• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik ga nu een huis kopen omdat ik mijn oude huis uit moet. Dat is echt een kutgevoel

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

excel en ik zijn geen besties meer

--

Bijna slay the spire 2 tijd! Helpt me hopelijk om Guild wars en Hades 2 ook weer eens op te pakken, morgen is daar meer dan genoeg tijd voor.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn collega's die verbaasd zijn over mijn kleine kamertje van acht vierkante meter terwijl ik bijna dertig ben. I know, I know, maar ik kan NIKS kopen en ik kan al helemaal geen betere kamer huren in de huidige huizencrisis. Die kamers zijn er niet. De huizen zijn te duur. Zelfs al heb ik stabiel inkomen en een vast contract. Het is niet genoeg.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 13:07 ]

Tijd voor koffie.

Ik heb vandaag voor het eerst een mail gewoon doorgestuurd naar een collega omdat ik me niet meer bezig ga houden met tariefproblemen.
    It felt very satisfying.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Mijn collega's die verbaasd zijn over mijn kleine kamertje van acht vierkante meter terwijl ik bijna dertig ben. I know, I know, maar ik kan NIKS kopen en ik kan al helemaal geen betere kamer huren in de huidige huizencrisis. Die kamers zijn er niet. De huizen zijn te duur. Zelfs al heb ik stabiel inkomen en een vast contract. Het is niet genoeg.

Mijn broer zit in precies dezelfde situatie... It really sucks for both of you.

Temeraire schreef:
    (...)

Mijn broer zit in precies dezelfde situatie... It really sucks for both of you.

Thank you voor je medeleven <3 Misschien kunnen je broer en ik onze krachten bundelen, huizen opkopen en ons lanceren tot toprijken

Tijd voor koffie.

Leodh schreef:
    Mijn huisgenoot is fan geworden van wierrook branden. Da's leuk voor haar, maar ik ben er met m'n sensory issues toch ieeeets minder enthousiast over... (no_chears)

tering, ze brandt er nu echt zeven tegelijk ofzo, wat een luuuucht

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

Sterkte!

Such a useless spell.

Robiland schreef:
    (...)

Sterkte!

MOOD. dankje, hahaha. ik zit op het punt dat ik mijn adem moet inhouden in de gang en de trap af :') snik.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Renna schreef:
    (...)
    I DIDST IT

NU EIS IK WEL EEN FOTO

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

NU EIS IK WEL EEN FOTO

Zodra ze binnen zijn :DD

Dramatic

Wát een keelpijn

Omnia mutantur, nihil interit

Leodh schreef:
    (...)

Gewoon aangeven dat je er last van hebt. Tis sowieso best aso dat ze niet even met je checkt of jij die lucht ook wel chill vindt als je in hetzelfde huis woont. 😭

hodie mecum eris in paradiso

Leodh schreef:
    (...)

Je uitspraak doet me zo hard hieraan denken. :W

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.