• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik ben zo bang

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Thuuuuuis

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Eerst een Scrubs reboot en nu waarschijnlijk een Firefly reboot? We finally did it nerds, we got the holy grail of reboots! Only took us 24 years ;-;

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Net anderhalf uur door vacatures liggen scrollen en god, I'm never going to find a job ever again.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Sorasa schreef:
    Net anderhalf uur door vacatures liggen scrollen en god, I'm never going to find a job ever again.

Crazy right? Hoe is het zo onmogelijk om te werken? :c Ik word afgewezen voor vacatures op mijn niveau omdat ik niet genoeg werkervaring heb, en ik word afgewezen op vacatures onder mijn niveau omdat ik overgekwalificeerd ben. (cat)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Waarom is Pokopia alleen voor de switch 2? Mijn vriendin waarschuwt me al dat de nieuwste games wsk alleen maar voor de switch 2 worden gemaakt. Crazy, want ik wou een switch 1 omdat je dan echt de gamecards hebt....

Hellfire schreef:
    (...)

Crazy right? Hoe is het zo onmogelijk om te werken? :c Ik word afgewezen voor vacatures op mijn niveau omdat ik niet genoeg werkervaring heb, en ik word afgewezen op vacatures onder mijn niveau omdat ik overgekwalificeerd ben. (cat)

Het slaat echt gewoon helemaal nergens op hoor. Soms denk ik echt: was ik maar een kerel met technische skills, dan had ik na één keer knipperen al 10 mogelijke opties.

Nothing is impossible in my own powerful mind.