• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik moet -indirect- meer dauntless/Gryfindor zijn op werk, haha. Misschien ben ik toch niet zo Slytherdor als ik altijd dacht. Slytherclaw misschien? (Nog steeds erg erg jammer dat de schrijfster stomme dingen doet though..)
    Al denk ik wel dat het in me zit, de dauntlessheid sowieso, maar.. ik herken mezelf toch ook echt in Scorpius. Niet dat ik de 'scorpiusness" van mijn notes op school ga delen. xD

Tenminste zien ze me op werk wel al meer praten, dus er is vooruitgang. Nu nog dat stukje lef/durf meer laten zien!

[ bericht aangepast op 5 maart 2026 - 16:15 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik voel me zo'n waste of space

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Holy shit wat een kater was dat.

Mijn brein breint zoals het breint.

Iemand in een podcast: Aan de lange versie van een em-dash kan je zien dat het door AI is geschreven, want die zit niet op ons toetsenbord.
    Ik die die dingen altijd kopieer van Google omdat ik te dom ben om überhaupt te weten hoe je die dingen typt: 0_0

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Iemand in een podcast: Aan de lange versie van een em-dash kan je zien dat het door AI is geschreven, want die zit niet op ons toetsenbord.
    Ik die die dingen altijd kopieer van Google omdat ik te dom ben om überhaupt te weten hoe je die dingen typt: 0_0
    Alt + 0151 :Y)

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)Alt + 0151 :Y)

Kijk hier gaat het bij mij dus al mis x] Moet je alle cijfers tegelijkertijd invullen? Want als ik ze een voor een doe gebeurt er precies niets.

Novalunosis schreef:
    (...)

Kijk hier gaat het bij mij dus al mis x] Moet je alle cijfers tegelijkertijd invullen? Want als ik ze een voor een doe gebeurt er precies niets.

Je hebt hiervoor een breed toetsenbord nodig waar de cijfers in 3x3 aan de rechterkant staan. Met die rij bovenop van 1 t/m 0 doet 'ie het niet hahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben nu alweer toe aan vakantie lol

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Novalunosis schreef:
    (...)

Alt indrukken (ik doe de Alt links naast mn spatiebalk) en dan een voor een 0151!

Protect the people.

Derks schreef:
    (...)

Je hebt hiervoor een breed toetsenbord nodig waar de cijfers in 3x3 aan de rechterkant staan. Met die rij bovenop van 1 t/m 0 doet 'ie het niet hahaha

Oohhhh dit ga ik morgen proberen! Heb wel zo'n toetsenbord hahaha

Omatikaya schreef:
    (...)Alt indrukken (ik doe de Alt links naast mn spatiebalk) en dan een voor een 0151!

hekserij

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

kunnen we pls nieuwe smileys krijgen, ik wil elke keer janken als ik een smiley wil toevoegen ):

--

Knallende koppijn, bah.
    En ik had 6 minuten geleden al in de trein naar werk moeten zitten. Oeps.

Ik lig nog in bed

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

glowfaery schreef:
    kunnen we pls nieuwe smileys krijgen, ik wil elke keer janken als ik een smiley wil toevoegen ):

hahhaa ja eens, ze zijn wel heel erg 2006

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    (...)

hahhaa ja eens, ze zijn wel heel erg 2006

Ik vind dat juist de charme, it's giving Hyves (banana)

(Met GM krijg je wel betere emoji's tho)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||