• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Mijn huisgenoot is fan geworden van wierrook branden. Da's leuk voor haar, maar ik ben er met m'n sensory issues toch ieeeets minder enthousiast over... (no_chears)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Mijn huisgenoot is fan geworden van wierrook branden. Da's leuk voor haar, maar ik ben er met m'n sensory issues toch ieeeets minder enthousiast over... (no_chears)

Als iemand die jarenlang met wierrook in huis heeft gewoond, dit is heel valid! Je kan even met je huisgenoot bespreken dat dit wel een ding voor je is, bijvoorbeeld omdat de geur in je kleding, haren, gordijnen en beddengoed gaat zitten. Als je huisgenoten hebt vind ik tbh dat je daar best rekening mee moet houden

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Leodh schreef:

Het is echt insane hoe erg die geur doordringt. Ik heb ook een tijd naast iemand gewoond die veel wierrook brandde, en dat kwam gewoon naar mijn appartement over (': Zoals Lieke zegt, idd super valid.

Caution first, always.

Donatie gedaan, nu kan ik me hopelijk minder slecht voelen over morgen naar de preview toe gaan.
    En let's see wat ik kan zien van de techniek vanuit deze seats. Ik ga het meer vooraan zitten waarschijnlijk wel missen, maar hoe minder geld er naartoe gaat, hoe beter het is.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

DONE. eindelijk, my god :')
    je hoeft geen medelijden te hebben, ik heb het mezelf voornamelijk op twee verschillende manieren moeilijk gemaakt
    zou dit mogen tellen als afstudeerwerk? tbh ik vind van wel

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

2 lessen die ik deze week niet kan geven omdat ze deze verplaatst hebben naar dagen of momenten dat ik niet aanwezig ben of kan, zo fijn. Zucht.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

I'm not ready for the new Tanglewood yet

Such a useless spell.

Omg omg omg er staat gewoon een decennium geleden op m'n profiel... can't believe the passage of time can't believe it's been a decade already Cheers everybody xxx

Love is the message

Oh, ik mis het studeren toch echt. Nu even pauze met een snack, dan kan ik daarna werken aan een idee met MA3D software.
    En ik ben steeds benieuwder naar morgenavond, nog maar een nachtje!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom heb ik stress? OH JA, JUIST JA. FUCKER. ZOEK DAN TOCH GEWOON EEN ANDERE JOB IPV HET MOEILIJKER TE MAKEN VOOR JE COLLEGA'S OMDAT JIJ JE WERK NIET WIL DOEN. Echt, kutwijf.

Mijn brein breint zoals het breint.

Tijd om terug naar huis te vliegen vandaag (over 2,5 uur ongeveer) en ergens ben ik blij om gewoon m'n eigen huisje straks weer te hebben, maar 3 weken waren zo voorbij en dat voelt beetje raar en oddly sad?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Lo: *heeft twee kraters in haar kaak waar gisteren nog verstandskiezen zaten, een dikke wang waar een hamster jaloers op zou zijn, heeft er ook nog eens keelpijn bij gekregen en gaat morgen haar oma begraven*
    Also Lo: is dit erg genoeg om me voor ziek te melden?? misschien kan ik wel wat doen, gewoon een rapportje schrijven ofzo... wat als ze het overdreven vinden dat ik me ziekmeld??

Brein, pls.

Dramatic

yo, specht, moet je echt in de boom achter m'n huis wonen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Renna schreef:
    Lo: *heeft twee kraters in haar kaak waar gisteren nog verstandskiezen zaten, een dikke wang waar een hamster jaloers op zou zijn, heeft er ook nog eens keelpijn bij gekregen en gaat morgen haar oma begraven*
    Also Lo: is dit erg genoeg om me voor ziek te melden?? misschien kan ik wel wat doen, gewoon een rapportje schrijven ofzo... wat als ze het overdreven vinden dat ik me ziekmeld??

Brein, pls.

Dikke knuffel <3

Tijd voor koffie.

Derks schreef:
    (...)

Girl, je leeft maar één keer, fuck wat andere mensen van je denken!

Ja ze zijn duur, maar je hebt het geld, dus order them!

Fuck andere mensen, fuck wat zij denken, fuck dat je de enige bent met fancy schoenen.
    Of om SPECS signature te kopiëren: you were born original, don't die as a copy

De fancy schoenen zijn ervoor gemaakt om gedragen te worden. Door jou. Buy. Them. :Y)

I DIDST IT

Dramatic