• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik ben zo bang

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Thuuuuuis

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Eerst een Scrubs reboot en nu waarschijnlijk een Firefly reboot? We finally did it nerds, we got the holy grail of reboots! Only took us 24 years ;-;

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Net anderhalf uur door vacatures liggen scrollen en god, I'm never going to find a job ever again.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Sorasa schreef:
    Net anderhalf uur door vacatures liggen scrollen en god, I'm never going to find a job ever again.

Crazy right? Hoe is het zo onmogelijk om te werken? :c Ik word afgewezen voor vacatures op mijn niveau omdat ik niet genoeg werkervaring heb, en ik word afgewezen op vacatures onder mijn niveau omdat ik overgekwalificeerd ben. (cat)

Waarom is Pokopia alleen voor de switch 2? Mijn vriendin waarschuwt me al dat de nieuwste games wsk alleen maar voor de switch 2 worden gemaakt. Crazy, want ik wou een switch 1 omdat je dan echt de gamecards hebt....

Hellfire schreef:
    (...)

Crazy right? Hoe is het zo onmogelijk om te werken? :c Ik word afgewezen voor vacatures op mijn niveau omdat ik niet genoeg werkervaring heb, en ik word afgewezen op vacatures onder mijn niveau omdat ik overgekwalificeerd ben. (cat)

Het slaat echt gewoon helemaal nergens op hoor. Soms denk ik echt: was ik maar een kerel met technische skills, dan had ik na één keer knipperen al 10 mogelijke opties.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Collega: oh, wat zijn de betogers stil.

He jinxed it, nu zijn ze niet stil meer en ik twijfel of de knallen van de werf naast ons komen of van vuurwerk.

Oké, dat was definitely vuurwerk. Sigh.

[ bericht aangepast op 12 maart 2026 - 11:45 ]

THE HELL YOU MEAN, "WACHTTIJD VAN 210 DAGEN"?!?!?!?

my gOD. just fuck me gently with a chainsaw would you?!

TW; heavy mental shit

Wat moet ik hiermee dan? Twee derde van een jaar lekker chillen met de intrusive suicicidal thoughts in m'n kop? Lekker kopje thee ermee drinken? 210 dagen wachttijd, m'n reet. met de vorige pyscholoog het ook zitten afsluiten twee weken terug, want ik zou doorverwezen zijn naar een instantie waar ik binnen twee maanden terecht kon. Of ik dat niet weer kan oppakken ter overbrugging.

[insert thoughts i do not want to have]

tbh: ik doe het eigenlijk liever zonder die overbrugging dan. vond haar irl best prettig, maar ook zij sloeg de plank af en toe gewoon nog mis en online werd dat alleen maar erger. achter een computerscherp therapie doen werkt gewoon niet voor mij, want het is te veel afstand waar mijn vermijdende problematiek zich achter kan verschuilen. de laatste sessies voelden ook eerder als een hele dure briefing geven van m'n week dan therapie waar je iets mee opschiet. dus ik wil eigenlijk gewoon niet online terug naar haar, maar dat betekent dus het komende jaar gezellig in m'n eentje aangaan.
    en dan hebben we het nog niet gehád over dat ik nog extra moest vechten om ergens alsjeblieft in godsnaam een psychiater op korte termijn te spreken te krijgen om mijn medicatie bij te stellen. i'll take my depression and panic disorder without the daily nightmares that leave me scared to fucking death. can we do something about that now, please and thank you?

TL;DR: AAAAAAAAAAAHHHHHH

This is a frustrating development.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik vind het oneerlijk dat werk momenteel zo veel energie kost dat ik zelfs op mijn vrije dag nauwelijks kan functioneren.

Leodh schreef:
    THE HELL YOU MEAN, "WACHTTIJD VAN 210 DAGEN"?!?!?!?

my gOD. just fuck me gently with a chainsaw would you?!

