• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik weet dus echt niet of mijn dochter van 1 jaar 1 maand gemiddeld of groot is voor haar leeftijd... Is is ongeveer 85cm en op internet lees ik dat meisjes vaak tussen 69 en 79 cm zijn met die leeftijd... Denk dat ze kwa lengte echt mijn genen heeft, gezien ik 183cm ben en mijn vader bijna 2 meter hahah. Mijn man is namelijk 174cm lang, dus van hem zal het niet komen lol

Ich liebe dich 27.12.23

Het is echt makkelijk 12+ jaar geleden dat ik meerdere tabs (of überhaupt 1) met fanfics open had staan op mijn telefoon, maar Leon S. Kennedy has me weakkkkkk af.

Caution first, always.

Okay pfff dat viel uiteindelijk mee. Ben echt trots op hoe kalm en collected ik bleef toen 1 van de gesprekken minder leuk verliep (niet eens een hart die klopte in mijn keel!) maar goed, heb wel 1.5 week last van zenuwen gehad 😂😭

Nog maar 1 ronde aan 10 min gesprekken te gaan, maar die zijn gelukkig pas over 2 weken.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

This wasn't a request for a date. Right? This was just an "Hey I'm in the area, fancy going for dinner to catch up and enjoy each other's friendly company." God i hope so. If not: why, whyyyyyy on god's green earth did i not, as i usually do when it comes to social events, LIE. "ohh sorry, i already have plans!" "oh that would have been lovely, unfortunately, i have my great aunt's neighbours hamster's baptism that day!" my lord.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

De knoop in mijn schouderspier is nu zo erg dat 1600 mg iboprufen niks doet 🥲 Send help de pijn is lowkey ondraaglijk

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Na de uitslagenavond moeten rennen voor de laatste trein pfffff maar heb het gered. Wat een topavond en zo trots op m'n collega's!

Godzijdank staat m'n tandartsafspraak om 12:20 en niet om 8:35 hahahahaha rip

Vind 12:20 nog vroeg…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

:'/

Tijd voor koffie.

Na weken eindelijk weer iets kunnen schrijven... I missed my babies so much 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Het is fantastisch weer en iemand hier dacht, laat ik deze zonnige fijne middag gebruiken voor een passieproject of weetikveel en de hele buurt wordt doof van het lawaai. Wat de fuck, bro.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Oké, de schade blijkt inderdaad groot.

Komende twee weken mag ik nog 2x naar de tandarts 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lekker op je vrije dag 's avonds helpen bij een openavond op je werk... niet veel zin in, maar goed, nieuwe studenten werven moet ook gebeuren.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Derks schreef:
    Oké, de schade blijkt inderdaad groot.

Komende twee weken mag ik nog 2x naar de tandarts 😭

Nooooooo, maar wel goed dan maar dat je nu bent gegaan. Anders was het mss nog erger geworden. Good job on going!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Nooooooo, maar wel goed dan maar dat je nu bent gegaan. Anders was het mss nog erger geworden. Good job on going!

Yep. Nu al een dure grap, maar toen ik in coronatijd plots 41 à 42 graden koorts had en helemaal aan het ijlen was en met spoed een wortelkanaalbehandeling nodig had, kon ik daar 1600 euro voor neertellen dus dan maar beter zo...

Denk dat ik voor deze controle rond de 130 euro mag neertellen? Controle, 5 minuten reiniging, 2 foto's + beoordeling, meting van tandvlees...

En dan komende twee weken nog twee bezoeken.

Heb al meteen aan het begin gezegd dat ik financieel niet veel ruimte heb dus dat dingen als de mondhygiënist enzovoorts niet gaan lukken. Ze reageerden echt super lief en dachten helemaal mee, hielden er super veel rekening mee ook bij de controle. Ook heel fijn dat de tandarts meteen een begroting heeft meegestuurd met wat alles ongeveer gaat kosten (rip, ongeveer 500 euro) want dan kan ik daar alvast rekening mee houden want morgen komt m'n beetje salaris binnen en maandag het UWV dus dan kan ik kijken of ik alvast iets opzij kan zetten En ik heb natuurlijk 30 dagen om de factuur te betalen dus daar kan ik dan ook rekening mee houden, het zijn straks 3 losse facturen met elk een andere vervaldatum dus dat komt dan goed.

Maar pfff wat een stress weer.

Maar goed. Liever nu 500 euro voor 5 gaatjes en alles wat erbij komt kijken dan straks 5x 1600 euro voor een spoedwortelkanaalbehandeling als het weer eens te ver komt.

Al is 't toch weer bijna een half maandinkomen IK HAAT GELD

Moe

are you fucking kidding me??

Omnia mutantur, nihil interit