• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Derks schreef:
    (...)

Komende week. Dus kan er daarna wel vanaf zijn 😉. Ik reageer ook niet meer op de appjes. Kreeg alweer 'Leef je nog?' vandaag. Zo fucking irritant.
    Heb vanochtend contact gehad met persoon 3 en die is heel toegeeflijk naar diegene om niet te kwetsen, maar ze staat aan mijn kant en vindt het ook écht niet kunnen.

Hier idem, als het even wat slechter gaat laat ik ineens allemaal mensen toe in m'n leven die niet goed voor mij zijn en waar ik absoluut niet op zit te wachten... Zucht. Hardnekkig patroon, inderdaad. Wel blij om te horen dat ik niet de enige ben die steeds hierin verzeild raakt.

Wauw, super goed dat je het aan het doorbreken bent door te stoppen met contact opnemen. Wat heb je gereageerd? Of heb je het gelaten? Digitale knuffel!

Tijd voor koffie.

Ik ben ZO. ZO. ZO. ZO. BOOS.

Tijd voor koffie.

Sorasa schreef:
    I lost my job today.
    Hoewel ik ergens weet dat het niet mijn schuld is en dat ik het er ook echt niet leuk vond, voel ik me toch ontzettend waardeloos door dit hele gedoe.

Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt dus als je wil venten, I'm here 🫂

Caution first, always.

Naar al mijn collega's toe die pro treinreizen naar/van werk zijn: echt niet. Los van dat het inmiddels (bijna) duurder is en net zo goed problemen kan geven, zoals vanochtend, geeft het mij ook aanzienlijk meer stress dan file rijden. Nu zit de stress van vanochtend nog steeds in mijn lijf op werk..
    Ik probeer er oefeningen voor te doen, maar het lingers. The body does keep the score.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lysander schreef:
    (...)
    Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt dus als je wil venten, I'm here 🫂

That's very sweet, thank you. ❤️

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Renna schreef:
    Ughhh ik vind deze verantwoordelijkheid echt verschrikkelijk waarom heb ik hier ja op gezegd :'))

Whew de anxiety is sterk vandaag. Maar we focussen op het goede: als de grenzen van mijn comfort zone eenmaal zo zijn opgerekt dat ze dit ook omvatten, ben ik #cool

Dramatic