• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

verwondering schreef:
    (...)

Deze is herkenbaar, en dit is super moeilijk. Knuffel voor jou, en ik deel je frustratie <3 Maar je doet het goede om er voor haar te zijn.

Als het herkenbaar is, voor jou ook een knuffel!

Ich liebe dich 27.12.23

Omfg mijn manager heeft onze HO functioneringsgesprek op luidspreker gevoerd. Ik weet dat ze mij niet mag, maar dit is echt next level.

Such a useless spell.

Mijn waardigheid heeft de chat verlaten

Update: daarnaast heeft mijn waardigheid zijn leven hier achtergelaten en is op de Noordpool gaan wonen.

[ bericht aangepast op 17 maart 2026 - 22:42 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Na kunnen denken is overrated

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Na kunnen denken is overrated

Ofwel ik zou willen dat mijn eigen brein me met rust zou laten ik word moe van mijn gedachten

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik vind het jammer dat er weinig lekkere muesli is dat geen grote brokken en noten heeft. Nu heb ik er wel een gevonden, maar de structuur van de granola is zo... raar. Het doet precies dat waar ik niet tegen kan waardoor ik bijvoorbeeld ook geen noten eten kan; Het gaat tussen je tanden zitten :c My autism doesn't like it!

[ bericht aangepast op 18 maart 2026 - 8:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23

VERGEET NIET TE STEMMEN VANDAAG

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Jammer dat mijn realisatie van maandag niet meteen bij alles doorwerkt, en dat ik nu in de ochtend een outburst op werk had die ik nog niet los kan laten.
    Ze zeiden erbij wel dat ik het goed deed, dus misschien moet ik daar op focussen in plaats van op mijn gedachten. Shit happens, en zolang er niet iemand door gekwetst wordt, is het niet erg dat dit gebeurt is en leer ik er alleen maar van. Wat ik juist zo leuk vind.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het doet mij wel verdriet dat mama - fervente lezer en de inspiratiebron voor mijn liefde voor boeken - niet mijn boek wil lezen als deze ooit uitkomt. En papa is er niet om hem te lezen. En mijn dyslecte vrient háát lezen. Dat zijn juist de mensen met wie ik dit dierbare project wil delen ;-;

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Het doet mij wel verdriet dat mama - fervente lezer en de inspiratiebron voor mijn liefde voor boeken - niet mijn boek wil lezen als deze ooit uitkomt. En papa is er niet om hem te lezen. En mijn dyslecte vrient háát lezen. Dat zijn juist de mensen met wie ik dit dierbare project wil delen ;-;

Maar waarom niet? Mijn moeder heeft zelfs in m'n kerstkaartje van afgelopen jaar gezet dat ze hoopt ooit iets van mij te mogen lezen (n.a.v. m'n zusje die m'n eerste draft heeft gelezen en commentaar mocht geven), dus ben wel benieuwd waarom jouw moeder dan niet je boek zou willen lezen eigenlijk. Vanwege het genre/de plot? Of gewoon in het algemeen?

(if you don't want to answer, feel free to ignore it ofc)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hellfire schreef:

Misschien kan je het verhaal voorlezen voor je vriend? ^^

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Catmint schreef:
    (...)

Maar waarom niet? Mijn moeder heeft zelfs in m'n kerstkaartje van afgelopen jaar gezet dat ze hoopt ooit iets van mij te mogen lezen (n.a.v. m'n zusje die m'n eerste draft heeft gelezen en commentaar mocht geven), dus ben wel benieuwd waarom jouw moeder dan niet je boek zou willen lezen eigenlijk. Vanwege het genre/de plot? Of gewoon in het algemeen?

(if you don't want to answer, feel free to ignore it ofc)

Ik weet het niet! Tot mijn immense verbazing toont ze nul interesse in mijn schrijfwerk. Ik was de laatste maanden eens aan het 'testen' of ze - als ik er lowkey over zou beginnen - zelf door zou vragen of, like, minimaal enthousiast zou zijn. Niets. Nul. Ze begint meestal meteen over iets anders, zelfs als ik inspeel op "hé, dit detail zou jij leuk vinden want dit sluit zo en zo bij jou aan". Autch right? Dus ik vroeg vandaag "joh, als mijn boek uit zou komen, zou je het dan lezen?". Als het in het Nederlands zou zijn misschien wel (gepaard met een schouderophaal), maar Engels? Nee. Terwijl ik weet dat ze, net zoals ik, gek is op het Engels!

Ze is normaal mega supportive dus het is nogal out of charactervoor haar om zo te zijn.

Leodh schreef:
    (...)

Misschien kan je het verhaal voorlezen voor je vriend? ^^

omg wat een schattig idee c: Als hij geen ADHD'er was met een spanningsboog van 3 sec dan zou ik het nog doen ook hahaha

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:

Er zijn hier een heleboel mensen die het dolgraag zouden lezen, jsyk xx

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Hellfire schreef:
    (...)

Ik weet het niet! Tot mijn immense verbazing toont ze nul interesse in mijn schrijfwerk. Ik was de laatste maanden eens aan het 'testen' of ze - als ik er lowkey over zou beginnen - zelf door zou vragen of, like, minimaal enthousiast zou zijn. Niets. Nul. Ze begint meestal meteen over iets anders, zelfs als ik inspeel op "hé, dit detail zou jij leuk vinden want dit sluit zo en zo bij jou aan". Autch right? Dus ik vroeg vandaag "joh, als mijn boek uit zou komen, zou je het dan lezen?". Als het in het Nederlands zou zijn misschien wel (gepaard met een schouderophaal), maar Engels? Nee. Terwijl ik weet dat ze, net zoals ik, gek is op het Engels!

Ze is normaal mega supportive dus het is nogal out of charactervoor haar om zo te zijn.

Oh wat? Dat is echt wel gek dan inderdaad en vind het ook best sneu voor jou. Zeker als ze jouw liefde voor lezen heeft aangewakkerd enz. en dan zo afwezig is als je het probeert over je schrijfwerk te hebben. Misschien dat er iets meer aan de hand is, maar ik zou niet durven zeggen wat het kan zijn.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Taire schreef:
    Jammer dat mijn realisatie van maandag niet meteen bij alles doorwerkt, en dat ik nu in de ochtend een outburst op werk had die ik nog niet los kan laten.
    Ze zeiden erbij wel dat ik het goed deed, dus misschien moet ik daar op focussen in plaats van op mijn gedachten. Shit happens, en zolang er niet iemand door gekwetst wordt, is het niet erg dat dit gebeurt is en leer ik er alleen maar van. Wat ik juist zo leuk vind.

Ja.. niet gek dat dit gebeurt na korte nachten en met PMS. Dan kan ik die hardheid/ directheid minder goed aan.
    Wel heb ik me nog redelijk kunnen herpakken met iets verschuiven wat ik vroeger niet had gedaan, en ik heb toch echt een soort van talent wat betreft de lichttafel. Die led-dimmers vond ik best snel! Naast quick changes met o.a. props en trekken, volgspots, zenders, en special effects toch ook wel een van de leukere dingen in dit vakgebied.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn