xD
    Ben ook enorm in een Scorbus hype beland door gisteren. Het is sad dat ik het me niet meer zo goed ga herinneren als nu en dat de feels die er live bij waren ook weggaan, maar ik moet echt iets schrijven met die trapmomenten. Dat was zo magisch (niet met spells, maar qua acting en scene zetting), en vroeg om een lied. Ooit ga ik die schrijven. En als iemand anders met me wilt gaan, ga ik misschien toch geen nee meer zeggen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Soooooooooooooo, niet alleen is ACOTAR 6 aangekondigd voor een release datum dit jaar, maar ACOTAR 7 komt binnen 3 maanden na die release al. Vrolijk Pasen iedereen? I guess? :')

En nu gaan we maar eens door 200 mails heen spitten van het werk...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Dat de situatie op werk dermate ernstig verziekt is dat ik niet eens meer iets wil navragen (waarbij ik mogelijk iets verkeerd heb gedaan) in het team.

En ondertussen zit het hele team straks wel bij een uitgebreide training over cultuursensitiviteit, terwijl dit niet eens op orde is.

Omnia mutantur, nihil interit

Catmint schreef:
    Soooooooooooooo, niet alleen is ACOTAR 6 aangekondigd voor een release datum dit jaar, maar ACOTAR 7 komt binnen 3 maanden na die release al. Vrolijk Pasen iedereen? I guess? :')

En nu gaan we maar eens door 200 mails heen spitten van het werk...

Oh verdorie dan moet ik nog haast gaan maken ook met CC2 en CC3

Dramatic

ARGH WAAROM IS IEDEREEN ZO INCOMPETENT EN LEVERT ALLES STRIJD EN WEERSTAND OP

(Op die paar fijne mensen na.)

Omnia mutantur, nihil interit

Nieuw soort stress: bang zijn dat de vriendjes die je kind wil uitnodigen op zijn eerste feestje allemaal niet kunnen :')

Also sad: dat hij zijn beste vriendinnetje opeens niet aardig meer vindt en ik vind het sad voor haar :c
    dusdanig niet aardig dat hij moest huilen toen ze hem vanochtend begroette :c

[ bericht aangepast op 5 maart 2026 - 9:56 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Ik heb net lekker wat samosa's uit de AH diepvries opgeknaagd 🤤🤤🤤

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ringwraith schreef:
    Nieuw soort stress: bang zijn dat de vriendjes die je kind wil uitnodigen op zijn eerste feestje allemaal niet kunnen :')

Also sad: dat hij zijn beste vriendinnetje opeens niet aardig meer vindt en ik vind het sad voor haar :c
    dusdanig niet aardig dat hij moest huilen toen ze hem vanochtend begroette :c

Ugh dan krijg je al je eigen social anxiety's ineens via je kind alsnog weer, that's new x)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Mijn mailbox puilt uit en ik heb 0 focus, help.

Eindelijk mijn bed afgehaald en beddengoed gewassen, hangt nu in de zon te drogen (en molton en hoeslaken aan de badkamerdeur want ja waar hang je die grote krengen uit als je twee wasrekken al bewoond zijn met dekbedovertrekken)

En nu de ruimte onder mijn bed aan het opruimen. Er ligt gewoon meer dan een jaar aan zand, stof en andere zooi pfff. Was sorteren en verdelen, sokkenla EINDELIJK in de kast schroeven, beetje stofzuigen…

En dan vanavond lekker een uurtje hardlopen tegen zonsondergang aan.

Misschien kom ik er ooit wel in het leven misschien had ik m'n hooggedoseerde vitamine d ook gewoon eerder moeten nemen na een jaar heel eigenwijs niks willen slikken. Want ja, een gezonde waarde is 50 en onder de 30 is ernstig tekort en mijn waarde was 4 🫣

Hellfire schreef:
    Mijn werk heeft het nieuwe rooster wel gepubliceerd - waar mijn ontslagen collega en ik héél obvious niet in staan - maar willen nog steeds hebben ze niets aan het team laten weten dat wij ontslagen zijn, dus mogen wij er niet over praten.

Ik ben deze werkgevers zo zat (cat)

Ik heb mijn baas erop aangesproken en wat blijkt? Hij was ons gewoon vergeten. Nooit meer aan gedacht om aan ons team te vertellen dat hij twee collega's heeft ontslagen. I feel so loved and valuable (bloos)(bloos)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

UUUGGGH! Mijn oor zit al twee dagen verstopt en ik versta de helft niet. Het is zo vermoeiend om met één oor te kunnen luisteren. Gelukkig morgen oor laten uitspuiten bij de huisarts.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.