• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Bíjna een dag zonder paniekaanval. Bíjna.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Lysander schreef:
    (...)
    Haha, die games zijn ook wel diabolical :W
    Ik kan 'm wel echt aanraden tho, hij is super (heart2)

Oooh I know! Ik heb Resi 7 en Village ook gespeeld en die zijn AMAZING. 🔥Ik moet gewoon weer even moed verzamelen. 😌

hodie mecum eris in paradiso

Wát een vakantie 😍 En nu ben ik echt volledig uitgeput.

Omnia mutantur, nihil interit

Moriendi schreef:
    (...)
    Oooh I know! Ik heb Resi 7 en Village ook gespeeld en die zijn AMAZING. 🔥Ik moet gewoon weer even moed verzamelen. 😌

Jaa, ik was afgelopen week Village ook weer aan het replayen. <3
    Heb je 4 remake ook gespeeld? Ik vond die ook heel erg leuk. Ik speelde 'm alleen op console en daar heb ik echt een hekel aan bij dit soort spellen, dus ik heb 'm nu ook maar gewoon op pc gekocht en begin na Requiem opnieuw daarmee :Y)

Caution first, always.

Ik had moeten durven zeggen dat deze week last minute anderhalf uur extra werken slecht uitkwam, maar ik wilde ook flexibel zijn en ik kon hierdoor wel vaker naar musical- en zangles toe. Wat een groot voordeel is geweest.
    De stress om wel/ niet op tijd ergens anders zijn zo though, en dan moet de echte activiteit hier nog komen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik mis normaal kunnen ademen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Leodh schreef:
    (...)

aaaahhhh ik hoop vanavond te kijken (nerd)
    😏😏😏😏😏

Protect the people.

whatdoyamean i even can't order it online? :cc i really liked that jumper

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

The man can playyyy 🤭🎸

hodie mecum eris in paradiso

De hoogte (en lengte) van mijn WW uitkering is echt triest :c this wole situation is drowning me ffs

[ bericht aangepast op 28 feb 2026 - 18:54 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zoooo happy met mijn nieuwe tv meubel.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Jezus wat een gezeik. ik kan m'n mond niet open doen om een nieuwe speler advies te geven en ik ben meteen manipulatief bezig om te winnen. Het is maar een spelletje en jullie (en voorál jij H) zit al de hele tijd op mij te hakken en de anderen te overtuigen mij tegen te werken, en als ik vervolgens inderdaad best pesterig de doorgang geblokkeerd houd omdat ik & mijn maatje daar geen last van hebben en de rest wel--dan boos worden dat ik niet leuk speel? kom nou.

[ bericht aangepast op 28 feb 2026 - 21:40 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Sommige mensen zouden beter hun mond eens houden. En media zouden daarnaast eens moeten stoppen die mensen aandacht te geven.

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Waarschijnlijk mijn laatste dienst hier, voelt toch wel sad. Ik ga mijn studentenstad nog missen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Love does NOT conquer all.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain