• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

He likes me *aAAAAAH*
    No.no.no.no.no.no.can't be happening

Such a useless spell.

Er zit zoveel woede in mij

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Jongens jongens jongens toch, waarom is schrijven zo moeilijk. wat zijn woorden. wat zijn letters. alles wat ik aanraak is meteen BLEUGH

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ze gaan ons filiaal sluiten dus... per 1 april ontslagen

Godverdomme

Hellfire schreef:

Godverdomme

Dude 🫂 Ik app je ff

Caution first, always.

Hellfire schreef:

Godverdomme

Omg, dat is echt mega kut. :/

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Het is tijd voor dezelfde worsteling als iedere dag. Geen honger, maar weten dat er gegeten moet worden. Dus alle boodschappen langsgaan en alles mentaal afkeuren, want geen zin om te eten. Maar het moet, dus nog een keer alle boodschappen afgaan. Afkeer, want geen honger. Ik zou zo graag meer eetlust willen, dan moet het niet allemaal de hele tijd. Dan WIL ik het tenminste. Ik ben zo zat mezelf steeds te forceren iets te doen waar ik geen behoefte toe voel

Tijd voor koffie.

Morgen naar Gran Canaria waar het 25 graden is.

Sneakers vergeten 😂😭

Protect the people.

Het voelt echt ff of ik niet op aarde ben, Jezus, hopelijk land ik zo weer

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Omatikaya schreef:
    Morgen naar Gran Canaria waar het 25 graden is.

Sneakers vergeten 😂😭

Veel plezier! Goed excuus om nieuwe te halen toch 😏

[ bericht aangepast op 20 feb 2026 - 22:29 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Rij 90!!!!

Ik baal wel van de kleur geel. Had eigenlijk golden yellow willen hebben in plaats van canary, maar van golden yellow waren er nog maar 3 bollen en omgerekend van het patroon zou ik 8 bollen (+ 1 reserve) nodig hebben…

Nu ben ik op 13 rijen na op 1/4e van het patroon en er is nog niet eens 1 bol geel opgeraakt… golden yellow had ik dus prima kunnen bestellen 🥺🥺🥺 en het is me teveel werk om er nog een te maken als dit kreng ooit af is xD.

Deze matcht dus niet met mijn lievelingsbroek 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hellfire schreef:

Godverdomme

Ah nee, wat klote zeg.... dat zijn dingen die je liever nooit wil horen. Hopelijk heb je snel iets anders en kunnen jullie zonder jouw inkomen wel gewoon rondkomen. Sending hugs in ieder geval 🫂

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

wallowing

M'n mental health was al echt 12/10 met de meest sombere maand van het jaar en papa's sterfdag aan de horizon ((: Love dat de universe zei let's be extra spicy this year

Het voelt zo bizar om je een jaar lang helemaal de tyfus in te lopen voor je werk, en dan vervolgens at the first sign of trouble word ik eruit geyeet. Niet de mega slechte barista. Niet de jonge meid die nog thuis woont en na de zomer gaat studeren. Nee, laten we de - al zeg ik het zelf - prima barista met een hyptheek eruit gooien. Want zij heeft een 0-uren contract. Het voelt echt als betrayal. I'm so glad I let myself get demeaned and screamed at, cleaned shit, and got oggled by creepy old guys for you *O*

Ik wilde deze baan niet eeuwig houden. Ik wilde heel graag weg, zelfs. Maar ik ben precies een jaar afgestudeerd en heb nog steeds NIETS in mijn sector gevonden. Not even remotely. Nu ben ik mijn inkomen en mijn gevoel van zekerheid kwijt, en heb ik geen perspectief op een baan waar ik voor heb gestudeerd want niemand fucking wil mij

en ondertussen heeft mijn mede-stagiaire van vorig jaar inmiddels als zzp een functie bij ieder groot evenement in groningen gekregen. clearly it's me, i'm the problem

Hellfire schreef:
    wallowing
    M'n mental health was al echt 12/10 met de meest sombere maand van het jaar en papa's sterfdag aan de horizon ((: Love dat de universe zei let's be extra spicy this year

Het voelt zo bizar om je een jaar lang helemaal de tyfus in te lopen voor je werk, en dan vervolgens at the first sign of trouble word ik eruit geyeet. Niet de mega slechte barista. Niet de jonge meid die nog thuis woont en na de zomer gaat studeren. Nee, laten we de - al zeg ik het zelf - prima barista met een hyptheek eruit gooien. Want zij heeft een 0-uren contract. Het voelt echt als betrayal. I'm so glad I let myself get demeaned and screamed at, cleaned shit, and got oggled by creepy old guys for you *O*

Ik wilde deze baan niet eeuwig houden. Ik wilde heel graag weg, zelfs. Maar ik ben precies een jaar afgestudeerd en heb nog steeds NIETS in mijn sector gevonden. Not even remotely. Nu ben ik mijn inkomen en mijn gevoel van zekerheid kwijt, en heb ik geen perspectief op een baan waar ik voor heb gestudeerd want niemand fucking wil mij

en ondertussen heeft mijn mede-stagiaire van vorig jaar inmiddels als zzp een functie bij ieder groot evenement in groningen gekregen. clearly it's me, i'm the problem

Hugs for you 😔❤️ Dit is echt wreed en oneerlijk, hoop dat je toch snel ergens weer aan de slag kan

Dramatic

Hellfire schreef:
    wallowing

i feel u man. Ik ben nu 15 maanden op zoek naar iets beters dan wat ik nu doe, maar vaak vinden ze me overgekwalificeerd voor een bachelorjob en te weinig ervaren voor een masterjob, dus er komt precies ook geen licht aan het eind van de tunnel :')

help