• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

~long deep sigh~
    dunno why
    just aint feeling that fly

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Derks schreef:
    (...)

Yep. Nu al een dure grap, maar toen ik in coronatijd plots 41 à 42 graden koorts had en helemaal aan het ijlen was en met spoed een wortelkanaalbehandeling nodig had, kon ik daar 1600 euro voor neertellen dus dan maar beter zo...

Denk dat ik voor deze controle rond de 130 euro mag neertellen? Controle, 5 minuten reiniging, 2 foto's + beoordeling, meting van tandvlees...

En dan komende twee weken nog twee bezoeken.

Heb al meteen aan het begin gezegd dat ik financieel niet veel ruimte heb dus dat dingen als de mondhygiënist enzovoorts niet gaan lukken. Ze reageerden echt super lief en dachten helemaal mee, hielden er super veel rekening mee ook bij de controle. Ook heel fijn dat de tandarts meteen een begroting heeft meegestuurd met wat alles ongeveer gaat kosten (rip, ongeveer 500 euro) want dan kan ik daar alvast rekening mee houden want morgen komt m'n beetje salaris binnen en maandag het UWV dus dan kan ik kijken of ik alvast iets opzij kan zetten En ik heb natuurlijk 30 dagen om de factuur te betalen dus daar kan ik dan ook rekening mee houden, het zijn straks 3 losse facturen met elk een andere vervaldatum dus dat komt dan goed.

Maar pfff wat een stress weer.

Maar goed. Liever nu 500 euro voor 5 gaatjes en alles wat erbij komt kijken dan straks 5x 1600 euro voor een spoedwortelkanaalbehandeling als het weer eens te ver komt.

Al is 't toch weer bijna een half maandinkomen IK HAAT GELD

Oof, maar 500 euro is wel beter dan die spoedbehandeling van 1600 euro (keer 5 mogelijk) inderdaad. En geld haten is zeer valid, ik haat het ook, zelfs met mijn salaris :') 'hoezo moet ik betalen om gezond te blijven en in leven te blijven?' basically.

Hopelijk heb je er niet te veel last van en kan je het door die facturen gespreid te krijgen toch nog een beetje eruit kan komen financieel. Fingers crossed for you en succes (H)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    ~long deep sigh~
    dunno why
    just aint feeling that fly

When the melancholy is in that stage where you start to speak in rhymes and verses 😔

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

this motherfucking cat. comes trouncing into my room, all purring and innocent-looking. but allas. you fell for it. he is actually s o a k i n g wet, just not on his adorable little autistic head. So, when he jumps onto the bed, you notice nothing amis yet. you pet him, scratch him, and then he turns so he can lie down on your lap, and the tail that carries enough water to turn the sahara desert green, swashes over your laptop.

pico, this is why i am always suspicious when you come for a cuddle. bella would never and that is why she's always allowed on the bed and never thrown off like you just were. that's right, go sit in the corner and feel the shame.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Meh kutfilm. Maar afleiding I guess

Tijd voor koffie.

Helan schreef:
    Na weken eindelijk weer iets kunnen schrijven... I missed my babies so much 🥹

And they were sooooo good. ❤️

Nothing is impossible in my own powerful mind.

and I always end up back here.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Als je dus de hele tijd in het Engels tegen je AI therapeut moet praten omdat ie Nederlands niet kan transcriberen ga je ook Engels denken over je problemen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zaalvoetbalclub schreef:
    Meh kutfilm. Maar afleiding I guess

Ik ben heel benieuwd welke film dit was

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

die benzineprijzen hooooly

Protect the people.

Omatikaya schreef:

Ikr? 😭

Caution first, always.

Al de hele maand schraap ik 1k per dag bij elkaar met de wetenschap dat het boek begin april echt af moet. En dan schrijf ik het zonder het door te hebben wel in een vingerknip even 3k aan smut met personages waarmee ik al twee jaar niet heb geschreven en waar ik alleen een romantasysausje overheen wilde gooien zodat het bij een verhalenbundel past?

Every villain is a hero in his own mind.

Omatikaya schreef:

Ik vind het hier in Duitsland al duur met E5 voor 2.09euro, maar dan zie ik Nederland met 2.60 en heb ik gewoon echt extreme medelijden met ze :c

[ bericht aangepast op 20 maart 2026 - 18:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[ bericht aangepast op 20 maart 2026 - 19:21 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dit is echt absurd aan het worden. Sinds mijn collega en ik ontslagen zijn, hebben nog twee collega's ontslag genomen èn zijn er nog drie collega's die (in variërende gradaties) weg willen. Dan blijven er nog zes man over, waarvan drie bij de familie horen waar het bedrijf van is, dus die gaan niet weg. Afgelopen zomer stonden we nog met veertien! Da's meer dan de helft weg binnen zes maanden (clown)

En de eigenaar heeft geen idee dat zijn schip aan het zinken is omdat hij zo'n afgrijselijke chagrijnige, misgunnende, giftige klootzak is :') Ik wil helemaal niet dat dit café verdwijnt, maar ik kan niet wachten tot ze op de blaren moeten zitten.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||