TW; heavy mental shit
    Wat moet ik hiermee dan? Twee derde van een jaar lekker chillen met de intrusive suicicidal thoughts in m'n kop? Lekker kopje thee ermee drinken? 210 dagen wachttijd, m'n reet. met de vorige pyscholoog het ook zitten afsluiten twee weken terug, want ik zou doorverwezen zijn naar een instantie waar ik binnen twee maanden terecht kon. Of ik dat niet weer kan oppakken ter overbrugging.

[insert thoughts i do not want to have]

tbh: ik doe het eigenlijk liever zonder die overbrugging dan. vond haar irl best prettig, maar ook zij sloeg de plank af en toe gewoon nog mis en online werd dat alleen maar erger. achter een computerscherp therapie doen werkt gewoon niet voor mij, want het is te veel afstand waar mijn vermijdende problematiek zich achter kan verschuilen. de laatste sessies voelden ook eerder als een hele dure briefing geven van m'n week dan therapie waar je iets mee opschiet. dus ik wil eigenlijk gewoon niet online terug naar haar, maar dat betekent dus het komende jaar gezellig in m'n eentje aangaan.
    en dan hebben we het nog niet gehád over dat ik nog extra moest vechten om ergens alsjeblieft in godsnaam een psychiater op korte termijn te spreken te krijgen om mijn medicatie bij te stellen. i'll take my depression and panic disorder without the daily nightmares that leave me scared to fucking death. can we do something about that now, please and thank you?

TL;DR: AAAAAAAAAAAHHHHHH

This is a frustrating development.

"[voelt] als een hele dure briefing geven van m'n week dan therapie waar je iets mee opschiet."
    Dit is wel een mood en hoe mijn therapie ook aanvoelt om eerlijk te zijn. Altijd sessies beginnen met hoe het met je gaat en hoe het afgelopen week/weken is gegaan, and I'm like, 'maar ik wil niet heel m'n week doorlopen, want ik ga lopen lullen en dan krijg ik mss 10 minuten soort van therapie?

Maar holy shit, wth. 210 dagen??? De wachttijd voor een psycholoog wordt bijna net zo lang als voor een huurwoning geloof ik. Straks woon je niet alleen meer tot je 30e thuis, maar kan je dat met extra spice doen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

"[voelt] als een hele dure briefing geven van m'n week dan therapie waar je iets mee opschiet."
    Dit is wel een mood en hoe mijn therapie ook aanvoelt om eerlijk te zijn. Altijd sessies beginnen met hoe het met je gaat en hoe het afgelopen week/weken is gegaan, and I'm like, 'maar ik wil niet heel m'n week doorlopen, want ik ga lopen lullen en dan krijg ik mss 10 minuten soort van therapie?

Maar holy shit, wth. 210 dagen??? De wachttijd voor een psycholoog wordt bijna net zo lang als voor een huurwoning geloof ik. Straks woon je niet alleen meer tot je 30e thuis, maar kan je dat met extra spice doen.

Cries in 29 and no house

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Cries in 29 and no house

Cries in therapy om 17.15 again en moeten gaan vertellen dat het voelt alsof ik niks aan het opschieten ben en dat ik niet wil self-diagnosen, maar niet weet of ik niet iets van meds nodig heb. En dat focussen op doomscrollen wegnemen alsof ik een alcoholist ben (I know it's an addiction, but still) niet echt helpt om meer controle op m'n leven te krijgen. The doomscrolling is an issue, but I feel like that's not the root of all evil, but an effect of a bigger issue (in combinatie met addictiveness van social media)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Het is pijnlijk hoe vaak ik zelfstandig naamwoorden eindigend op een d met een t gespeld zie worden hier op werk...

Temeraire schreef:
    Het is pijnlijk hoe vaak ik zelfstandig naamwoorden eindigend op een d met een t gespeld zie worden hier op werk...

Guilty :W Je zou denken dat iemand die 2,5 jaar journalistiek heeft gestudeerd wel de 'd en 't situatie onder controle zou hebben maar NOPE