• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

I'm so done with the drama and the egocentrism.

Mijn brein breint zoals het breint.

Dit was heel erg leuk. Ik heb gewoon al een heel leuk weekend gehad en dan morgen nog een dag vrij. Dat is hoe het voelt

Tijd voor koffie.

Ben voor het eerst uit gegaan, naar een karaokebar én we zijn er uit gezet omdat de bar ging sluiten lol

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Best weekenddd 😌🖤 Mannn, he’s cute.

[ bericht aangepast op 1 maart 2026 - 19:49 ]

hodie mecum eris in paradiso

Domino's fucked up op een heel iconische manier.:')

Ik heb garlic bread besteld en om de een of andere reden zijn ze erin geslaagd mijn garlic bread te mixen met cinnamon deeg. Dus ik had een lookbrood met cinnamon erover gedaan en sweet ice dipping.:')

Het ergste is nog dat ik het helemaal heb opgegeten en op een bepaalde manier werkte de combinatie wel.

[ bericht aangepast op 1 maart 2026 - 20:13 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

God I really hate March (no_chears)

Fuckk, het nieuwe Gorillaz album is goed. (':

I gave you love to fill old glory
    I gave you dreams, you wrote the story
    I gave you white sails to reach the sun
    I gave you atoms, you built a bomb
    Now there is nothing and I have gone
    No more mountains, no more song
    No more prayers sent up into space
    Only screens left to see your face
    - The Sad God

Caution first, always.

ffs - kap gewoon met dat passieve gedrag, ik kan geen gedachten lezen.

Such a useless spell.

I want to work on my novel but can't stop thinking about Jane Eyre instead

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

twee dingen

- ik heb honger
    - m'n pols doet pijn, maar dat krijg je van 8K aan analyses schrijven/materiaal er in copy-pasten, en opzoeken en klikken en selecteren

drie dingen dan.
    - ik moet naar BED maar de hyperfocus is zo lekker :')
    (ik ga nu toch maar)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Vroeg op moeten staan op mijn vrije dag, omdat mijn vriend is gaan werken en zijn ouders over een uur weg gaan, sucks.. Ik heb al genoeg vroege ochtenden gehad door werk, dus wat kunnen uitslapen was fijn geweest.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

In bed met thee + kinder riegel + "Agnes Aubert's Mystical Cat Shelter" + zon = bliss

Oh en het gemoedelijke geluid van een was die in de machine zit, om de een of andere reden hou ik van dat geluid (fish)

Oneindig dankbaar dat ik weer aan het werk ben, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik vandaag niet liever vrij had gehad om RE uit te spelen 💀

Caution first, always.

Ik kan gewoon niet geloven dat ik hem echt kwijt ben. Na 9 jaar. Daar klopt geen zak van

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zin om te schrijven, maar... ook niet?

Omnia mutantur, nihil interit