• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik ga stuk 😂 Mijn schoonvader is gevallen met skiën en he's fine, maar heel blauw. Stuurt hij nu een foto van zijn naakte (blauwe) bil (fish) Not what I expected to have in my camera roll but okay

stop met ai muziek gvd ik word het zat dat het continu als "aanbeveling" in mijn muziek lijst staat idfc

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...) Wat goed dat je tijd en geld in jezelf steekt! Dat is echt gezond en goed denk ik. Dat moet ik ook doen, ik erger me al maanden aan hoe vormeloos mijn haar is geworden, ik ga proberen te onthouden morgen een afspraak te maken, wel tachtig euro, maar ik ben al meer dan een jaar niet geweest :') wat voor kapsels kies je meestal?

80 euro is wel echt een flinke uitgave ja… snap dat je dan niet zoveel gaat. Maar je voelt je daarna waarschijnlijk wel weer een stuk prettiger, een confidence boost én het scheelt weer wat ergernis! Dat is ook heel veel waard.

Vind het wel lastig hoor, dat alles geld kost. Geef het liefst niks uit 🫣 zodat ik voorbereid ben op het moment dat bijvoorbeeld m'n huur weet stijgt. Maar goed, ik moet helaas toch eten, kleding aan enzovoorts enzovoorts. Dus de kapper moet dan af en toe ook, en gezien ik een pesthekel heb aan lang haar, is het toch verstandig om af en toe te gaan 😂. Heb een tijdje rondgelopen als kiwi (miste alleen nog de Zespri-sticker) omdat ik dacht: "het groeit toch weer, haal die tondeuse er maar overheen zodat ik een jaar geen geld kwijt ben aan de kapper. heb toch geen werk dus dat ik er lelijk uit zie boeit me niet, kan me gewoon opsluiten in huis".
    Nu wil ik er wel een beetje leuk uit zien haha. Vorige keer (september) wist ik het echt niet dus toen stelde de kapper iets asymmetrisch voor. Dat beviel wel, alleen was het net iets te lang waardoor ik me er al snel aan irriteerde en me een Karen voelde omdat het zo netjes was. Dus over 2 weken toch wat korter, denk dat het iets in deze richting wordt, maar het is altijd afwachten tot het moment zelf 😂:

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

80 euro is wel echt een flinke uitgave ja… snap dat je dan niet zoveel gaat. Maar je voelt je daarna waarschijnlijk wel weer een stuk prettiger, een confidence boost én het scheelt weer wat ergernis! Dat is ook heel veel waard.

Vind het wel lastig hoor, dat alles geld kost. Geef het liefst niks uit 🫣 zodat ik voorbereid ben op het moment dat bijvoorbeeld m'n huur weet stijgt. Maar goed, ik moet helaas toch eten, kleding aan enzovoorts enzovoorts. Dus de kapper moet dan af en toe ook, en gezien ik een pesthekel heb aan lang haar, is het toch verstandig om af en toe te gaan 😂. Heb een tijdje rondgelopen als kiwi (miste alleen nog de Zespri-sticker) omdat ik dacht: "het groeit toch weer, haal die tondeuse er maar overheen zodat ik een jaar geen geld kwijt ben aan de kapper. heb toch geen werk dus dat ik er lelijk uit zie boeit me niet, kan me gewoon opsluiten in huis".
    Nu wil ik er wel een beetje leuk uit zien haha. Vorige keer (september) wist ik het echt niet dus toen stelde de kapper iets asymmetrisch voor. Dat beviel wel, alleen was het net iets te lang waardoor ik me er al snel aan irriteerde en me een Karen voelde omdat het zo netjes was. Dus over 2 weken toch wat korter, denk dat het iets in deze richting wordt, maar het is altijd afwachten tot het moment zelf 😂:

True, vind ook dat wat het met je eigenwaarde doet het waard. Oh, die kapsels zijn super leuk!! Ik ben benieuwd wat het wordt!

Tijd voor koffie.

Weer vanaf vijf uur wakker ;-; dit is echt onmogelijk. Ik word altijd gewoon heel vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapen. Dit is echt niet te doen. Straks weer een werkdag geen concentratie door uitputting

Tijd voor koffie.

Thanks bovenburen, ik wilde ook graag om 4:30 wakker worden vandaag. Assholes.

[ bericht aangepast op 23 feb 2026 - 6:20 ]

Caution first, always.

Lieve mama, ik woon al samen met iemand met een burnout en doe m'n best om daarvoor de rots in branding te zijn, dat kan ik niet ook voor jou zijn. Ik hou van je, maar mijn energie is op gegeven moment ook op.

Was om 5:27 uur echt klaarwakker en helemaal uitgerust.
    Maar ik ga niet om 5:30 uur opstaan, toedeledokie. Dus me omgedraaid tot de wekker om 7:00 uur ging en toen was ik doodmoe en helemaal gesloopt. Zucht. En nu lig ik nog in bed terwijl ik eigenlijk over 10 minuten richting het station moet. 🫠🫠🫠🫠 Dat wordt weer een half uur te laat op werk zijn.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lysander schreef:
    Thanks bovenburen, ik wilde ook graag om 4:30 wakker worden vandaag. Assholes.

Caution first, always.

Hetzelfde als hierboven :') van vijf tot zes klaarwakker, eindelijk in slaap gevallen en nu is het verdorie te laat

Tijd voor koffie.

Leuk deze step training vooral voor tijdens werk, maar ik geloof dat ik met gamen het net zo goed kan toepassen. XD
    En grappig dat musicalwarming-ups lijken op een goede tilhouding.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Afspraak gemaakt, ik kan morgen naar de kapper 😌

Tijd voor koffie.

kijk zo op tegen deze meeting

--

Ik heb uit noodzaak een jaar in de horeca gewerkt & I want out so bad, maar ik voel me ook een spoiled brat als ik expres niet naar horeca vacatures te kijk want bitch je bent ontslagen, je moet gewoon een baan hebben (cat)

[ bericht aangepast op 23 feb 2026 - 15:12 ]