• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Omatikaya schreef:
    Zijn jullie soms ook bang dat andere automobilisten je judgen als je ruitenwissers 'te snel' gaan of zijn jullie wel normaal?

lol nee elke keer

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Omatikaya schreef:
    Zijn jullie soms ook bang dat andere automobilisten je judgen als je ruitenwissers 'te snel' gaan of zijn jullie wel normaal?

HAHA fucking afgelopen week nog 💀

Caution first, always.

Omatikaya schreef:
    Ja.

Maar, tegelijkertijd judge ik mensen ook die hun ruitenwissers op standje 30.000 hebben staan terwijl er een halve druppel regen valt.

There’s no inbetween.

Omatikaya schreef:

Ik judge mensen niet op hun ruitenwissers, tenzij ik mee in de auto zit en ze piepen. Maar mensen die niet weten wat het doel van pinkers is? The rage.

Mijn brein breint zoals het breint.

Tickets voor &Juliet!! :DD

Dramatic

Renna schreef:
    Tickets voor &Juliet!! :DD

Same! En morgen weten we wie Julliet/Julia gaat spelen, ben benieuwd!

Speaking of, ik en musicals is zo duidelijk een combi dat mijn mentor het Beatrix theater als suggestie gaf voor werkplek. Daar wil ik zeker wel werken, al is het Circustheater wel iets dichterbij voor mij. Wie weet ooit, na mijn opleiding.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Thanks Enexis, die betredingstoestemming zouden jullie regelen. Nou heb ik een pissige veldwerker en wéér deze klus die niet uitgevoerd kan worden

Dramatic

Haat aan mensen die van hun diagnose hun persoonlijkheid maken. Of het als excuus gebruiken.

‘Ik kan dat niet want ik heb. . .’

NEE.

Huilend op werk zitten terwijl je buik volledig opgeblazen is en het voelt alsof iemand permanent een mes in je linker eierstok duwt.

Ik haat menstrueren.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Huilend op werk zitten terwijl je buik volledig opgeblazen is en het voelt alsof iemand permanent een mes in je linker eierstok duwt.

Ik haat menstrueren.

Zoveel pijn is niet normaal, heb je al onderzoeken laten doen?

Ich liebe dich 27.12.23

Uit wanhoop maar ChatGPT gevraagd wat voor vragen ik kan verwachten op basis van de vacaturetekst en oml, ik ben echt niet geschikt voor deze functie, I can't do shit. Ooohhh wat ga ik af morgen, I can't do this -,-"

[ bericht aangepast op 11 feb 2026 - 12:55 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||