• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Of! Je zet nieuwe koffie als je terug bent want je verdient wat lekkers <3 Het is maar een koffietje, je kan er best een "verspillen"

You're right, maar ik had per ongeluk best veel koffieboon in het koffiemaakding gegooid, dus het voelde extra verspillend :') I should've gone, maar de supermarkt gaat zo al dicht. Ik ga mezelf troosten met rijstwafels met chocoladepasta.

Tijd voor koffie.

Oops, misschien is én Disneyland én een cosplay deposit betalen in dezelfde week, niet het beste voor mijn bankrekening.
    Ik wil ook nog een keer tijdens Halloween gaan, maar ik weet nog niet of ik dan kan, dus in elk geval Disney voor Frozen it is. (:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

That's it, i quit.

Such a useless spell.

Lieke doet een poging om het leven te relativeren - facepalm editie

*huilt om ontslag*
    "Oké, calm down. Het kan altijd erger!"
    *probeert een recent voorbeeld te bedenken*
    *herinnert zich een overlijdensbericht*
    "Ik had ook haar kunnen zijn. Dan was mijn vader dood. Ontslag valt best mee zo, toch?"
    *realiseert zich dat vader al bijna acht jaar dood is*
    "Oh. Nu heb ik èn geen baan èn geen vader, hoe is dit beter :W"
    *giechelt*
    *lowkey feels a little better*

heb gister eindelijk wake up dead man gekeken en wil nu rewatchen

--

Hellfire schreef:
    Lieke doet een poging om het leven te relativeren - facepalm editie

*huilt om ontslag*
    "Oké, calm down. Het kan altijd erger!"
    *probeert een recent voorbeeld te bedenken*
    *herinnert zich een overlijdensbericht*
    "Ik had ook haar kunnen zijn. Dan was mijn vader dood. Ontslag valt best mee zo, toch?"
    *realiseert zich dat vader al bijna acht jaar dood is*
    "Oh. Nu heb ik èn geen baan èn geen vader, hoe is dit beter :W"
    *giechelt*
    *lowkey feels a little better*

*hug*

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    (...)

*hug*

Thank you <3 It was actually kinda funny tho!

[ bericht aangepast op 25 feb 2026 - 13:26 ]

Hellfire schreef:
    (...)

Thank you <3 It was actually kinda funny tho!

Snap ik ergens ook wel

Ich liebe dich 27.12.23

Gisterochtend onverwacht een oud-basisschoolklasgenoot gesproken. Mijn doel: binnenlopen, de vraag stellen die ik moet stellen en héél snel wegwezen. Want ik mag hem dan wel nog (her)kennen, maar ik verwacht niet dat hij mij nog (her)kent. En het laatste dat ik wil, is een ongemakkelijke situatie creëren. Doel: volledig mislukt. Conclusie: hij (her)kende mij wél nog. En nu zijn we in grove lijnen weer op de hoogte van elkaars bestaan 😂 Het was erg komisch om hem met zijn mond vol tanden te zien staan, nadat ik hem had verteld dat ik getrouwd ben én twee kinderen heb. En hij daarna vertelde dat hij nu "pas" op het punt stond om aan "dit" deel van zijn leven te beginnen. Zó interessant en tof om te horen dat ieder zo z'n eigen pad heeft bewandeld.

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Being called a bully for reacting to gaslighting and disrespect is manipulation at it's finest.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Het is zoooo mooi weer en ik wil lekker op pad gaan, maar tussen 10:45 en 14:10 zou mijn pakketje met DHL komen. Naja prima wachten we daar op, want ik heb vanmorgen al een ander pakket opgehaald bij de buren en wil ze niet nogmaals lastig vallen...

Alleen nu is het 14:35 en DHL is nogsteeds niets langsgeweest en het tijdslot staat nogsteeds op tot 14:10 en UGHHH deze ene mooie dag wil ik niet missen vanwege een freaking pakket.

Durf ook haast te wedden dat zodra ik de voordeur achter me dicht trek ik het bericht krijg van: we zijn er met 15 min.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Hellfire schreef:
    (...)
    Of! Je zet nieuwe koffie als je terug bent want je verdient wat lekkers <3 Het is maar een koffietje, je kan er best een "verspillen"

Uh.... With all due respect....
    Pardon you? 🫤

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hireth schreef:
    (...)
    Uh.... With all due respect....
    Pardon you? 🫤

I laughed :')

Je wilt vast niet weten hoeveel koffie ik heb verspild in mijn jaar als barista (fish)

Hellfire schreef:
    (...)

I laughed :')

Je wilt vast niet weten hoeveel koffie ik heb verspild in mijn jaar als barista (fish)

U lost all respect in that year bwhahaha

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

U lost all respect in that year bwhahaha

Whose respect? Yours? Lucca's? Mine??