• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

[ bericht aangepast op 10 maart 2026 - 19:03 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Lowkey devastated dat ik niet yolo heb geroepen en een ticket heb besteld vanmiddag, nu is alles uitverkocht :') Vaarwel Soldaat van Oranje met Milan, really sad to have to miss you 💔

Dramatic

Leren over vermijdende en angstige hechtingsstijlen en er niks mee kunnen omdat het bij hem nooit binnen gaat komen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Renna schreef:
    Lowkey devastated dat ik niet yolo heb geroepen en een ticket heb besteld vanmiddag, nu is alles uitverkocht :') Vaarwel Soldaat van Oranje met Milan, really sad to have to miss you 💔

Misschien kunnen mensen last minute niet en kan je daardoor via via nog aan een kaartje komen? Hoop het voor je!

-

Nooit gedacht dat ik nog blij zou zijn met mijn chaotische klas, maar we hoeven voor een opdracht geen presentatie te doen door hoe een paar jongens zijn. En ik kan niet zeggen dat ik dat nou heel erg vind.
    Een pagina per periode van mijn leven met betrekking tot deze opleiding is veel though. Zo vroeg kon je dit echt niet al bij mij zien.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

For the first time in years heb ik ineens meerdere writing ideas liggen en idk what I want to work on or if I should tackle 2 at once. WHAT IS THIS???? Hoe deed ik dit vroeger met 5 fanfics tegelijk? I know how, it was shite en 1 hoofdstuk was max. 600 woorden ipv 3000, but still

[ bericht aangepast op 11 maart 2026 - 8:41 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

glowfaery schreef:
    (...)

als zij je contract op zeggen is er altijd recht op transitievergoeding (volgens mij alleen onder de 18 jaar niet)
    juridisch loket kan ook altijd helpen!

edit: in nederlandse wet tenminste

Derks schreef:
    (...)

Bij de gemeente kun je gratis advies vragen bij het Juridisch Loket over dit soort dingen (mits je geen miljardair bent natuurlijk), dat kan misschien helpen? Kan ook digitaal, maar ff langsgaan werkt vaak beter.

Laat je niet afschepen iig door je werkgever en kom op voor je rechten!

Het is echt zo fijn dat jullie meedenken <3<3

Ik ga denk ik eerst proberen contact te leggen met het payroll bedrijf en als die blijven weigeren zonder mij bewijs te geven dat wij inderdaad geen recht hebben, dàn ga ik het Juridisch Loket / de advocaten uit de kast halen. Hhhh mijn rechtvaardigheidsgevoel is hier echt !!!! over

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Heet water gebietst bij de Starbucks voor in m’n kruik en GOD wat een goede beslissing was dat. Langzaam komt er weer wat warmte m’n ledematen in en voel ik me weer mens

Lesson of the day: neem altijd je kruik mee. En met een onschuldige glimlach kan je zelfs kapitalisten naar je pijpen laten dansen.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik wil dat de pijn stopt

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Bes basically said I'm a damaged, grumpy middle aged man (cat) rude

Hellfire schreef:
    Bes basically said I'm a damaged, grumpy middle aged man (cat) rude

Correctie: a damaged, grumpy middled age man whom I love and adore

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    (...)

Correctie: a damaged, grumpy middled age man whom I love and adore

HOW is that better 💀

Renna schreef:

Neeeeee is alles uitverkocht? Ik had 'm ook nog graag willen zien met Milan 😭😭😭😭 maar de theaterhangar is zo kut te bereiken

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Heerlijk als de collega's in de kantoren naast mij er niet zijn: zingennnnnnn!!!

Omnia mutantur, nihil interit

Liftstoring in het pand en de huissleutels en telefoon van de schoonmaakster zitten erin.

Monteur kan tussen nu en 23:00 uur komen, en ze bellen mij als ze er zijn.

🫠🫠🫠🫠

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zaalvoetbalclub schreef:
    huh wtf? Kan ik niet meer gewoon tekst leren? Ik WIL niet leren van een video???? Ik wil gewoon lezen??????????

ik heb per ongeluk toch de videocursus gekocht en het is balen want djeezes het gaat langzaam en ik ben veel tijd kwijt aan herhaling maar ik begin mijn videoinstructeurs te waarderen dus de win is ambigu maar hij is er

Tijd voor koffie.