• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

ik weet niet wat ik moet met al deze emoties whhahahahahaa. just read my first fic on AO3, niet eens met een ship die ik zelf ook ship, maar vanwege de joint hyperfixation van Teen Wolf en Fae. I mean, wat moet een mens anders. En bOIIII it was a shitty fic, perfect 16-yr-old-author shit, where there are some good moments, some cliché ones and some horribly cringy, and yet i'm laughing the entire time. this was a wild fucking ride, but yeah i think i fucked with it. a good time was had.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Wanneer je een laaaange dag hebt, je eten besteld en de bezorger op het perfecte moment aankomt.

Hoe gelukkig kan een mens zijn 🤌

Such a useless spell.

Toch jammer dat vanavond nu zo onaf voelt, terwijl ik hier juist naar uit had gekeken. /:
    Ik heb wel een fun gesprek gehad met iemand die ik beter wil leren kennen, en iets meer aan een rpg kunnen schrijven. Altijd leuk!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Er vallen zo veel kwartjes dat je er een boot mee kan kopen en ik ben een beetje freaked out

Blijkbaar heeft de documentaire "Klinkt als een sekte" een aflevering (E3) gemaakt over de engelenclub waar mijn moeders familie (grotendeels nog) in zit. Het is zo trippy om allemaal details te horen en te herkennen, maar nu te beseffen dat het allemaal trucs waren van een sekte. Mijn oom, tante en neef hebben inderdaad een andere naam gekregen van 'de engelen'. Mijn tante en nichtjes kleden zich precies zoals voorgeschreven. Er werd inderdaad bepaald met wie ze in huis leven, wat ze wel en niet mogen eten, hoe ze moeten douchen. It all makes sense now, al die vage ervaringen als ik daar logeerde.

Maar de grootste wtf is de karakter- en gedragsomschrijving van de sekteleider in E2 horen en beseffen dat mijn vroegere stiefvader in extreme mate voldoet aan die omschrijving (uitgezonderd het seksuele vlak, tegenover mij at least). Ik wist dat hij een klootzak en een narcist was, maar ineens zie ik in hoe fucked up hij was. (fish)

[ bericht aangepast op 20 maart 2026 - 23:07 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ohh, ik hou toch zo van kringlopen. Zulke leuke dingetjes gevonden vandaag. :3

Caution first, always.

Catmint schreef:
    (...)

Oof, maar 500 euro is wel beter dan die spoedbehandeling van 1600 euro (keer 5 mogelijk) inderdaad. En geld haten is zeer valid, ik haat het ook, zelfs met mijn salaris :') 'hoezo moet ik betalen om gezond te blijven en in leven te blijven?' basically.

Hopelijk heb je er niet te veel last van en kan je het door die facturen gespreid te krijgen toch nog een beetje eruit kan komen financieel. Fingers crossed for you en succes (H)

Daarom! Maar blijft super vervelend.

Ik zit nu weer op bijstandsniveau nadat ik er een half jaar ruim 270 euro per maand netto onder zat. Dus het voelt alsof ik heel rijk ben. Spoiler alert: ben ik niet en dan is het extra vervelend als zoiets simpels als de tandarts alsnog hele ingewikkelde berekeningen vergt. Zucht.

En ik maak me wel zorgen over hoe dit in de toekomst in NL gaat zijn… er zijn nu al zoveel mensen die geen toegang hebben tot basiszorg en in slechte gezondheid moeten leven omdat er steeds minder vergoed wordt en alles zo pokkepleurisduur is…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Gisteren m'n werk laten liggen voor het belang van iedereen en nu heb ik het dus niet af maar ik moet het zo mailen 😭😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nog even wat zien te bedenken voor het half uurtje voor het theater open gaat, maar dit was in elk geval een goede tussenstop en ging beter dan werk vandaag. (Met dank aan gisterenavond, PMS, en moeheid. Hoop nog steeds op een betere dag morgen.)
    Zo heb ik toch nog iets creatiefs gedaan dit weekend!

The random urge to chop off your hair to make it short(er) again - when you actually want long hair, but can't get it there (thanks hormones I suppose?)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

SIX was gisteren weer zooooo tof <3

Protect the people.

Catmint schreef:
    The random urge to chop off your hair to make it short(er) again - when you actually want long hair, but can't get it there (thanks hormones I suppose?)

Cut it :Y)

Waarom is de trein ook zo duur :(
    Zelfs met de huidige benzine prijzen is t soms gewoon goedkoper om met de auto te gaan...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik wil een vakantie gaan boeken, maar ik krijg daar altijd zo'n stress van? (':

Caution first, always.

Volgende week late diensten, eindelijk! Ben zo niet gemaakt voor vroege ochtenden, en dan hadden we nog een uur later kunnen beginnen vandaag..
    Helpt met pms samen ook niet mee aan mijn productiviteit.. Maar hey, niet alles kan in een keer goed gaan.

OMFG I did it. Ha. Took me a couple of weeks.

Mijn brein breint zoals het breint.