Pff, wat moet ik hier nu mee?
Enerzijds zie ik echt wel het compliment dat mijn potentieel eindelijk gewaardeerd wordt en dat ik duidelijk de kansen krijg om te tonen wat ik allemaal kan. Het is wel jammer dat dat gezegd wordt zonder dat er automatisch een loonsverhoging aan hangt.
Anderzijds was de job inhoud nooit het probleem en is het gewoon triest dat hoewel ik de toxische sfeer op de werkvloer meermaals heb aangehaald, dat daar duidelijk gewoon weinig aandacht aan wordt besteed omdat ze niet weet hoe ze het moet oplossen. Ik zie de moeite wel, met een teambuilding en met de nieuwe richting van het bedrijf, maar als mensen niet één op één worden aangesproken over het geroddel en de achterbaksheid, dan zie ik niet in hoe er ooit verandering kan komen.
Ze geeft zelf toe dat ik me enkel kan ontplooien wanneer de werkomstandigheden goed zijn, maar als ik aangeef dat dat niet het geval is, komt er weinig reactie uit.
Om nog maar te zwijgen van de negativiteit op de werkvloer. Ik wil geen ontslag nemen, maar hier word ik ook niet bepaald gelukkig van.
[ bericht aangepast op 17 maart 2026 - 17:19 ]
kindness is never a burden.