Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
Doe je ding en schrijf het hier van je af.
Sorasa schreef:
Net anderhalf uur door vacatures liggen scrollen en god, I'm never going to find a job ever again.
Crazy right? Hoe is het zo onmogelijk om te werken? :c Ik word afgewezen voor vacatures op mijn niveau omdat ik niet genoeg werkervaring heb, en ik word afgewezen op vacatures onder mijn niveau omdat ik overgekwalificeerd ben.
Waarom is Pokopia alleen voor de switch 2? Mijn vriendin waarschuwt me al dat de nieuwste games wsk alleen maar voor de switch 2 worden gemaakt. Crazy, want ik wou een switch 1 omdat je dan echt de gamecards hebt....
Crazy right? Hoe is het zo onmogelijk om te werken? :c Ik word afgewezen voor vacatures op mijn niveau omdat ik niet genoeg werkervaring heb, en ik word afgewezen op vacatures onder mijn niveau omdat ik overgekwalificeerd ben.
Het slaat echt gewoon helemaal nergens op hoor. Soms denk ik echt: was ik maar een kerel met technische skills, dan had ik na één keer knipperen al 10 mogelijke opties.