Catmint schreef:
(...)
1. Welke roze haarverf is permanent? Ik ken alleen semi-permanent and am asking for a friend.
2. Gratis spacecake is best handig, die shit is duur tegenwoordig volgens mij
3. Ik heb nu wel een pink hair update nodig eigenlijk, love roze haar ^^ (heb dat van mij gisteren met m'n conditioner nog een beetje bijgetint hehe)
1. No Bleach Londen - Vivid Pink Permanent Kit
2.

3. Ehehehehe en ook @Lieke, ik zal morgen met daglicht even een foto maken
Ik heb van No Bleach Londen ook "The Big Pink" semi-permanent color en "Gobby Pink". Mijn haar was vroeger altijd blond, ondertussen is het beter te categoriseren als licht tot medium bruin. De "Big Pink" semi permanent voegde wel kleur toe, maar mijn haar is daar eigenlijk net te donker voor. Ik eindigde met iets meer roodachtige tinten dan herkenbaar roze, het zat er wat tussenin, maar ik had nog niet zoveel ervaring met m'n eigen haar verven en alternatieve kleuren dus ik was best tevreden haha. "Gobby Pink" is te licht voor mij.
Dit is dus permanent, en ik had wat TikToks voorbij zien komen dat het toch ook wel wat pigment uit je haar haalt en de kleur dus nogal vivid op het haar eindigt (dat nam ik hoopvol op maar ook met een korrel zout) en tot dusver ben ik HEEL tevreden qua kleur die eruit komt. Pics to follow.
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime