Catmint schreef:
(...)
Maar waarom niet? Mijn moeder heeft zelfs in m'n kerstkaartje van afgelopen jaar gezet dat ze hoopt ooit iets van mij te mogen lezen (n.a.v. m'n zusje die m'n eerste draft heeft gelezen en commentaar mocht geven), dus ben wel benieuwd waarom jouw moeder dan niet je boek zou willen lezen eigenlijk. Vanwege het genre/de plot? Of gewoon in het algemeen?
(if you don't want to answer, feel free to ignore it ofc)
Ik weet het niet! Tot mijn immense verbazing toont ze nul interesse in mijn schrijfwerk. Ik was de laatste maanden eens aan het 'testen' of ze - als ik er lowkey over zou beginnen - zelf door zou vragen of, like, minimaal enthousiast zou zijn. Niets. Nul. Ze begint meestal meteen over iets anders, zelfs als ik inspeel op "hé, dit detail zou jij leuk vinden want dit sluit zo en zo bij jou aan". Autch right? Dus ik vroeg vandaag "joh, als mijn boek uit zou komen, zou je het dan lezen?". Als het in het Nederlands zou zijn misschien wel (gepaard met een schouderophaal), maar Engels? Nee. Terwijl ik weet dat ze, net zoals ik, gek is op het Engels!
Ze is normaal mega supportive dus het is nogal out of charactervoor haar om zo te zijn.
Leodh schreef:
(...)
Misschien kan je het verhaal voorlezen voor je vriend? ^^
omg wat een schattig idee c: Als hij geen ADHD'er was met een spanningsboog van 3 sec dan zou ik het nog doen ook hahaha
|| Thy hatred only wakes a smile. ||