• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Ik wil niet slapen maar het is echt belangrijk te gaan slapen. :/

Oh nee en straks heb ik weer zo'n zelfde droom als gisternacht

Tijd voor koffie.

Oké, die situatie van gisteren bleef maar door mijn hoofd spoken. Ik probeerde mezelf gerust te stellen dat het maar kwajongens waren, maar toch kon ik het niet helpen om bang te zijn.

Wat ik het ergste vond, was dat zodra ze mij op de galerij zagen lopen, ze mij juist probeerden te raken. Ik snap kwajongensstreken wel, maar dit voelde echt gericht op mij.
    Op een gegeven moment werden er niet alleen klompen grond richting mijn appartement gegooid, maar ook grote stenen. De jongens die het deden begonnen ook aan de deur van de brandtrap te rukken. (Mijn appartement zit daar vlakbij, op de eerste verdieping, zij stonden onderaan.)

Ik probeer mezelf voor te houden dat het toevallig mijn appartement was, omdat dat het enige appartement dat ze konden raken met gooien. Maar bij ieder geluidje ’s nachts schrok ik wakker, bang dat ze terug waren gekomen en dat het meer zou zijn dan een kwajongensstreek.

It sucks at times like this to be a woman living alone. :/ Mag ik mezelf in mijn eigen huis tenminste veilig voelen?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    Oké, die situatie van gisteren bleef maar door mijn hoofd spoken. Ik probeerde mezelf gerust te stellen dat het maar kwajongens waren, maar toch kon ik het niet helpen om bang te zijn.

Wat ik het ergste vond, was dat zodra ze mij op de galerij zagen lopen, ze mij juist probeerden te raken. Ik snap kwajongensstreken wel, maar dit voelde echt gericht op mij.
    Op een gegeven moment werden er niet alleen klompen grond richting mijn appartement gegooid, maar ook grote stenen. De jongens die het deden begonnen ook aan de deur van de brandtrap te rukken. (Mijn appartement zit daar vlakbij, op de eerste verdieping, zij stonden onderaan.)

Ik probeer mezelf voor te houden dat het toevallig mijn appartement was, omdat dat het enige appartement dat ze konden raken met gooien. Maar bij ieder geluidje ’s nachts schrok ik wakker, bang dat ze terug waren gekomen en dat het meer zou zijn dan een kwajongensstreek.

It sucks at times like this to be a woman living alone. :/ Mag ik mezelf in mijn eigen huis tenminste veilig voelen?

Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt en ik snap echt helemaal dat je je bang voelt, helemaal als je niet begrijpt waarom.🫂 :c

Bij mij werd er toen om 4-5 uur 's nachts meerdere keren modder naar mijn raam is gegooid. Ik kon die nacht moeilijk slapen dus ik had nog zacht licht aan staan (which is why they singled me out I guess) en lag net in te slapen toen er een keihard klap op mijn raam was. Toen dacht ik in eerste instantie dat ik het somehow gedroomd had, maar toen gebeurde het na een hele tijd ineens nog een keer? Toen werd er vervolgens ook nog beneden (flatgebouw) precies aangebeld bij mijn woning terwijl je aan de buitenkant niet kon zien welk nummer het was.

Ik vroeg me toen ook af of het toeval was of echt gericht op mij, en ik heb me ook nog een paar nachten heel gespannen gevoeld, maar er is nooit meer iets geks gebeurd op dat adres. People are just really weird, maar ik vind het echt rot voor je dat je je nu onveilig voelt in je eigen woning. Dat is echt een kutgevoel. Heb je wel iemand in de buurt die je kan bellen of appen?

Caution first, always.

Ik ga stuk van schuldgevoel. Ik voel me zo waardeloos. Het voelt allemaal als mijn schuld dat ik hem kwijt ben

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Lysander schreef:
    (...)
    Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt en ik snap echt helemaal dat je je bang voelt, helemaal als je niet begrijpt waarom.🫂 :c

Bij mij werd er toen om 4-5 uur 's nachts meerdere keren modder naar mijn raam is gegooid. Ik kon die nacht moeilijk slapen dus ik had nog zacht licht aan staan (which is why they singled me out I guess) en lag net in te slapen toen er een keihard klap op mijn raam was. Toen dacht ik in eerste instantie dat ik het somehow gedroomd had, maar toen gebeurde het na een hele tijd ineens nog een keer? Toen werd er vervolgens ook nog beneden (flatgebouw) precies aangebeld bij mijn woning terwijl je aan de buitenkant niet kon zien welk nummer het was.

Ik vroeg me toen ook af of het toeval was of echt gericht op mij, en ik heb me ook nog een paar nachten heel gespannen gevoeld, maar er is nooit meer iets geks gebeurd op dat adres. People are just really weird, maar ik vind het echt rot voor je dat je je nu onveilig voelt in je eigen woning. Dat is echt een kutgevoel. Heb je wel iemand in de buurt die je kan bellen of appen?

O damn, that is some scary shit.. Vreselijk!

Ja, heb gelukkig wel familie in de buurt, dat is een geruststelling. Gelukkig waren die gasten uiteindelijk wel weggegaan, anders was er wel iemand naar me toegekomen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Caverna schreef:
    Ik ga stuk van schuldgevoel. Ik voel me zo waardeloos. Het voelt allemaal als mijn schuld dat ik hem kwijt ben

lychee is love, lychee is life

De auto is weg voor onderhoud en ik mocht erop wachten in de garage. Maar waarom ben ik dan zo’n sukkel dat ik m’n boek vergeet? Zuuucht.

Edit: en natuurlijk liggen er alleen auto tijdschriften… 😅

[ bericht aangepast op 9 feb 2026 - 13:06 ]

Enjoy life here kiddos! En sterkte aan iedereen die shit going on heeft in hun leven. See y'all back after vacation (of sporadisch tussendoor).

Maar ik ga nu eerst ff 14 uur vliegen naar Japan :Y)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Enjoy life here kiddos! En sterkte aan iedereen die shit going on heeft in hun leven. See y'all back after vacation (of sporadisch tussendoor).

Maar ik ga nu eerst ff 14 uur vliegen naar Japan :Y)

I'm freaking jealous!
    Veel plezier!

Ich liebe dich 27.12.23

Aaaaaah wat een geweldige 1000m omfg <3

Protect the people.

*cackles victoriously*

My plan worked! Mijn haar is nu te kort om op werk een knot in te moeten. No more hairpain YEEEEEEE *O*

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Het is weer een paar maanden geleden dat ik hier was (oeps), maar ik kom even mijn hoofd leegmaken en alle afstudeerstagestress van me afschudden _O_

Even zitten.

Zo jammer, ik kwam een nieuwsitem tegen over een groepsapp met meiden in mijn stad die opzoeken waren naar anderen om dingen mee te ondernemen. Vet leuk want ik woon hier nog maar net en ken nog niet zoveel mensen.

Ik was niet de enige die het nieuwsitem zag...

Inmiddels bestaat de groep uit 300 mensen, waarvan de helft uit compleet andere woonplaatsen komt. Zo jammer want nu kan ik het al niet meer bijbenen en is het eerder een soort spam groep terwijl het initiatief zo leuk was :(

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Man helemaal blij dat we samen al zes Star Wars films hebben gezien. En, toegegeven: I like them a lot.

En alweer tijd voor slaap, maar m'n vaatwasser staat tenminste aan tegen het goedkoopste tarief van de afgelopen 3 weken.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly