• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

filosofie schreef:
    Ik mis de goede oude tijden van 2016. 🥺

Helemaal getriggerd hierdoor. Toen kreeg ik een relatie met mijn vriend en was het allemaal zo leuk en we waren zo verliefd... Hoe kan dat voorbij gaan? Hoe kan alles zo misgelopen zijn?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Watching cat videos on my phone while kicking my own cat off my lap (expelled for using her nails) feels like I'm cheating on her :W

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Well. fuck me gently with a chainsaw. "Wachtlijst van 42 dagen" klonk ook al te mooi om waar te zijn. Niet alleen kan ik hier nu niet terecht, het duurt sowieso weer een week voor ik de huisarts kan zien die me opnieuw ergens naar door kan verwijzen en de nightmares (letterlijk, ik word elke nacht zeiknat van het angstzweet wakker) persist! ripperdepip.

on the positive side: they're excluding me omdat ze denken niet het juiste niveau van zorg te kunnen bieden en gaan mn huisarts adviseren me door te verwijzen naar een instantie waar ze intensiever met me kunnen werken. Dat zie ik dus opzich wel zitten, maar het gaat wss dus nog wel een goed tijdje duren voor we daar aankomen met de wachtlijsten enzo. jip en janken.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

ik krijg mijn voet nooit tussen de deur in de kunstsector (rip) maar dit zijn de kleine dingen die mij blij maken; casual gebruik van "diens / zijn / haar" in een vacature <3 inclusivity rocks

[ bericht aangepast op 4 maart 2026 - 14:25 ]

Kennen jullie het verhaal van de vrouw die 'Paaz' bij de bibliotheek wilde lenen zodat ze het boek kon lezen voor ze de film ging zien?

Die kreeg een melding dat het boek klaar stond.
    Zaterdag bij de bieb geweest, nergens te vinden.
    Gisteren bij de bieb geweest, nergens te vinden.
    Biebmedewerker keek in het systeem en boek zou er moeten staan, dus is waarschijnlijk kwijt. Biebmedewerker heeft boek opnieuw gereserveerd voor mij.

En nu sta ik op plek fucking 45 onderaan in de wachtrij, terwijl ik eindelijk na 10 weken wachten bericht had gekregen dat ik hem mocht ophalen…

Dat is 45x 21 dagen wachten, dus.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Kennen jullie het verhaal van de vrouw die 'Paaz' bij de bibliotheek wilde lenen zodat ze het boek kon lezen voor ze de film ging zien?

Die kreeg een melding dat het boek klaar stond.
    Zaterdag bij de bieb geweest, nergens te vinden.
    Gisteren bij de bieb geweest, nergens te vinden.
    Biebmedewerker keek in het systeem en boek zou er moeten staan, dus is waarschijnlijk kwijt. Biebmedewerker heeft boek opnieuw gereserveerd voor mij.

En nu sta ik op plek fucking 45 onderaan in de wachtrij, terwijl ik eindelijk na 10 weken wachten bericht had gekregen dat ik hem mocht ophalen…

Dat is 45x 21 dagen wachten, dus.

Holy shit is hij nog steeds zó populair? Respect. Het is een goed boek! Hij is ook op Vinted te vinden (of als je in Groningen woont mag je de mijne best lenen maar ik geloof dat jij echt 5835 km daar vandaan woont :') )

Hellfire schreef:
    (...)

Holy shit is hij nog steeds zó populair? Respect. Het is een goed boek! Hij is ook op Vinted te vinden (of als je in Groningen woont mag je de mijne best lenen maar ik geloof dat jij echt 5835 km daar vandaan woont :') )

Toen ik hem reserveerde stond ik op plek 8, maar intussen zijn er natuurlijk meer mensen die hem willen lezen vanwege de film die uit is. En er is 1 exemplaar, die ook nog eens provinciale achtergrondcollectie is en na het inleveren eerst teruggestuurd moet worden voor hij klaargezet kan worden als nieuwe reservering.

En ja, kan hem natuurlijk kopen maar ik wil eigenlijk alleen geld uitgeven aan 5*-boeken (anders puilt mijn boekenkast uit…).
    Toevallig was ik afgelopen weekend nog in Groningen 😂😂😂. Het komt vast goed hoor, maar baal er wel van dat ik nu weer onderaan de lijst ben gezet omdat het boek "kwijt" was.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik begin me af te vragen of mijn vinger misschien toch niet gebroken is en dat ik gewoon verder aan het bonjouren ben, met volleybal en viool (': Lichamelijke functies en waarschuwingssignalen zijn echt niet goed uitgedacht in mijn lijf.

Mijn brein breint zoals het breint.

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iemand spreekt via het werk, met dezelfde naam als iemand op Q en dat je dan toch hoopt dat je ook echt diegene hebt gesproken, omdat het zo'n fijn gesprek was en je gezellig contact had. En je dan dus al een gemeenschappelijke interesse hebt. En wat als daaruit ook gezellig contact buiten werktijd kan ontstaan? Maar dat je tegelijkertijd ook weet dat die kans nihil is 🙃 Nee? Alleen ik? Oké 🫠

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Toch maar even gemaild over de groepsreis :') Toch maar over op vakantie plan B.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

De nieuwe shampoo, conditioner, leave in conditioner && scrunching jelly die ik heb gekocht voor mijn haar zijn binnen. Na zoveel jaar erachter komen dat je haar stijl, wavy && krullen kan dragen. Nu maar even de juiste routine vinden (en hopen dat alles werkt) (A)

Mijn werk heeft het nieuwe rooster wel gepubliceerd - waar mijn ontslagen collega en ik héél obvious niet in staan - maar willen nog steeds hebben ze niets aan het team laten weten dat wij ontslagen zijn, dus mogen wij er niet over praten.

Ik ben deze werkgevers zo zat (cat)

Ik leef nog en m'n koffers zijn zelfs al grotendeels opgeruimd. Morgen wel weer gelijk gaan werken tho. Oh how I hate work en gewoon weer een spijkerbroek aan moeten ook :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik gisteren de onderwijsmanager mailen van 'hey, mijn account doet het nu, moet alleen nog een laptop en sleutel krijgen, maar dat moet jij regelen' en dan een mail terug krijgen met 'dat heb ik al aan HR doorgegeven en zou al lang geregeld moeten zijn'.... ja vriend, maar dat is het dus niet, dus stuur je hen nu een reminder of iets of wat? Wees eens nuttig.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Hellfire schreef:
    Mijn werk heeft het nieuwe rooster wel gepubliceerd - waar mijn ontslagen collega en ik héél obvious niet in staan - maar willen nog steeds hebben ze niets aan het team laten weten dat wij ontslagen zijn, dus mogen wij er niet over praten.

Ik ben deze werkgevers zo zat (cat)

Run girl dit is echt zo'n rode vlag

oh well you are leaving anyway maar toch