• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Bijna een derde van mijn leven zonder papa. Nog even en het is de helft. Driekwart. Nog even en het leven dat ik met hem heb gedeeld is nog maar zo klein, zo lang geleden dat het nauwelijks een stip aan de horzion is.

The hurt and grief are fading, but so are you.

[ bericht aangepast op 13 maart 2026 - 14:55 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Bijna een derde van mijn leven zonder papa. Nog even en het is de helft. Driekwart. Nog even en het leven dat ik met hem heb gedeeld is nog maar zo klein, zo lang geleden dat het nauwelijks een stip aan de horzion is.

Heel veel sterkte gewenst, wat vreselijk pijnlijk (H)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Hellfire schreef:

Dit raakt me. En het is zo herkenbaar. Een hele dikke knuffel!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik moet mezelf echt aanleren om mijn treintickets naar Nederland vroeger te boeken. 36 euro enkele rit, terwijl dat minimaal 10 euro minder kan zijn als ik er nu eenmaal eerder aan denk. Ik wist al maanden dat ik dat weekend in Nederland ga zijn, sigh...

Deze week ben ik meerdere keren voor mezelf opgekomen - ik heb gezegd waar het op stond, mijn mening gegeven en gezegd wat er op mijn hart lag. Like, dit was een jaar geleden gewoon onmogelijk voor mij. I'm so proud!
    En mijn leidinggevende is het er mee eens dat ik weer een stapje verder kan qua werkzaamheden. So excited for that! En wat een mooi compliment!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik moet m'n blouse strijken want ik ga naar een klassiek concert met tickets vanuit werk maar daar zit een heel programma bij en ik vind het zo eng, ben zo bang 😭 gelukkig gaat een collega mee maar still

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hoe zo'n stom idee is een beige fluwelen bank met twee zwarte katten? lol

Omnia mutantur, nihil interit

Hellfire schreef:

Een dikke knuffel voor jou ❤️

Such a useless spell.

Hellfire schreef:

🫂❤️
    Woorden schieten altijd tekort, maar sterkte in deze periode lieverd <3

Caution first, always.

Met een hartslag van 110 uit bed rollen letsgo

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

today is hard

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Facking kiespijn en al 1,5 jaar niet bij de tandarts geweest maar vind het echt rete irritant om te moeten bellen voor een afspraak.

En het kost geld, dat is ook nog een ding. En geld is schaars.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

(for legal reasons this is a joke)

guys has anyone seen my will to live somewhere? heb het denk ik ergens laten liggen ofzo want kan het nergens vinden lol

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Oh my god Jolijn is echt zo geweldig 🥹🥹🥹

Derks schreef:
    Oh my god Jolijn is echt zo geweldig 🥹🥹🥹

Nee jij (heart2)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.