• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Whose respect? Yours? Lucca's? Mine??

Whahahahhahhaa your respect for coffee

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Dit weer is ook weleens lekker zo.

Ik ben een autumn girly in hart en nieren. Maar zo, die eerste zonnestralen voelen, is eigenlijk ook wel erg fijn. (blush)
    Wel jammer dat ik vandaag tot 17:30 uur moet werken, maar ach.

[ bericht aangepast op 25 feb 2026 - 16:06 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Leodh schreef:
    (...)

Whahahahhahhaa your respect for coffee

If you've spend innumerable times making complicated coffees, only to find out you misread the receipt or used the wrong ingredient - meaning you have to either drink it yourself or throw the whole thing down the drain, you need to develop a certain distance between yourself and coffee (bat)

Stel ik krijg alle ellendige canon events van 2026 in één week tijd, zou ik er dan voor de rest van het jaar vanaf zijn? :')

Dramatic

Juk, de hond heeft weer ik kak gerold

Mijn brein breint zoals het breint.

Wat een rollercoaster deze dag lmao

Van een überformele dreigmail van mijn vorige verhuurder tot de voorstelling Girls Won't Be Girls.

Ik ben moe damn

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

I need:
    - Weekend
    - Resident Evil Requiem

Caution first, always.

Hellfire schreef:
    (...)

I laughed :')

Je wilt vast niet weten hoeveel koffie ik heb verspild in mijn jaar als barista (fish)

😭😭😭

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ook ik ben ondertussen lekker verkouden. Thanks mam voor het aansteken.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Mijn demente (oer-Hollandse) oma heeft afgelopen nacht meerdere malen de pleeg gebeld, of zij haar wel even naar het AZC kon brengen 😂 hoe ze daar nou weer bij komt...

Ga ik ooit IKEA of de Action kunnen verlaten zónder een nieuw kussentje of dekentje te kopen? :D

Even zitten.

Wil niet naar huis morgen ):

Protect the people.

Weetje wat heerlijk is aan het huis voor jezelf hebben? Je kan een speciaalkaasje halen en er zo een hap uit halen 😍

Such a useless spell.

Ik mis toch wel hoe musicalles vroeger mijn save heaven was. Nu heb ik er steeds nieuwe issues mee.. zoals ik nu de hoge partij hebben mis. En normaal bel ik mijn moeder hierover, maar die heeft nu andere dingen aan haar hoofd.
    Hopelijk is de slimste mens zo wat afleiding!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Pro-tip: géén keramiek kopen op vakantie. En geen tapijt. En geen antieke tegels...

Signed, ik die kofferstress ervaart.

Omnia mutantur, nihil interit