• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Temeraire schreef:
    Het is pijnlijk hoe vaak ik zelfstandig naamwoorden eindigend op een d met een t gespeld zie worden hier op werk...

Ik heb al enkele keren zwembadt gezien...

Mijn brein breint zoals het breint.

Volgens mij ben ik veel te open geweest bij mn beoordelingsgesprek net 🫠🫠 Woman lured me into a false sense of security

Aan de ene kant: yay openness, als we nou gewoon allemaal eerlijk tegen elkaar zijn en zo met elkaar omgaan dan is het leven een stuk mooier. Aan de andere kant is het een beetje tragisch als ik de enige ben :')

[ bericht aangepast op 12 maart 2026 - 16:07 ]

Dramatic

Renna schreef:
    Volgens mij ben ik veel te open geweest bij mn beoordelingsgesprek net 🫠🫠 Woman lured me into a false sense of security

Aan de ene kant: yay openness, als we nou gewoon allemaal eerlijk tegen elkaar zijn en zo met elkaar omgaan dan is het leven een stuk mooier. Aan de andere kant is het een beetje tragisch als ik de enige ben :')

i feel this so hard man

help

Hey stem, doe normaal. Zo stom dit.. En de rest om me heen kucht regelmatig. Gaat goed hier op werk. (We hebben in elk geval dezelfde mindset dus, for better or worse.) Zelf twijfel ik er wel over trouwens. Het voelt deels slecht, maar verder gaat het oké en mij kennende kan dit net zo goed stress zijn. Verhuizen is niet niets.

Also, ik vind de diensten waarin er lang niets te doen is het vervelends, zeker als ik anders (mogelijk online) iets anders had kunnen doen.. Was liever bij mijn musicalles geweest vanavond, maar dan maar zo wat gaan werken aan mijn schoolverslag over wat ik deed op de basisschool en ervoor.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Gisteren met collega's tegen leerlingen gevolleybald (... they won). Geweldig. Zaterdag nog een keer. Wat ben ik blij dat ik naar deze school ben gegaan <3

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Jezelf laten huilen tijdens het schrijven is zo vreemd ?? en tegelijk zo leuk ? Cuz you feel all the feels en je hoopt dat je lezers ook alle feels gaan feelen?

Either way, mijn boek is klaar, yay!

[ bericht aangepast op 12 maart 2026 - 18:17 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Papa's favoriete avondeten gemaakt om zijn laatste dag (acht jaar geleden) te vieren <3

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ooit leer ik het om niet in gesprek met hem te zijn als ik een slechtere mood niet kan gebruiken.. Het ging weer beter tussen ons, dus ik verwachtte dit niet.
    En ik zit al te veel in mijn hoofd over wat ze als feedback op werk hebben gegeven, komt dit gedoe erbij. Ik was misschien iets te snel met mijn reactie, maar A, vind je het heel gek dat ik dacht dat het x kant op ging, als je reageert zoals je ook reageert als onze gesprekken x kant op gaan? En dan upset zijn omdat ik het aannam en nu afk zijn.. Het was niet het eerste wat ik dacht, damnit.

Kreeg wel een opmerking over mijn &julliet vest trouwens, dat was fun!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ging even tanken, spontaan besloten om per volgende week met de heksenbezem naar het werk te gaan (cat)

Such a useless spell.

Zeg me dat ik niet op Insta moet kijken en zien hoe hij het leuk heeft

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Deze week is zo confusing. Aan de ene kant ben ik op werk in een scenario gekomen, waarvan ik wéét dat ik te weinig kennis heb om kundige beslissingen te maken, waardóór ik fouten heb gemaakt. Aan de andere kant krijg ik een periodiek extra erbij voor al het werk dat ik al die maanden hiervoor heb geleverd terwijl ze nooit extra periodieken uitdelen op basis van performance. Gelukkig heeft mijn stagaire precies deze week vakantie en hoeft ze deze nachtmerrie niet te zien.

Robiland schreef:
    Ik ging even tanken, spontaan besloten om per volgende week met de heksenbezem naar het werk te gaan (cat)
    In de voorjaarsvakantie was ik op Gran Canaria. Benzineprijzen van €1,18 per liter. Nu bij de goedkoopste pomp zo'n €2,20??!!??!?

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Hellfire schreef:
    (...)

Guilty :W Je zou denken dat iemand die 2,5 jaar journalistiek heeft gestudeerd wel de 'd en 't situatie onder controle zou hebben maar NOPE

I am so confused, hahaha.
    Al zit m'n vriend me altijd verward aan te kijken wanneer ik erover klaag. "Maar jullie spreken je d's uit als t's???"

Elf uur geslapen, pas vier uur wakker, en nu al weer gebroken 🫩

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

One thing I do have to thank my past psychosis for is that it made me so much more interesting with metaphors by having that "seeing patterns where there are none" problem for a while. Like yeah, write yourself as a jealous lover envious of your actual (male) lover's masculinity and agency and receiving the kind of devotion that a man automatically gets in a relationship with a (feminine, people-pleasing) woman (who is deep in fawn response). I want to be loved by myself too. I want to be seen as male by everyone too. Casting the evil eye but like. Upon my own supposed to be happy relationships (that made me realize I had to stop treating being trans as something that I would grow out of). My own envy personified as a third wheel in a love triangle lmaooo

[ bericht aangepast op 13 maart 2026 - 14:42 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."