• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

heb ik ineens gewoon 3 hoofdstukken geschreven? WOEHOE

Such a useless spell.

Na die 6 weken sneeuw, ijzel en kou is deze 21 graden suuuuper 🫶🏻

[ bericht aangepast op 21 feb 2026 - 22:41 ]

Protect the people.

i hope i did this well. when prepping it all felt really wise and cohesive and functional but then you put it into words and it feels like such a jumble, oops
    now sleep. quick, pls

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

I soo need me time now. Deze vrije momenten voelen niet als vrije dagen als ik dan nog steeds erg sociaal moet zijn en er van alles van me wordt verwacht. En ik moet nog een paar dingen regelen voor morgen/maandag, wat me al even niet lukt, yaay..

Kan wel misschien op de eerste Disney Frozen dag naar Disney toe als ik het geld wil uitgeven. En het hem niet hier laten slapen was een erg goede keuze, self care is happening!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Leodh schreef:
    i hope i did this well. when prepping it all felt really wise and cohesive and functional but then you put it into words and it feels like such a jumble, oops
    now sleep. quick, pls

You did well ♥️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Het zou fijn zijn als deze killing hoofdpijn een keer weggaat. :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said