• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Wow, ik heb echt geen zin. Ik ga niet. Het is kut om te doen, maar ik heb sowieso nog tonnen werk.

Mijn brein breint zoals het breint.

Merrin schreef:
    (...)

i feel u man. Ik ben nu 15 maanden op zoek naar iets beters dan wat ik nu doe, maar vaak vinden ze me overgekwalificeerd voor een bachelorjob en te weinig ervaren voor een masterjob, dus er komt precies ook geen licht aan het eind van de tunnel :')

Onze generatie is zo screwed met baanperspectieven, en dan hebben we het nog niet over de huizenmarkt en studieschuld 💀

Hellfire schreef:
    (...)

Onze generatie is zo screwed met baanperspectieven, en dan hebben we het nog niet over de huizenmarkt en studieschuld 💀

Ja bij jullie is het nog een stuk erger :')

Ik vind het een wonder dat ik met mijn huidige baan een huis heb kunnen kopen al is het voornamelijk aan de job van mijn vriend te danken haha

Onlangs heeft de VDAB (vlaamse arbeidsblabla idk what the letters stand for) statistieken gedeeld waarin blijkt dat we in een dieptepunt zitten wat betreft afgestudeerde masters die kunnen beginnen in een masterpositie, omdat de economie zo naar de kloten is en geen enkel bedrijf starters wil aannemen omdat ze geen geld hebben om ze op te leiden.

So I say, as always: fuck capitalism.

[ bericht aangepast op 21 feb 2026 - 12:15 ]

help

Ugh, voortaan ga ik wel alleen.
    Zonder te overleggen je vriendin meenemen, die heel aardig is maar wel veel energie kost…
    En die dan ook nog haar hond meeneemt, waardoor we bijna nergens naar binnen kunnen.
    Wat is dan het nut van winkelen?

En ik had echt iets nodig, dus nu moet ik maar alleen die winkel in om het te halen? Daarbij heb ik expres niets gegeten, omdat je per se moest lunchen, maar ja, we kunnen dus nergens naar binnen.

Ik haat het echt zó erg wanneer mensen zo ontzettend afwijken van het plan.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik wil het huis poetsen.
    Maar.
    Ik wil het huis ook declutteren / opruimen.

Uiteraard kan dat niet in één dag, want groot huis.

Dus nu zit ik op de bank, doe ik niets.

Why?

Sunchild schreef:
    Ik wil het huis poetsen.
    Maar.
    Ik wil het huis ook declutteren / opruimen.

Uiteraard kan dat niet in één dag, want groot huis.

Dus nu zit ik op de bank, doe ik niets.

Why?

DIT IS ZO HERKENBAAR *typt dit vanuit bed*

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Iemand ervaring met een relatiebreuk na 9 jaar relatie die mij kan vertellen dat er een moment komt dat je jezelf niet meer zo waardeloos voelt?! Ik word helemaal gek van mijn gebrek aan eigenwaarde, ik voel me zo'n verschrikkelijke last voor iedereen en mijn hele gevoel van eigenwaarde ligt bij mijn ex (kan het nog nauwelijks zo neerzetten, dat ie echt mijn ex is en niet meer mijn vriend) waardoor ik alleen maar van hem wil horen dat ie mij ook mist en dat ie het ook heel zwaar heeft

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Miyah schreef:
    Ugh, voortaan ga ik wel alleen.
    Zonder te overleggen je vriendin meenemen, die heel aardig is maar wel veel energie kost…
    En die dan ook nog haar hond meeneemt, waardoor we bijna nergens naar binnen kunnen.
    Wat is dan het nut van winkelen?

En ik had echt iets nodig, dus nu moet ik maar alleen die winkel in om het te halen? Daarbij heb ik expres niets gegeten, omdat je per se moest lunchen, maar ja, we kunnen dus nergens naar binnen.

Ik haat het echt zó erg wanneer mensen zo ontzettend afwijken van het plan.

Herkenbaar (': Ik HAAT het ook zo als je iets afspreekt met iemand, en diegene je erna pas hit met de 'vind je het erg als x ook meegaat?'
    Je kan moeilijk ja zeggen toch? :W

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Herkenbaar (': Ik HAAT het ook zo als je iets afspreekt met iemand, en diegene je erna pas hit met de 'vind je het erg als x ook meegaat?'
    Je kan moeilijk ja zeggen toch? :W

Kan zeker wel hoor, heb het al meerdere keren gedaan zelf :') als je het fatsoenlijk overlegt zeg ik best ja, maar niet als je er ff mee af komt en zeker niet als ze dan ook nog een hond mee willen nemen. No way, josé. But that may be me.

(Mind you, keren dat ik echt hard nee heb gezegd was vooral ook omdat we said person niet kenden en ze dan gelijk mee zouden gaan naar de efteling. 2 separate occassions en 2 andere mensen, maar nope. En verder ook gewoon gezegd van Nou nee, liever niet, ik dacht dat wij gewoon iets leuks gingen doen.)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

HA, mijn vinger doet echt pijn en ik heb morgen toernooi. FUCK mensen die hun kleine honden niet trainen en ze zomaar op andere honden laten afkomen. Mijn labrador is 1,5 jaar oud, enthousiast en nog maar 3 maanden aan het trainen. 30 kg 'ik wil met je spelen' is niet iets dat ik zo maar even tegenhoud. Merci.

Mijn brein breint zoals het breint.

Okay wallowing over, now I'm just really fucking angry