Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
Doe je ding en schrijf het hier van je af.
Iemand hier die ik blij kan maken met gratis Steam keys voor Resident Evil 4 (originele versie dus niet remake) en/of Resident Evil 0 HD Remaster?
Ik heb jaren geleden eens een Resi bundle gekocht en deze games had ik al dus die keys liggen al heel lang te verstoffen (':
Edit: RE0 is inmiddels weggegeven, maar 4 heb ik nog (:
Wat is Spotify kut zeg, na elk nummer 4 advertenties. Rot op met je Duo Penotti, je afgesloten Maasvlakteweg waar dat in godsnaam ook moge liggen maar het is hier zeker niet in de buurt, en je gekke Verkade advertenties. Bleeeeeh.
Eerst kon ik rustig 5 nummers luisteren en dan 2 à 3 advertenties. Maar nu elk nummer 4 advertenties. Om te janken.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
Wat allejezus kut is dit zeg, ik mag niet meer inloggen op m'n chrome account op m'n werklaptop. Al m'n accounts en automatische wachtwoorden? Weg. Browser history van de afgelopen maanden? Weg.
Ik kon al niet meer op drive of dropbox, de foto's van discord etc. laadt 'ie al niet meer in, ik mag niks downloaden vanaf discord. Lekker dit. Waarom is dit nodig? Drive en dropbox kan ik nog snappen, maar waarom ook accounts syncen? Why?
Damn wat vind ik dát ingewikkeld om te doen zeg. Heel fijn dat het voor mijn favo collega is want dan is de drempel om om hulp te vragen niet zo groot en durf ik het ook op te leveren zonder 100% zeker te weten dat het perfect is
Een IKP van 11K gooien terwijl een ander project voor 4.5K de deur uit ging is wel een ballsy move, maar de projectrunner gaat heel blij zijn met fatsoenlijk tijd om 300+ rapporten door te spitten (als de opdrachtgever ermee akkoord gaat ofc)
Noem me ijdel, dat mag. Maar ik heb na drie jaar op vergeelde ex-witte sneakers rondgelopen te hebben nieuwe schoenen EN NU HEEFT HET ONVERWACHTS GEREGEND. Daardoor wil ik liever niet buiten lopen, omdat ze dan na twee keer dagen meteen moddervlekken krijgen. Terwijl ik honger heb en net een lunch wilde kopen. Altijd herres als ik net m'n broodje wil eten.
Mijn werkgever zegt dat we geen recht hebben op een transitievergoeding en wil hierover niet contact opnemen met zijn payroll bedrijf, maar ik heb BEWIJS dat wij er wel recht op hebben.
Moet ik nou serieus mijn advocaat gaan bellen? Godverdegodver ik zou willen dat er een adviestelefoon zoals bij de belasting was maar er is niemand 💀
Hellfire schreef:
Mijn werkgever zegt dat we geen recht hebben op een transitievergoeding en wil hierover niet contact opnemen met zijn payroll bedrijf, maar ik heb BEWIJS dat wij er wel recht op hebben.
Moet ik nou serieus mijn advocaat gaan bellen? Godverdegodver ik zou willen dat er een adviestelefoon zoals bij de belasting was maar er is niemand 💀
als zij je contract op zeggen is er altijd recht op transitievergoeding (volgens mij alleen onder de 18 jaar niet)
juridisch loket kan ook altijd helpen!
Hellfire schreef:
Bij de gemeente kun je gratis advies vragen bij het Juridisch Loket over dit soort dingen (mits je geen miljardair bent natuurlijk), dat kan misschien helpen? Kan ook digitaal, maar ff langsgaan werkt vaak beter.
Laat je niet afschepen iig door je werkgever en kom op voor je rechten!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
Enorme tegenslag terwijl ik overmorgen een examen heb. Dit gaat bé-hoor-lijk ten koste van mijn leertijd. Ik ben en voel me een dweil met een enorm vrolijk masker op. Dit is verschrikkelijk lastig, maar het zit in de aard van het beestje dat ik het er niet makkelijk over kan hebben. Prima, ik vind wel een manier, maar de dualiteit tussen een hart dat pijn doet en rondlopen met een pertinent-geïnteresseerde, goedgehumeurde blik zorgt ervoor dat ik het gevoel heb dat ik in een waas leef. Alles gaat aan me voorbij, maar komt ook harder binnen. Waarom is dit zo paradoxaal?! Waarom kan ik niet gewoon huilen en dat het dan klaar is? Ik wíl het niet opkroppen, maar ik kan er ook niet makkelijk bij. Daarnaast sijpelt het ene verdriet het andere in en wordt het een soort cocktail van alles wat ik liever niet aan wil gaan. Man man man. Ik moet écht voor dat examen leren.
Pfff de anxiety is zo sterk vandaag dat zelfs m'n medicatie alleen het scherpste randje eraf weet te halen en verder niet. Ik moet gaan koken, maar heb te veel anxiety eigenlijk om naar beneden te gaan, moet eigenlijk ook douchen maar ben te moe. Het wil effe niet goed vandaag :C
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
Zaalvoetbalclub schreef:
Noem me ijdel, dat mag. Maar ik heb na drie jaar op vergeelde ex-witte sneakers rondgelopen te hebben nieuwe schoenen EN NU HEEFT HET ONVERWACHTS GEREGEND. Daardoor wil ik liever niet buiten lopen, omdat ze dan na twee keer dagen meteen moddervlekken krijgen. Terwijl ik honger heb en net een lunch wilde kopen. Altijd herres als ik net m'n broodje wil eten.
RIP, het regende terwijl ik naar huis liep en nu zijn ze vies
Leodh schreef:
Pfff de anxiety is zo sterk vandaag dat zelfs m'n medicatie alleen het scherpste randje eraf weet te halen en verder niet. Ik moet gaan koken, maar heb te veel anxiety eigenlijk om naar beneden te gaan, moet eigenlijk ook douchen maar ben te moe. Het wil effe niet goed vandaag :C
Lief voor jezelf zijn en eten bestellen (als dat kan) 🤍
baby, let's get messy, let's get all the way undone