• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Omatikaya schreef:
    Bijna elke vrijdagmiddag neem ik mijn werklaptop mee naar huis.

Elke zondagavond vraag ik me af of ik mijn lessen voor maandagochtend ook in ongeveer 20 minuten voor 8 uur 's ochtends kan voorbereiden.

GOD JA. Ik sleur al een week toetsen heen en weer zonder er naar te kijken, om ze dan gewoon op 1 avond te verbeteren.

Mijn brein breint zoals het breint.

Dus blijkbaar komt mijn opvolger morgen al (wat die lul niet met zo'n big smile had moeten komen aankondigen) en ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om haar alles te gaan uitleggen en aanleren? Heeft niks met haar te maken, maar toen dezelfde lul ook nog heel vrolijk kwam vragen of ik er morgen ook was, was mijn zin echt helemaal over.
    Have some decency.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Het kan me echt even niet schelen dat er een cultuurverschil is of niet. In deze globale maatschappij moet je gewoon beter weten dan je kind Fukyo noemen. Uit naam van alle leerkrachten. Dank.

Mijn brein breint zoals het breint.

Meh, ondanks dat positieve gesprek dat ik vrijdag had, passeren ze me nu wel weer met iets, wat mij een rotgevoel geeft.

En ook de reactie van deze collega was erg off. Zo positief als ik vrijdag was, zoveel beren zie ik nu weer op de weg.

Niet echt oké dit. En dan ga ik toch weer twijfelen of dit nog wel de juiste plek voor mij is. Maar goed, ik moet geduldig afwachten of ze ook echt iets gaan doen met wat ik heb gezegd. Dat kan ook niet in een paar dagen alweer beter zijn.
    Maar ik ben zo ongeduldig XD.

[ bericht aangepast op 16 maart 2026 - 14:12 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Oh wacht, bedoelden ze met meedenken voor het nieuwe follow-me systeem dit? Als in een project van een paar maanden waarin ik verantwoordelijk ben voor de lichttafel en capture kennis voor iets wat daarna blijvend toegepast gaat worden op werk.
    Dan heb ik er toch wel al van gehoord, maar schatte ik het anders in. Want meedenken aan/brainstormen over is voor mij toch echt iets anders dan er zo involved mee zijn. Dit is wel erg tof though!

Dus, ze vertrouwen op mijn intelligentie, en ze vinden na een keer volgspotten al dat ik dat goed doe en dat het er goed uitziet, wat?!? En zelfs het dingen vast- en losschroeven met machine gaat sneller nu. Ik kom zowaar vooruit en kan dit inzien!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik wil zo graag verder, maar ik blijf maar terugkomen naar de eerste scenes die al staan om ze voor de oempf-ste keer te herschrijven. Ik kom er niet uit. Als ik een nieuwe scene begin dan staar ik naar een lege pagina en als ik oude scenes herlees om in de flow te komen dan raak ik mortified van hoe slecht het is. I'm stuck. There is no way out. This is hell. 💀

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Dit was geen leuke werkdag 😭😭😭😭 super heftig met al die hulpdiensten voor de deur en uiteindelijk een uitvaartondernemer die langs moest komen. 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben zo blij om weer te kunnen zeggen GAME DEV IS FUCKING HARD
    How does any game get madeeee

Caution first, always.

Frisk schreef:
    Het kan me echt even niet schelen dat er een cultuurverschil is of niet. In deze globale maatschappij moet je gewoon beter weten dan je kind Fukyo noemen. Uit naam van alle leerkrachten. Dank.
    Holy shit ja, ik ga zó slecht op sommige namen :')

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Sorasa schreef:
    Dus blijkbaar komt mijn opvolger morgen al (wat die lul niet met zo'n big smile had moeten komen aankondigen) en ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om haar alles te gaan uitleggen en aanleren? Heeft niks met haar te maken, maar toen dezelfde lul ook nog heel vrolijk kwam vragen of ik er morgen ook was, was mijn zin echt helemaal over.
    Have some decency.

Oh, boooh, ik hoopte zo met je mee dat ze niet zo gauw een opvolger voor je konden vinden. Wat een eikel ook echt.

Caverna > Catan

Want triggers

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Alles is ugh.

Tijd voor koffie.

@my cat: you are adorable and i love you, but this activity of me eating my oatmeal requires zero cats and yet here you are, walking up and down my lap with the apparent mission to get as much as your hair in my food :W

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Oké mijn enige taak vandaag is om de tandarts dan eindelijk echt te bellen na iets van 2 jaar niet geweest te zijn want de pijn is niet leuk meer

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Oké mijn enige taak vandaag is om de tandarts dan eindelijk echt te bellen na iets van 2 jaar niet geweest te zijn want de pijn is niet leuk meer

You've got this!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen