• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

>>> boyfriend looks really hot driving his motorcycle

<<< boyfriend actually drives the motorcycle, leaving me terrified he might die today

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

TW dark thoughts en zo

Ik ga niks doen, ik moet dit gewoon van me af want ik heb het zo benauwd.

Kind zijn van een moeder die al 3 kinderen heeft moeten begraven terwijl je duidelijk niet gemaakt bent voor dit leven, in dit lichaam, in deze wereld. Ik kan werkelijk geen kant op. Ik zou haar dat nooit aan kunnen doen, hoe erg ik ook toe ben aan verlossing van mijn pijn, stress, woede, schaamte, angst.

Ik ben bang dat het nooit gaat eindigen. Hoe df ben ik mentaal zo'n mess terwijl ik (op dit moment at least) mijn shit weer op orde ben qua werk/geld. Ik kan deze wereld niet aan op deze manier en ik voel me zo fucking zwak, maar ALLES raakt me zo erg. En dat gepaard met de fucking hel die ik elke dag doorsta met mezelf, hoe df ga ik dit nog x jaar uithouden man. Ik heb verandering nodig. Godzijdank ben ik weer aan het werk zodat ik doordeweeks iig bezig ben, maar ik ben mentaal al ergens anders.

Ik voel Into the Wild elke dag meer lmao.

Caution first, always.

Dit weer.

Protect the people.

Ik hou absoluut afschuwelijk veel van mijn vriend en mijn bedleven is volledig in orde, maaaaar....

Dat betekent niet dat ik de tuintafel niet ga verplaatsen zodat ik zicht heb op mijn buurman die het lichaam heeft van een hoofdpersonage uit een dark romance novel, en vol overtuiging aan het uitleggen is aan zijn 3-jarig zoontje waarom zijn grasmachine geen porche is.
    (baby):9~

[ bericht aangepast op 22 maart 2026 - 16:20 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Waarom is uit de zetel komen en beginnen koken zo uitdagend?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Boyfriend came home alive and brought chicky nuggies all is well (fish)

Ik zoek simpele (digitale) tekeningen. Is hier iemand die graag iets gedigitaliseerd wil hebben? Een contour of een lijntekening van een foto ofzo? Zonder haast?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

whyyyyyyyyyyyyyy wordt The Shards in godsnaam een project van Ryan Murphy???? WHY

Omnia mutantur, nihil interit

Derks schreef:
    (...)

Cut it :Y)

Bruh, jij bent een slechte invloed :X

Ein-de-lijk Soldaat van Oranje gezien vandaag en holy shit, wat was dat goed. Tijd voor een nieuwe musical voor de muziek-obsessie, oops.

[ bericht aangepast op 22 maart 2026 - 22:26 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wanneer je 'guidelines' vertaalt als 'geitlijnen' is het tijd voor bed.

Mijn brein breint zoals het breint.

Wanneer de sfeer in het team zo verziekt is dat meer dan de helft van je collega's bij de bedrijfsarts lopen en dan één van hen voorstelt om meer werk te gaan verrichten, en bovendien in wisselende samenstelling... met de mensen die de boel zo lopen te verzieken. Ongelooflijk.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik ga de administrator van mijn salaris bellen om navraag te doen waarom ik volgens hen geen recht heb op mijn transitievergoeding (waar ik 100% zeker wél recht op heb gvd), wish me luck ;-;

[ bericht aangepast op 23 maart 2026 - 12:04 ]

Hellfire schreef:
    Ik ga de administrator van mijn salaris bellen om navraag te doen waarom ik volgens hen geen recht heb op mijn transitievergoeding (waar ik 100% zeker wél recht op heb gvd), wish me luck ;-;

Luck girl, go gettem ❤️❤️

Dramatic

Hellfire schreef:

U got this girl!!!! Go get that transitievergoeding!!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Nou we zijn aan het jenken want de administrator mag geen informatie verstrekken en raadt mij aan om het via het juridisch loket te spelen en ik WIL niet op deze manier weg GODVER

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt