• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

vandaag is even zo zwaar, pffff

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Stortregen en ik ben tot op het bot doorweekt maar hé deze repetitie was geweldig en ik heb de hele weg naar huis gezongen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

THE SHOES CALL MY NAME I WANT THEMMMMM

Dramatic

i didn't do anything. why am i getting punished for something i didn't do. open your eyes gdmn i love you

Don't walk. Run, you sheep, run.

Renna schreef:
    THE SHOES CALL MY NAME I WANT THEMMMMM

BUY THEMMMM

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De pijn van nieuwe schoenen hebben gekocht, maar ze niet willen inlopen 🙃

dit overleg nekt me

Tijd voor koffie.

Derks schreef:
    (...)

BUY THEMMMM

I WANT TO BUT

- ze zijn duuuuur
    - tho i do have money
    - maar dan ben ik de enige bij musical met die fancy schoenen en ik wil niet overkomen als een tryhard
    - BUT THEY SO FANCY
    - en dan kan ik ze ook gebruiken bij de burlesque workshop voor een vrijgezellenfeestje later dit jaar :')
    - but again i don't wanna like seem a tryhard
    - misschien als ik wacht zijn er meer mensen die die schoenen willen en dan kunnen we misschien met groepskorting bestellen
    - maar dan moet ik wachten en ik wíl niet wachten, ik wil ze nuuuu
    - maar als ik iemand ervan overtuig ze ook te kopen dan ga ik me schuldig voelen dat ik ze like 180 euro heb afgetroggeld
    - BUT THEY SO FANCY
    - but tryhard

Conclusie: als het me niet had uitgemaakt wat andere mensen van me dachten had ik ze waarschijnlijk al in huis gehad LOL

Dramatic

nieuwe therapie realisatie: de persoon aan de andere kant van de tafel (huisarts, psycholoog, psychiater) weet evenveel als jij. Zij zijn een expert in hun veld, maar jíj bent een expert wat betreft jouw lichaam. Jullie zijn gelijken. Dus als zij iets voorstellen waarvan jij denkt dat het niet gaat werken, is het belangrijk en OKE om dat te noemen en hen tegen te spreken. Jullie zijn gewoon ExpertA en ExpertB die moeten samenwerken.

okay. lets try and let that sink in.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Renna schreef:
    (...)
    I WANT TO BUT

- ze zijn duuuuur
    - tho i do have money
    - maar dan ben ik de enige bij musical met die fancy schoenen en ik wil niet overkomen als een tryhard
    - BUT THEY SO FANCY
    - en dan kan ik ze ook gebruiken bij de burlesque workshop voor een vrijgezellenfeestje later dit jaar :')
    - but again i don't wanna like seem a tryhard
    - misschien als ik wacht zijn er meer mensen die die schoenen willen en dan kunnen we misschien met groepskorting bestellen
    - maar dan moet ik wachten en ik wíl niet wachten, ik wil ze nuuuu
    - maar als ik iemand ervan overtuig ze ook te kopen dan ga ik me schuldig voelen dat ik ze like 180 euro heb afgetroggeld
    - BUT THEY SO FANCY
    - but tryhard

Conclusie: als het me niet had uitgemaakt wat andere mensen van me dachten had ik ze waarschijnlijk al in huis gehad LOL

Girl, je leeft maar één keer, fuck wat andere mensen van je denken!

Ja ze zijn duur, maar je hebt het geld, dus order them!

Fuck andere mensen, fuck wat zij denken, fuck dat je de enige bent met fancy schoenen.
    Of om SPECS signature te kopiëren: you were born original, don't die as a copy

De fancy schoenen zijn ervoor gemaakt om gedragen te worden. Door jou. Buy. Them. :Y)

Oké, nog ongeveer 80 uur aan verlof om op te maken.
    Guess who's going to take Thurdays en Fridays off in March.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

😂😂😂😂 rofl I guess blind zijn voor je eigen daden is ook een kunst

Don't walk. Run, you sheep, run.

- botanische tuin was vet
    - 28 graden is warm
    - being flirted with by a Spanish teenager wasn't on my bingo card

Protect the people.

Ik wil iets lekkers voor bij de koffie maar ik heb de koffie net gezet. In twintig minuten (de tijd die ik nodig heb om naar de supermarkt te racen) is die (lekkere) koffie niet lekker meer.... Maar dan moet ik accepteren dat ik niks lekkers heb bij de koffie

[ bericht aangepast op 24 feb 2026 - 20:22 ]

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Ik wil iets lekkers voor bij de koffie maar ik heb de koffie net gezet. In twintig minuten (de tijd die ik nodig heb om naar de supermarkt te racen) is die (lekkere) koffie niet lekker meer.... Maar dan moet ik accepteren dat ik niks lekkers heb bij de koffie

Of! Je zet nieuwe koffie als je terug bent want je verdient wat lekkers <3 Het is maar een koffietje, je kan er best een "verspillen"

|| Thy hatred only wakes a smile. ||