• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Leodh schreef:
    @my cat: you are adorable and i love you, but this activity of me eating my oatmeal requires zero cats and yet here you are, walking up and down my lap with the apparent mission to get as much as your hair in my food :W

Hey, alles kan een kat activiteit worden met de juiste instelling. (cat)

-

Still mindblown over het feit dat ze me hiermee vertrouwen, en dat deze persoon er naar uitkijkt om met mij samen te werken. En hey. Hij heeft zelf eens gezegd dat hij vaak om 11 ofzo begint, klinkt als een stuk betere werktijden dan om 8 of 9 beginnen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom maakt iedereen het me moeilijk als ik het al zo fucking moeilijk heb

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dat ik het zo oneerlijk vind dat veel van mijn vrienden zo'n idioot zware tijd doormaken. They deserve the world.

Omnia mutantur, nihil interit

Catmint schreef:
    (...)

You've got this!!!

I did it!

Nu heb ik donderdag een controleafspraak staan 😭 en dan zullen ze vast zien dat het shit is dus waarschijnlijk moet ik kort daarna weer, maar ach.

Kon kiezen tussen 8:35 en 12:20

Nou dan weet ik het wel 😂 12:20 it is

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn tweede klas havo heeft EINDELIJK GOED GESCOORD OP EEN TOETS

Rest van het jaar ga ik dus alleen maar zinsontleding doen

(grapje)

Protect the people.

De urge om gewoon alles achter te laten, afstand te doen van technologie en mijn carrière, en naar Zweden te verhuizen om daar in 't fucking bos te gaan wonen en op een farm te werken wordt met de dag groter. Ik haat deze wereld, ik haat wat mijn industrie aan het worden is. Ik haat schermen, ik haat hoe nep alles is, ik haat AI, ik haat de maatschappij. What the FUCK is DLSS 5 NOU WEER!?!1

Verder gaat 't wel goed hoor.

Caution first, always.

Het 5SOS concert gaat echt peak nostalgia worden man, moet nu al janken 🥹❤️

Dramatic

verwondering schreef:
    Dat ik het zo oneerlijk vind dat veel van mijn vrienden zo'n idioot zware tijd doormaken. They deserve the world.

this!!!!

kindness is never a burden.

Pff, wat moet ik hier nu mee?
    Enerzijds zie ik echt wel het compliment dat mijn potentieel eindelijk gewaardeerd wordt en dat ik duidelijk de kansen krijg om te tonen wat ik allemaal kan. Het is wel jammer dat dat gezegd wordt zonder dat er automatisch een loonsverhoging aan hangt.
    Anderzijds was de job inhoud nooit het probleem en is het gewoon triest dat hoewel ik de toxische sfeer op de werkvloer meermaals heb aangehaald, dat daar duidelijk gewoon weinig aandacht aan wordt besteed omdat ze niet weet hoe ze het moet oplossen. Ik zie de moeite wel, met een teambuilding en met de nieuwe richting van het bedrijf, maar als mensen niet één op één worden aangesproken over het geroddel en de achterbaksheid, dan zie ik niet in hoe er ooit verandering kan komen.
    Ze geeft zelf toe dat ik me enkel kan ontplooien wanneer de werkomstandigheden goed zijn, maar als ik aangeef dat dat niet het geval is, komt er weinig reactie uit.
    Om nog maar te zwijgen van de negativiteit op de werkvloer. Ik wil geen ontslag nemen, maar hier word ik ook niet bepaald gelukkig van.

[ bericht aangepast op 17 maart 2026 - 17:19 ]

kindness is never a burden.

verwondering schreef:

Heel herkenbaar ):

Every villain is a hero in his own mind.

Ik vind het zo enorm moeilijk om te zien dat mijn beste vriendin alweer in een toxische relatie zit en ze het WEER niet inziet. Ik heb het geprobeerd en gezegd dat hij niet goed voor haar is, maar ze wil het niet zien... Ze praat er telkens weer omheen. "Ja, maar hij is ook wel lief voor mij hoor." Ja meid... Maar dat weegt niet op tegen alles wat hij gedaan heeft en hoe vaak hij je al aan het huilen heeft gekregen. Laat hem gaaaaaaaaan! Iemand die bij iedere discussie roept dat het dan beter is uit elkaar te gaan, gaat niet volledig voor je en neemt de relatie niet serieus en is gewoon nog een kind ipv een volwassen kerel... Maar je wilt het niet inzien :c
    Ohja, en iemand die van je houdt, zal jou en je kind NOOIT in de auto laten slapen, just as a sidenote...

[ bericht aangepast op 17 maart 2026 - 19:32 ]

Ich liebe dich 27.12.23

De stress levels zijn weer extreem hoog (tot t punt dat ik perongeluk een collega opsloot in een werkruimte want ik was er met mn hoofd niet bij). Kan niet wachten tot de 10-minuten gesprekken weet achter de rug zijn. helpt deze ronde ook niet mee dat ik echt 3 gesprekken heb met moeders waarmee het enige contact dat ik ooit heb gehad gelijk negatief was...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

holy shit wat zijn oude mensen vermoeiend

wil ik nog in deze commissie zitten? eigenlijk niet lmao

Protect the people.

WillByers schreef:
    Ik vind het zo enorm moeilijk om te zien dat mijn beste vriendin alweer in een toxische relatie zit en ze het WEER niet inziet. Ik heb het geprobeerd en gezegd dat hij niet goed voor haar is, maar ze wil het niet zien... Ze praat er telkens weer omheen. "Ja, maar hij is ook wel lief voor mij hoor." Ja meid... Maar dat weegt niet op tegen alles wat hij gedaan heeft en hoe vaak hij je al aan het huilen heeft gekregen. Laat hem gaaaaaaaaan! Iemand die bij iedere discussie roept dat het dan beter is uit elkaar te gaan, gaat niet volledig voor je en neemt de relatie niet serieus en is gewoon nog een kind ipv een volwassen kerel... Maar je wilt het niet inzien :c
    Ohja, en iemand die van je houdt, zal jou en je kind NOOIT in de auto laten slapen, just as a sidenote...

Deze is herkenbaar, en dit is super moeilijk. Knuffel voor jou, en ik deel je frustratie <3 Maar je doet het goede om er voor haar te zijn.

Ringwraith schreef:
    (...)

Heel herkenbaar ):

:( Naar om te horen dat het herkenbaar is, ik hoop dat het snel voor onze vrienden verandert!